Σάλος για το σποτ με gay ζευγάρι

COVER STORY
«Ανταλλαγή πυρών» από τηλεθεατές για τα πλάνα που άναψαν φωτιές στη μικρή οθόνη

Σάλος για το σποτ με gay ζευγάρι

❱❱ «Πόλεμος» για τη νέα διαφήμιση των Jumbo, όπου πρωταγωνιστεί ένα ζευγάρι ομοφυλοφίλων

Αρκούσαν 18 δευτερόλεπτα για να ξεσπάσει ανταλλαγή πυρών ανάμεσα σε τηλεθεατές! Τόσο διαρκεί η νέα διαφήμιση των Jumbo, όπου για πρώτη φορά στην Ελλάδα πρωταγωνιστεί ένα ζευγάρι gay ανδρών! Η προβολή του spot στη μικρή οθόνη στάθηκε η αφορμή για να ξεκινήσει πόλεμος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το νέο promo της εταιρίας, με τίτλο «Η δημοκρατία της χαράς», κατάφερε να γίνει viral μέσα σε λίγες ώρες, ενώ στη σελίδα της γνωστής αλυσίδας καταστημάτων στο facebook επικράτησε ο... κακός χαμός, με εκατοντάδες αρνητικά σχόλια αλλά και λεκτικές επιθέσεις ανάμεσα σε αντίπαλα στρατόπεδα τηλεθεατών!

«Ελπίζω το παλαιό ζευγάρι να κάνει τον λογαριασμό που έκανα εγώ ανά μήνα ως πολύτεκνη μητέρα ανήλικων τέκνων, όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης, γιατί πια θα ψωνίζω αλλού... Δημοκρατικά!» σχολίασε κάποια πελάτισσα, ενώ κάποια άλλη έγραψε: «Η συγκεκριμένη διαφήμιση είναι η δημοκρατία της διαφθοράς. Ντροπή σας για την αμηχανία που δημιουργείτε στις οικογένειες που προσπαθούν να περισώσουν ό,τι μπορούν από λογικές σαν τις δικές σας». Ωστόσο, δεν έλειψαν και εκείνες -λίγες ομολογουμένως- οι φωνές υπεράσπισης της καμπάνιας. «Μπράβο, Jumbo. Σας αγαπούσα από πριν και με τέτοιες ενέργειες μου επιβεβαιώνετε ότι καλά έκανα και συνεχίζω! Βοηθήστε τη χώρα να προχωρήσει μπροστά!» έγραψε στα social media καταναλώτρια των πολυκαταστημάτων, αποτελώντας την εξαίρεση στον κανόνα! Αξίζει δε να σημειώσουμε ότι το timing της προβολής του συγκεκριμένου διαφημιστικού δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο, καθώς από χθες είναι νόμος του κράτους η αλλαγή ταυτότητας φύλου από 15 ετών!

Στο νέο σποτ της εταιρίας, το οποίο προβλήθηκε για πρώτη φορά προχθές το βράδυ, πρωταγωνιστούν ένα νεαρό straight ζευγάρι και ένα μεγαλύτερο σε ηλικία ζευγάρι ανδρών που βρίσκονται στα Jumbo και μοιράζονται την κοινή προτίμησή τους για τα προϊόντα του καταστήματος. Ο πλούσιος με τον φτωχό, ο Ελληνας με τον μετανάστη, ο έντεχνος με τον λαϊκό... Ολοι έχουν ως κοινό παρονομαστή ότι, παρά τα χαρακτηριστικά τους, προτιμούν τα συγκεκριμένα μαγαζιά. Αλλωστε, οι διαφημίσεις των Jumbo ανέκαθεν είχαν σκοπό να τραβούν την προσοχή και το ενδιαφέρον στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με σκηνές ή ατάκες που θα έμεναν στoν τηλεθεατή ή στον ακροατή.

Κάνοντας ένα flashback στην ιστορία των -πολλών- διαφημιστικών της εταιρίας σταματάμε στον Απρίλιο του 2016, όταν επίσης υπήρξε σωρεία αντιδράσεων για το πασχαλινό σποτ με πρωταγωνίστρια την Αντζελα Δημητρίου.

Επειτα από προσφυγή της Γενικής Γραμματείας Ισότητας στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) αποφασίστηκε να αποσυρθεί το σύνθημα «χτύπα, χτύπα σαν άντρας» από το διαφημιστικό, αλλά τελικά η αλυσίδα παιχνιδιών αποφάσισε να αποσύρει οριστικά τη διαφήμισή της. «Το χιούμορ είναι ένας καθρέφτης αλήθειας που πολλές φορές σε σοκάρει κοιτάζοντας το είδωλό σου. Αυτό δεν είναι λόγος να τα “βάλεις” με τον καθρέφτη...» έγραψε τότε, μεταξύ άλλων, η διαφημιστική εταιρία που εκπροσωπεί τα Jumbo.

«ΟΧΙ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΟΥ ΠΛΑΣΑΡΕΙ»

Θέση για τη διαφήμιση με το ομόφυλο ζευγάρι παίρνει και ο Ιερός Σύνδεσμος Κληρικών Ελλάδος μέσω του προέδρου του, πατέρα Γεωργίου Κωνσταντίνου (φωτό), ο οποίος δηλώνει πως διαφωνεί όχι με τις ανθρώπινες επιλογές, αλλά με τα πρότυπα που πλασάρει το σποτ. «Στην αγάπη του Χριστού χωράνε όλοι. Από εκεί και πέρα, όμως, αν αυτό που πλασάρεται είναι ένα ομόφυλο ζευγάρι που έχει παντρευτεί, είναι ξεκάθαρη η θέση της Εκκλησίας για το θέμα των γάμων και των φύλων αυτών των ανθρώπων» ξεκαθαρίζει στην «Espresso» ο πατήρ Γεώργιος και παραδέχεται ότι η Εκκλησία δεν έχει μια πάγια ηθική, καθώς αυτή αλλάζει ανάλογα με τις εποχές. Παράλληλα, καθιστά σαφές ότι οι κληρικοί δεν αντιμετωπίζουν επιθετικά κανέναν άνθρωπο με κριτήριο τις σεξουαλικές προτιμήσεις του και αποκηρύσσει κάθε είδους ρατσιστικό λόγο.

«ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΝ;»

Για την επίμαχη διαφήμιση των Jumbo με πρωταγωνιστές το ομόφυλο ζευγάρι μίλησε στην «Espresso» ο Ναθαναήλ, ο οποίος εκπροσωπεί την κοινότητα LGBTQ νέων της Αθήνας Color Youth. «Είναι το φυσιολογικό και από τη στιγμή που η διαφήμιση δεν δείχνει ούτε κάποια σεξουαλικοποιημένη κατάσταση ούτε τίποτα προσβλητικό απέναντι σε ένα straight ζευγάρι, δεν υπάρχει λόγος να μη φαίνεται ότι είναι ομοφυλόφιλο το ζευγάρι» τονίζει ο Ναθαναήλ. Παράλληλα, επισημαίνει ότι σε όλη την πορεία της ανθρωπότητας υπάρχουν gay ή τρανς άτομα και ήρθε η στιγμή να το αποδεχθεί αυτό και η ελληνική κοινωνία.

Δείτε το βίντεο: 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ