Λύγισε ο Αρζόγλου: Το χτύπημα στον σπουδαίο ηθοποιό και θεατράνθρωπο

COVER STORY
Συγκλονιστικές αποκαλύψεις από την Espresso

Λύγισε ο Αρζόγλου: Το χτύπημα στον σπουδαίο ηθοποιό και θεατράνθρωπο

❱❱ Βρίσκεται στην πιο δύσκολη περίοδο της καριέρας του, απογοητευμένος από την αδιαφορία του υπ. Πολιτισμού

❱❱ Πετάνε τον σπουδαίο ηθοποιό έξω από τον πολυχώρο Underground, το θέατρο που έφτιαξε με ιδρώτα και μεράκι

Από τον
ΑΛΚΙΝΟΟ ΜΠΟΥΝΙΑ
Φωτό: Δημήτρης Γκολφομήτσος

Ο αγαπημένος ηθοποιός Κώστας Αρζόγλου, σύμφωνα με όσους τον έχουν δει τις τελευταίες ημέρες, θυμίζει σωστό ράκος, αφού χάνει το θεατρικό «παιδί του», το οποίο με πολύ ιδρώτα και με τις οικονομίες του είχε δημιουργήσει.

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Εspresso», από σήμερα (Τρίτη 3 Οκτωβρίου) είναι αναγκασμένος να εγκαταλείψει το θέατρό του, τον πολυχώρο Underground, που βρίσκεται στην πλατεία Κοραή 4, με τη διαδικασία της έξωσης.

Μάλιστα, ο φωτογραφικός φακός της εφημερίδας κατάφερε χθες να μπει στον χώρο και να αποτυπώσει τη θλιβερή κατάσταση ενός θεατρικού... ξεσπιτώματος, το οποίο προκαλεί εύλογα ερωτήματα για την αδιάφορη στάση του υπουργείου Πολιτισμού απέναντι σε ακόμη έναν χώρο πολιτισμού που βάζει λουκέτο.

«Ο Κώστας Αρζόγλου διανύει την πιο δύσκολη περίοδο της καριέρας του. Είναι πολύ απογοητευμένος από αυτό που του συμβαίνει, καθώς αποφάσισε να δημιουργήσει ένα προοδευτικό θεατρικό στέκι που φιλοξενούσε “ψαγμένες” δουλειές, αλλά τον έχασε για κάποια ενοίκια που χρωστούσε» μας λέει καλά πληροφορημένη πηγή από το περιβάλλον του ηθοποιού και σκηνοθέτη, και προσθέτει ότι ο χώρος, που ανήκει στην Εθνική Αφαλιστική, βρίσκεται σε διαδικασία πώλησης σε ξένο επενδυτικό fund.

«Ο Κώστας και η Βάνα Πεφάνη, ο Κοραής Δαμάτης, ο Νίκος Ορφανός, ο Νίκος Καλογερόπουλος και άλλοι 70 και πλέον καλλιτέχνες κατέθεσαν την ψυχή τους σε αυτόν τον πολυχώρο και τον έκαναν πολιτιστικό στέκι στο κέντρο της Αθήνας. Οταν κλείνει ένα θέατρο είναι σαν να κλείνει ένα σχολείο, αλλά δυστυχώς αυτό δεν το αντιλαμβάνονται οι τεχνοκράτες, που βλέπουν μόνο δικαστικές αποφάσεις και λογιστικά κιτάπια» συνεχίζει η ίδια πηγή.

Ο Κώστας Αρζόγλου, που έχει λυγίσει από αυτή τη δυσάρεστη εξέλιξη, ετοιμαζόταν να ανεβάσει στο θέατρο το έργο «Η δίκη» του Φραντς Κάφκα, αλλά η δικαστική απόφαση τού κατέστρεψε τα σχέδια.

Παράταση

«Ο Κώστας θα μπορούσε να κάνει ανακοπή της απόφασης έξωσης και να κερδίσει κάποια παράταση, αλλά γι’ αυτό χρειάζονται χρήματα και ο χρόνος που θα κερδίσει δεν θα είναι μεγάλος. Οπότε ακολούθησε τον δρόμο τού να τραβήξει οριστικά την κουρτίνα στο θέατρο που δημιούργησε με μεγάλες δυσκολίες αλλά και με πολλή αγάπη. Ο Κώστας εδώ αφήνει την ψυχή του!» αναφέρει άνθρωπος από τον στενό κύκλο του.

Ευτυχώς, ο σημαντικός θεατράνθρωπος δεν θα μείνει τον χειμώνα εκτός θεατρικού νυμφώνος, αφού θα πρωταγωνιστήσει στο θεατρικό έργο «Πώς ν’ απαγάγετε έναν τραπεζίτη», που θα ανέβει στο θέατρο Αλκμήνη.

Δύο χρόνια σκληρής δουλειάς με παραστάσεις, σεμινάρια και παρουσιάσεις βιβλίων

Το θέατρο-πολυχώρος Underground άρχισε να λειτουργεί στις 30 Οκτωβρίου 2015 σε έναν χώρο 700 τ.μ. Ανήκει στο μη κερδοσκοπικό σωματείο Πέτρα, που σκοπός του είναι η μελέτη και η εφαρμογή της θεατρικής τέχνης και επιστήμης μέσω διάφορων καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων, για την ανάδειξη αλλά και την άνοδο του εγχώριου πολιτισμού καθώς και τον διάλογο με τον πολιτισμό του εξωτερικού. Είναι 200 θέσεων και φιλοξένησε πολλά είδη θεατρικού θεάματος, σεμινάρια, παρουσιάσεις βιβλίων και άλλες καλλιτεχνικές δραστηριότητες.

Αναμφισβήτητα ο Κώστας Αρζόγλου με την πολύχρονη πείρα του στο θεατρικό σανίδι και με συνοδοιπόρους του μια ομάδα 30 ατόμων έφερε μέσω αυτού του μη συμβατικού χώρου μια νέα πνοή στα καλλιτεχνικά δρώμενα και χρωμάτισε το γκρίζο τοπίο των καιρών μας. Για παράδειγμα, οι παραστάσεις «Αυτός και το πανταλόνι του» του Ιάκωβου Καμπανέλλη, που ανέβασε ο ίδιος, αλλά και οι «Μεταξωτές γυναίκες», σε κείμενο και σκηνοθεσία της Βάνας Πεφάνη. Στον χώρο πραγματοποιήθηκε και το θεατρικό σεμινάριο «Ανοιχτές πρόβες», το οποίο κατέληξε σε παράσταση με πρωταγωνιστές τους συμμετέχοντες. Κρίμα που μπαίνει λουκέτο σ' έναν τέτοιο χώρο...


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ