Ο πλανήτης γλεντάει αλά ελληνικά

SHOWBIZ
Πανικός με Φουρέιρα στα Τίρανα και Δημάκη στο Ισραήλ

Ο πλανήτης γλεντάει αλά ελληνικά

❱❱ Τι αποκαλύπτει στην «Espresso» ο καλλιτεχνικός μάνατζερ Νίκος Κονσολάκης για τις αμέτρητες προτάσεις που δέχεται από το εξωτερικό

Από τον
Θάνο Μακρογαμβράκη

Πίσω από το deal της παρθενικής εμφάνισης της Ελένης Φουρέιρα στα Τίρανα, λίγες εβδομάδες πριν από τη θριαμβευτική παρουσία της στη σκηνή της Eurovision, κρύβεται ο καλλιτεχνικός μάνατζερ Νίκος Κονσολάκης, με την παρότρυνση του οποίου έζησε τον απόλυτο καλλιτεχνικό θρίαμβο στο Ισραήλ και ο ανερχόμενος τραγουδιστής Μάκης Δημάκης.

Ηδη ο γνωστός μάνατζερ συζητά με την Ελεωνόρα Ζουγανέλη για μια σειρά εμφανίσεων τον ερχόμενο Φεβρουάριο στην Αυστραλία, όπου τέσσερις ελληνικές κοινότητες του έχουν εκφράσει την επιθυμία να την ακούσουν από κοντά. «Η αλήθεια είναι ότι ο τρόπος διασκέδασης έχει αλλάξει αισθητά στη χώρα μας εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, ενώ στο εξωτερικό τα πράγματα είναι ακόμη διαφορετικά. Ο κόσμος γλεντάει περισσότερο και αυτό φαίνεται από τη ζήτηση που έχουν οι Ελληνες καλλιτέχνες, οι οποίοι έχουν βδομάδα παρά βδομάδα και μια κλεισμένη δουλειά» λέει στην «Espresso» ο Νίκος Κονσολάκης.

Καθημερινά επικοινωνούν μαζί του επιχειρηματίες από κάθε γωνιά του πλανήτη, προκειμένου να κλείσουν για το μαγαζί τους μια βραδιά με τον αγαπημένο τους τραγουδιστή. «Ζητούν περισσότερο τα μεγάλα ονόματα, όπως ο Νίκος Βέρτης, ο Αντώνης Ρέμος, ο Βασίλης Καρράς, ο Πάνος Κιάμος και, φυσικά, ο Γιάννης Πλούταρχος που είναι πολύ δυνατός έξω. Η Πάολα έχει ξεκινήσει να “πουλάει” πολύ στο εξωτερικό, ενώ σταθερές αξίες είναι η Δέσποινα Βανδή, η Ελενα Παπαρίζου και η Νατάσα Θεοδωρίδου. Σε λίγο καιρό, ο Νίκος Βέρτης θα πάει στο Ισραήλ για μια σειρά εμφανίσεων και, απ' ό,τι ξέρω, θα κάνει και ένα ντουέτο με έναν από τους πιο εμπορικούς τραγουδιστές της χώρας».

Μικρότερο budget

Ομως τα τελευταία χρόνια έχουν πέραση στο εξωτερικό και ανερχόμενοι τραγουδιστές, οι οποίοι έχουν μικρότερο budget, με αποτέλεσμα να έχουν μεγαλύτερη ζήτηση από τους πιο ακριβοπληρωμένους.

«Πήγαμε με τον Μάκη Δημάκη στο Ισραήλ και ζήσαμε πραγματικά μεγάλες καλλιτεχνικές στιγμές. Το μαγαζί ήταν sold-out, με τους περισσότερους θαμώνες να είναι Ισραηλινοί και λιγότεροι Ελληνες. Τα τελευταία χρόνια πάνε καλά έξω και οι Νίκος Οικονομόπουλος, Κωνσταντίνος Αργυρός, Γιώργος Σαμπάνης, Σταν, Γιώργος Τσαλίκης, Πέτρος Ιακωβίδης -αν και καινούργιος στη νύχτα- και Χρήστος Χολίδης».

Μεγάλες στιγμές

Ο Νίκος Κονσολάκης ευθύνεται και για την πρώτη εμφάνιση της Ελένης Φουρέιρα στα Τίρανα τον περασμένο Απρίλιο. «Την ίδια περίοδο, πριν από τη Eurovision, μου είχαν ζητήσει την Ελένη Φουρέιρα για εμφανίσεις σε Αλβανία, Βουλγαρία και Ρουμανία. Αποφασίσαμε να κάνουμε πρώτη την Αλβανία, όπου η Ελένη θα πήγαινε για πρώτη φορά εκεί. Πραγματικά, ζήσαμε μεγάλες στιγμές στα Τίρανα. Η Ελένη ενθουσιάστηκε από την αγάπη του κόσμου. Το μαγαζί ήταν γεμάτο, είχαν έρθει και πολλοί επώνυμοι να τη δουν από κοντά. Ξέρανε τα τραγούδια της, χόρευαν ασταμάτητα, αλλά και εκείνη ήταν απίστευτη, όπως πάντα. Από ό,τι ξέρω, θα πάει ξανά μέσα στο καλοκαίρι» αποκαλύπτει ο καλλιτεχνικός μάνατζερ και προσθέτει: «Τώρα κλείνουμε μια δουλειά για την Ελεωνόρα Ζουγανέλη, που τη θέλουν σαν τρελοί στην Αυστραλία. Αν όλα πάνε καλά, θα πάμε τον ερχόμενο Φεβρουάριο για τέσσερις εμφανίσεις, ίσως και παραπάνω, σε ελληνικές κοινότητες σε Μελβούρνη και Σίδνεϊ». Σύμφωνα με τον Νίκο Κονσολάκη, η κρίση ανάγκασε τραγουδιστές, οι οποίοι κάποτε αρνούνταν να βγουν να τραγουδήσουν στο εξωτερικό, να αναθεωρήσουν τη στάση τους και να δέχονται τη μία πρόταση μετά την άλλη.

«Οσοι είχαν οικονομική άνεση δεν πήγαιναν παλιότερα στο εξωτερικό. Δεν τους ενδιέφερε, γι' αυτό και δεν κάναμε ποτέ δουλειά μαζί τους. Τώρα όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει και πηγαίνουν» εξηγεί και προσθέτει: «Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, αυτό εστιάζεται συνήθως στα μεγάλα ονόματα, που δεν βγαίνουν τόσο συχνά όσο τα μικρότερα, εξαιτίας του ακριβού budget που έχουν. Βέβαια, η αλήθεια είναι ότι από αυτό το ποσό πληρώνεται όλο το πρόγραμμα από τον καλλιτέχνη, την ορχήστρα και τις άλλες φωνές μέχρι τον ηχολήπτη και τον φωτιστή τους. Γι' αυτό και τα μικρότερα ονόματα πηγαίνουν πλέον πιο συχνά στο εξωτερικό. Εκεί που δεν πήγαιναν παλιότερα, επειδή δεν τους ζητούσαν, τώρα βλέπεις ότι τους ζητάνε γιατί κοστίζουν λιγότερο από ένα μεγάλο όνομα. Ετσι, κάθε μήνα βλέπεις να πηγαίνουν δυύο και τρεις φορές Αυστραλία, Αμερική, Γερμανία».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ