Δευτέρα 21|10|2019

Του… χάλασαν το «εργαλείο»

❱❱ Νεαρός που πήρε viagra και είχε στύση επί έναν μήνα έμεινε ανίκανος από ιατρικό λάθοςΑνίκανος ύστερα από χρήση Viagra έμεινε 26χρονος ηλεκτρολόγος στη Βρετανία. Το παράδοξο περιστατικό συνέβη τον Ιούνιο, όταν ο Ναντ Θιντ πήρε το θαυματουργό μπλε χαπάκι, όπως είχε κάνει πολλάκις κατά το παρελθόν χωρίς προβλήματα. 

Η δράση του σκευάσματος κατά της ανικανότητας αποδείχτηκε ωστόσο μεγαλύτερη των προσδοκιών του αυτή τη φορά, καθώς η στύση που του προκάλεσε δεν υποχωρούσε με τίποτα.

Η επώδυνη πάθηση, γνωστή και ως πριαπισμός, τον ταλαιπωρούσε σχεδόν έναν μήνα, με τους γιατρούς να δοκιμάζουν μια σειρά μέτρων ανακούφισης, χωρίς όμως επιτυχία. Μη έχοντας άλλη επιλογή, ο Θιντ από το Χαμσάιρ οδηγήθηκε τελικά στο χειρουργείο, όπου, σύμφωνα με τα λεγόμενά του, «οι γιατροί δεν ήξεραν τι έκαναν».

Η μέθοδος άντλησης αίματος για την αποσυμφόρηση της περιοχής είχε μεν επιτυχία ως προς την υποχώρηση της στύσης, όμως προκάλεσε μόνιμες βλάβες στον νεαρό ηλεκτρολόγο, ο οποίος ισχυρίζεται τώρα ότι έμεινε ανίκανος.

«Στο χειρουργείο προκλήθηκε σοβαρή βλάβη στα νεύρα. Το αποτέλεσμα είναι να έχω μείνει με ακρωτηριασμένο πέος, μουδιασμένη βάλανο, ανικανότητα στύσης ή κορύφωσης, περιστασιακές σουβλιές και οξείς πόνους, και πεϊκή ίνωση» αναφέρει στη σελίδα GoFundMe που δημιούργησε με σκοπό τη συγκέντρωση πόρων για να υποβληθεί σε θεραπείες στο εξωτερικό.

«Ντρέπομαι»

«Είναι τρομερό να βρίσκεσαι χωρίς σεξουαλική ζωή από εκεί που είχες υγιή σεξουαλική ζωή. Δεν είναι εύκολο να ζεις με αυτό το σκοτεινό μυστικό, για το οποίο ντρέπομαι τόσο» προσθέτει ο Θιντ, αφήνοντας να εννοηθεί ότι δεν μπορεί να δημιουργήσει ερωτικές σχέσεις. Στα άμεσα σχέδιά του είναι να επισκεφτεί ειδικούς στο Μόναχο και στη Γάνδη.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε μας στο Facebook!

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CELEBRITY NEWS