Τα μετόχια – σαλέ του αμαρτολού «καλόγερου»

Τα αγαλματάκια του «φτερωτού θεού» και ο οικοδομικός οργασμός στα μοναστήρια που ελέγχει ο Ποιμένας.

Κόκκινα ράσα, χρυσά μαχαιροπίρουνα, μοντέρνες τοιχογραφίες και… αγαλματάκια με τον σκανδιαλάρη θεό Eρωτα! Αυτό είναι το σκηνικό στη μονή Παναγίας Ευεργέτιδος και Αγίας Παρασκευής Παιανίας, εκεί όπου πρωταγωνιστεί ο πατήρ Ποιμένας, τον οποίο η Ιερά Μητρόπολη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής χαρακτήρισε «λύκο με ένδυμα προβάτου» καιρό πριν από την εμφάνισή του στο «Κάτι ψήνεται» του Αlpha και πολύ πριν αποκαλυφθεί η ροζ δράση του.


Υπεύθυνος για τα πάθη θνητών και μη στην αρχαιότητα, ο θεός Eρωτας (όπως αποδεικνύεται) δεν επιλέχθηκε τυχαία στη διπλή μάλιστα σύνθεση με τις μεγάλες γλάστρες που κοσμεί το μοναστήρι, κυριαρχώντας στην είσοδο ενός εκ των κτιρίων της Μονής, για την οποία ο μητροπολίτης Μεσογαίας προειδοποιεί τους πιστούς με εγκύκλιο «ούτε απέξω να μην περνάτε». Ωστόσο, με κεντρικό άξονα το μοναστήρι Μυρελαίου στην Aνω Βάθεια της Εύβοιας, που «χτίζεται κατόπιν υποδείξεως της κυρίας Θεοτόκου» (όπως σημειώνεται στην επίσημη ιστοσελίδα του), ο «πατέρας-τηλεαστέρας» έχει κατορθώσει να προσελκύσει εκατοντάδες πιστούς που σπεύδουν να προσφέρουν στη μονή και στα μετόχια της μη έχοντας ιδέα για τα όργια του Ποιμένα Ταλαντζή.


Στην πραγματικότητα τα μετόχια αυτά είναι και το «όχημα» προς το μεγαλεπήβολο σχέδιο της ανέγερσης μιας εντυπωσιακής και πολυτελούς μονής στην Εύβοια, αφού μέσα από αυτά γίνονται η επικοινωνία, τα τραπεζώματα και η προσέγγιση των πιστών. Μια ξενάγηση εξάλλου στα μετόχια αυτά προκαλεί εντύπωση τόσο με τις ακριβές κατασκευές σε κάποιες περιπτώσεις όσο και με τον οικοδομικό οργασμό που επικρατεί. Με μετόχια στον Βόλο, στη Σαλαμίνα, στην Εύβοια και την Παιανία, η μονή Μυρελαίου συγκεντρώνει κάθε χρόνο τάματα και προσφορές των πιστών.


Στην Εύβοια, στην περιοχή Aνω Βάθεια της Αμαρύνθου, εκεί όπου ανεγείρεται το μεγάλο μοναστήρι (δίπλα ακριβώς από το υπάρχον και πιο «ταπεινό» κτίριο), φτάνει σήμερα άσφαλτος, που χρηματοδοτήθηκε με 44.000 ευρώ από την ίδια τη μονή Μυρελαίου. Στην Παιανία η μονή Παναγίας Ευεργέτιδος και Αγίας Παρασκευής, στην περιοχή Χαλίδου, είναι ένα φανερά ακριβό συγκρότημα, χτισμένο εξ ολοκλήρου από πέτρα, που περιλαμβάνει κελιά μοναχών, το παρεκκλήσι της Αγίας Παρασκευής, τραπεζαρίες και σαλόνια με τζάκι – διακοσμημένα επιμόνως με πλαστικά λουλούδια. Ανάμεσα στα έπιπλα φιγουράρουν χρυσοποίκιλτα τραπέζια, ενώ στην ατμοσφαιρική ταράτσα με την όμορφη θέα στρώνονται τα καλοκαίρια τα τραπέζια για τους προσκυνητές. Εκεί βρίσκεται και ο μεγαλεπήβολος ναός του Αγίου Σπυρίδωνα, επίσης μετόχι της μονής Μυρελαίου, αλλά και το παρεκκλήσι της Αγίας Ταβίθας, που ομοίως είναι υπό ανέγερση.


Εξαιρετικά δραστήρια η μονή των Αγίων Πάντων, το μετόχι της μονής Μυρελαίου στα Σελήνια της Σαλαμίνας, με τις πολύχρωμες τοιχογραφίες και τις σημαίες του Πατριαρχείου της Κωνσταντινούπολης (!), που διοργανώνει περιφορές εικόνων και αρτοκλασίες, με τους πιστούς να μεταφέρονται με πούλμαν στην περιοχή. Στη Νέα Ιωνία του Βόλου μετόχι της μονής Μυρελαίου είναι η μονή Αγίων Κυπριανού και Ιουστίνης και Εφραίμ του Νεοφανούς και Θαυματουργού, που επίσης προσελκύει αρκετό κόσμο, ειδικά στις μεγάλες θρησκευτικές εορτές.


Η μονή και τα μετόχια της (σύμφωνα με ανακοίνωση του μητροπολίτη Μεσογαίας «αποτελεί δούρειο ίππο κατά της πίστεώς μας») ανήκουν, όπως τονίζεται σε σχετική επιστολή της μονής, «στο Πατριαρχείο Κιέβου και μνημονεύουν τον Πατριάρχη Φιλάρετο, επίσημο και αναγνωρισμένο από το κράτος της Ουκρανίας εκκλησιαστικό ηγέτη».



«Αν είναι να κολαστώ, θέλω μόνο μαζί σου» τραγουδούσε με εξοργιστικό νάζι στο γαλακτομπούρεκο ο πατήρ Ποιμένας στο επεισόδιο του «Κάτι ψήνεται», που έφερε θύελλα αντιδράσεων αλλά και συγκλονιστικές αποκαλύψεις για τη δράση του. Τελικά, όπως αποδεικνύεται στο απολύτως σοκαριστικό ροζ βίντεο που αποκάλυψε η «Εspresso» την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου, ο «Ρασπούτιν της Παιανίας» τραγουδούσε την αλήθεια της ιδιωτικής του ζωής επιλέγοντας όχι τυχαία ένα τραγούδι με στίχους όπως «στο κορμί μου χορεύουν διαβόλοι».


Ο «σεισμός» που προκλήθηκε από το βίντεο της ντροπής είναι βέβαιο ότι θα έχει πολλές μετασεισμικές δονήσεις και σαρωτικές εξελίξεις, ανεξάρτητα από το το ποια εκκλησία έχει στους κόλπους της τον Ποιμένα Ταλαντζή. Οσα μάτια είδαν τα πλάνα με τις αυστηρώς ακατάλληλες σκηνές ήταν αδύνατον να μην ανοίξουν διάπλατα από έκπληξη και φρίκη. Σε καυτό τετ-α-τετ με έναν γυμνό, μελαχρινό άντρα, ο «Ρασπούτιν της Παιανίας» -δικαιολογώντας απόλυτα αυτόν ακριβώς τον «τίτλο» που του έδωσαν τα ΜΜΕ- επιδίδεται σε στοματικό σεξ φορώντας τα ράσα του και τον καλογερικό του σκούφο. Ξαπλωμένος σε λευκό, σιδερένιο κρεβάτι, με την άνεση πρωταγωνιστή σε σκληρό πορνό για ιδιαίτερα γούστα, απολαμβάνει φανερά τον ρόλο του έχοντας σηκωμένα τα ράσα ώς τη μέση του και χαϊδεύοντας τα απόκρυφα σημεία του.


Δίπλα στο κρεβάτι με τις μπρούντζινες λεπτομέρειες, κρεμασμένο σε ένα έπιπλο, είναι το λευκό, χρυσοκέντητο πετραχήλι για να μην τσαλακωθεί! Την κορυφή του επίπλου στολίζουν εικόνες, ενώ στον μεγάλο καθρέφτη πάνω από το σιδερένιο προσκέφαλο αντικατοπτρίζεται (όπως φαίνεται – αν και όχι καθαρά) η γαλανόλευκη σημαία. Ο χώρος όπου είναι γυρισμένο το βίντεο της ντροπής -έφτασε στην εφημερίδα σε επτασφράγιστο φάκελο χωρίς αποστολέα- φαίνεται να είναι το κελί του στο μοναστήρι.


Αναγνώστες, εξάλλου, έχουν ενημερώσει την εφημερίδα πως η κρεβατοκάμαρά του βρίσκεται πάνω από την οροφή μιας από τις τρεις εκκλησίες που υπάρχουν στη μονή της Παιανίας. Τα πλάνα, αν και ερασιτεχνικά, είναι σταθερά και έχουν δύο διαφορετικές γωνίες λήψης. Ετσι φαίνεται να επαληθεύονται με τον πιο συγκλονιστικό τρόπο οι καταγγελίες που έφτασαν στην εφημερίδα από αναγνώστες που κατέθεσαν τη δική τους μαρτυρία από τη μονή Μυρελαίου και τη δήθεν μοναστική ζωή, μεταξύ των οποίων και εκείνες που περιέγραφαν πώς οι μοναχοί με λάπτοπ στα χέρια έβλεπαν βίντεο ακατάλληλου περιεχομένου.



Επώνυμοι


Προκειμένου να προσελκύσει ακόμη περισσότερους πιστούς, ο Ποιμήν Ταλαντζής είναι φανερό ότι κυνήγησε όσο μπορούσε τη δημοσιότητα και όχι μόνο με την εμφάνισή του στο «Κάτι Ψήνεται», που τελικά τον… έψησε, ή στο «ΟΛΑ», μια εκπομπή που μάλλον δεν περίμενε κανείς ότι θα διάλεγε ένας ιερέας για να εμφανιστεί. Η ειδικότητά του ήταν να «πλευρίζει» ανυποψίαστους επωνύμους προκειμένου η μονή να αποκτά έξτρα γόητρο. Ετσι στο ιστολόγιο της μονής Μυρελαίου έχει αναρτήσει φωτογραφίες με επωνύμους που τον επισκέφθηκαν, μεταξύ των οποίων η Εφη Θώδη, η Μαίρη Χρονοπούλου, η Αγγελική Δαλιάνη, ο Χρήστος Πλαΐνης αλλά και ο Φαίδων Γεωργίτσης.

{{-PCOUNT-}}4{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ