Νέα μόδα οι «διαφημίσεις σε τέσσερις ρόδες»

ΚΟΣΜΟΣ

Νέα μόδα οι «διαφημίσεις σε τέσσερις ρόδες»

Ολο και περισσότεροι Αμερικανοί καταφεύγουν στην τοποθέτηση διαφημίσεων στα αυτοκίνητά τους προκειμένου να αντεπεξέλθουν στις υψηλές τιμές της βενζίνης. Το car wrap ή -επί το ελληνικότερον- «τύλιγμα των αυτοκινήτων» έχει ξεκινήσει τα τελευταία πέντε με έξι χρόνια, αλλά καθώς οι τιμές του πετρελαίου εκτινάσσονται στα ύψη έχει γίνει πλέον μόδα. Ο πρωτοπόρος της πρακτικής αυτής είναι μια εταιρεία από το Λος Αντζελες με την ονομασία Free Car Media, η οποία παίρνει συνέντευξη από όσους θέλουν να βάλουν διαφήμιση στο αυτοκίνητό τους.

Για παράδειγμα, μια μητέρα από τα προάστια που πηγαινοφέρνει τα παιδιά της στο σχολείο και σε διάφορα αθλήματα μπορεί να πειστεί να διαφημίσει κάποιο απορρυπαντικό. H Free Car Media έχει μια βάση δεδομένων με περίπου ένα εκατομμύριο εθελοντές που επιθυμούν να βάλουν διαφημίσεις στα αυτοκίνητά τους. Αυτή τη στιγμή εκτιμάται ότι περίπου 150.000 αυτοκίνητα στις ΗΠΑ αποτελούν «διαφημίσεις σε τέσσερις ρόδες». Στο χώρο αυτό δραστηριοποιούνται πια και άλλες εταιρείες. Ενα γραφείο εύρεσης εργασίας στο Φίνιξ της Αριζόνα προσφέρει μπόνους στους υπαλλήλους του αν τοποθετήσουν το σήμα της εταιρείας στα αυτοκίνητά τους. Η εταιρεία έχει αυστηρή πολιτική καλής συμπεριφοράς στην οδήγηση. Αν κάποιος εργαζόμενος συλληφθεί για υπερβολική ταχύτητα, του αφαιρείται αμέσως η διαφήμιση, πριν προλάβει να προκαλέσει αρνητική δημοσιότητα.