Εγινε της Eurovision το πανηγύρι!

COVER STORY
«Η Τάμτα έδειξε το αιδοίο της πάνω στη σκηνή» λένε οι Βρετανοί

Εγινε της Eurovision το πανηγύρι!

❱❱ Εμετικά σχόλια κατά της τραγουδίστριας, gay φιλιά και χάκερ, το «μενού» του ημιτελικού που οδήγησε Ελλάδα και Κύπρο στον μεγάλο τελικό

Μπορεί το βράδυ της Τρίτης οι πανηγυρισμοί σε Ελλάδα και Κύπρο για την πρόκριση της Κατερίνας Ντούσκα και της Τάμτα, αντίστοιχα, στον τελικό της Eurovision να ήταν μεγάλοι, ωστόσο έγινε ξαφνικά της Eurovision το... πανηγύρι!

Στη Βρετανία η sexy εμφάνιση της τραγουδίστριας του «Replay» επί σκηνής φαίνεται ότι άφησε κάγκελο μια μεγάλη μερίδα τηλεθεατών.

Αυτή την αίσθηση, τουλάχιστον, μετέφερε η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας «The Sun», όπως επίσης και άλλα media της χώρας, αναφέροντας ότι το... σοκαρισμένο τηλεοπτικό κοινό δε μπορούσε να πιστέψει στα μάτια του βλέποντας την Τάμτα ν' ανοίγει το διαγωνιστικό μέρος της φετινής διοργάνωσης στο Τελ Αβίβ φορώντας ένα κορμάκι, το οποίο... φωσφόριζε σε ευαίσθητα σημεία!

Η 38χρονη εκπρόσωπος της Κύπρου στην αρχή της εμφάνισής της φορούσε μαύρες πανύψηλες μπότες από PVC και ένα ασορτί τζάκετ, το οποίο έβγαλε στην πορεία προκαλώντας υστερία στους eurofans, καθώς αποκάλυψε σε όλο του το μεγαλείο το κορμάκι-οπτική ψευδαίσθηση των MI-RO και έμοιαζε… σαν να μη φοράει τίποτα!

«Ανέβηκε στη σκηνή και έδειξε το... αιδοίο της» έγραψε η «Sun». Και κάπως έτσι οι Βρετανοί άρχισαν ν' ασχολούνται με το... βρακί της Τάμτα, βάζοντας... φωτιά στο twitter.


Η Τάμτα στη σκηνή με την εμφάνιση που σκανδάλισε τους Βρετανούς

Μεταξύ άλλων οι χρήστες του μέσου κοινωνικής δικτύωσης από τη Βρετανία έγραψαν ότι η τραγουδίστρια «θα χρειαστεί χρόνια για να βγάλει αυτές τις μπότες» και ότι «δεν είναι σίγουροι αν τους αρέσουν τα διαφανή εσώρουχά της».

Ξαφνικά λοιπόν οι Βρετανοί σκανδαλίστηκαν με την Τάμτα ανακαλύπτοντας... δράκους, μιας και η τραγουδίστρια μπορεί να παίζει με τη φαντασία των τηλεθεατών, όμως σε καμία περίπτωση δεν ισχύουν τα εμετικά σχόλια της «Sun» περί αποκάλυψης του αιδοίου της!

Ο βρόμικος πόλεμος πίσω από τις κάμερες στον μουσικό διαγωνισμό δεν έχει όριο, αλλά όχι να μιλάνε και οι Βρετανοί, που βλέπουν διαρκώς στις οθόνες τους από τσίτσιδες τραγουδίστριές τους σε συναυλίες έως γυμνές φοιτήτριες να περιφέρονται στους δρόμους ύστερα από πάρτι οργίων και τώρα τους έπιασε στα ξαφνικά κρίση ηθικής. Ελεος λοιπόν με τέτοιου είδους βρόμικες επιθέσεις προς την εκπρόσωπο της Κύπρου, γιατί όλα έχουν ένα όριο! 

Στην... αντίπερα όχθη η Κατερίνα Ντούσκα φαίνεται ότι κέρδισε τους τηλεθεατές της 64ης Eurovision τόσο με την ερμηνεία του «Better love» όσο και με την εμφάνισή της στη σκηνή του Εκθεσιακού Κέντρου του Τελ Αβίβ.

Σαν πίνακας ζωγραφικής

Η εκπρόσωπος της χώρας μας επέλεξε μια ονειρική δημιουργία των Deux Hommes, που σε συνδυασμό με την εντυπωσιακή χορογραφία με τα ξίφη παρέπεμπε στον πίνακα του Ιερώνυμου Μπος «Ο κήπος των επίγειων απολαύσεων».


Έκλεψε τις εντυπώσεις η Ντούσκα

Τόσο η Κατερίνα Ντούσκα όσο και η Τάμτα πανηγύρισαν την πρόκρισή τους στον τελικό της Eurovision, που θα γίνει αυτό το Σάββατο 18 Μαΐου και θα μεταδοθεί απευθείας από την ΕΡΤ2, έχοντας δίπλα τους αγαπημένα πρόσωπα. 

Η εκπρόσωπος της Ελλάδας γιόρτασε παρέα με τον σύντροφό της και συνδημιουργό του «Better love» Leon of Athens, ενώ η Τάμτα με την 23χρονη κόρη της Αννυ (φωτό δεξιά: Η Αννυ απαθανατίζει τη μητέρα της), η οποία είναι και η μεγαλύτερη θαυμάστριά της και δεν σταμάτησε στιγμή να την τραβά βίντεο με το κινητό της.

Φόβοι για την ασφάλεια

Πέρα από την Ελλάδα και την Κύπρο, στον τελικό του Σαββάτου πέρασαν επίσης οι Λευκορωσία, Σερβία, Εσθονία, Τσεχία, Αυστραλία, Ισλανδία, Σαν Μαρίνο και Σλοβενία.

Ωστόσο, ένα γεγονός -πρωτόγνωρο στα χρονικά της Eurovision- ενέτεινε τις ανησυχίες που υπήρχαν εδώ και αρκετό καιρό για την ασφάλεια της φετινής διοργάνωσης. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς χάκερ μπλόκαραν τη διαδικτυακή μετάδοση του διαγωνισμού σε αρκετές πλατφόρμες αναμετάδοσης.

Για πολύ λίγο στις οθόνες εμφανίστηκε το μήνυμα «Το Ισραήλ δεν είναι ασφαλές. Θα το δείτε!», αλλά οι υπεύθυνοι αντέδρασαν αμέσως και επανέφεραν την κανονική μετάδοση, ενώ απολογήθηκαν για το περιστατικό και δήλωσαν ότι θα γίνει σχετική έρευνα. 

Η επίθεση ωστόσο δεν επηρέασε την κανονική τηλεοπτική μετάδοση του διαγωνισμού ούτε στο Ισραήλ ούτε στο εξωτερικό.

----

Η Dana, τα gay φιλιά και η... Σαμίου

Στη σκηνή της Eurovision επέστρεψε η Dana International, μετά τη μεγάλη της νίκη στο Μπέρμιγχαμ, το 1998. Η Σάρον Κοέν, όπως είναι το πραγματικό όνομα της transgender τραγουδίστριας της ποπ, που έχει κυκλοφορήσει οκτώ επιτυχημένα άλμπουμ στο Ισραήλ, γεννήθηκε στο Τελ Αβίβ ως Γιάρον Κοέν και μετά τη νίκη της στον διαγωνισμό έγινε σύμβολο για την κοινότητα των ΛΟΑΤΚΙ σε όλο τον κόσμο.


Η επιστροφή της Dana International. Ένθετες: Dana  και Αντζυ Σαμίου

Στον προχθεσινό ημιτελικό η Dana ερμήνευσε μια διασκευή του «Just the way you are» του Bruno Mars. Στόχος της εμφάνισης αυτής ήταν να στείλει ένα μήνυμα υπέρ της διαφορετικότητας και της υπερηφάνειας που πρέπει να νιώθει κάθε άνθρωπος, ανεξάρτητα από τη φυλή, την εθνότητα, τη θρησκεία και τη σεξουαλικότητά του.

Μάλιστα, η παρουσία της on stage συνδυάστηκε με ένα παράλληλο «παιχνίδι» με τηλεοπτικές καρδιές, που εστίαζαν σε ζευγάρια από το κοινό καλώντας τα να φιληθούν. Και κάπως έτσι straight αλλά και gay φιλιά μεταδόθηκαν ζωντανά σχεδόν από όλα τα εθνικά δίκτυα, μεταξύ των οποίων και από την ΕΡΤ. Το γεγονός δεν πέρασε φυσικά ασχολίαστο από τους Ελληνες χρήστες του twitter. «Εγκεφαλικό στην ΕΡΤ με τα φιλιά ανδρών. Μπράβο στην EBU» έγραψε κάποιος.

«Η κρατική τηλεόραση έδειξε σε ένα βίντεο 3 λεπτών όσα γκέι φιλιά δεν έχει δείξει η ιδιωτική τηλεόραση 20+ χρόνια τώρα» συμπλήρωσε ένας άλλος. «Δεν ντρέπονται στη Eurovision να δείχνουν μουσάτους να φιλιούνται, πώς θα το εξηγήσω αυτό στο παιδί μου;» εξέφρασε αγανακτισμένος την απορία του ένας τρίτος. Δεν έλειψαν βέβαια και τα «τιτιβίσματα» για την Dana International, η οποία θύμισε σε κάποιους την Ελληνίδα τραγουδίστρια Αντζυ Σαμίου!

----

ΤΟ 12ΑΡΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΠΗΓΕ ΣΕ «ΤΑΤΟΥΑΖ» ΚΑΙ «MASTERCHEF»

Παρά τη φαντασμαγορική έναρξη και τις δυνατές συμμετοχές Ελλάδας και Κύπρου, που επιβεβαίωσαν τα προγνωστικά περνώντας με άνεση στην τελική φάση της 64ης Eurovision, ο πρώτος ημιτελικός δεν... σάρωσε σε τηλεθέαση.

Απεναντίας, θα λέγαμε ότι κινήθηκε σε μέτρια επίπεδα καταγράφοντας για την ΕΡΤ2 13,7% στο γενικό σύνολο και 15,3% στο νεανικό κοινό. Το «MasterChef 3», το οποίο πλησιάζει προς το φινάλε του, αναδείχτηκε για ακόμα ένα βράδυ μεγάλος νικητής της Nielsen με 19,8% στο γενικό σύνολο για το Star και 27,4% στη δυναμική μερίδα τηλεθεατών. Ακολούθησε το «Τατουάζ» του Alpha με 19,7% και 17,1% αντίστοιχα.

Με άλλα λόγια ο ημιτελικός βρέθηκε στην τρίτη θέση της προτίμησης των τηλεθεατών, αφήνοντας λίγο πίσω του το «Survivor» στον Σκάι με 13,2% και 10,4%.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ