«Μάστορας» στα αυτοκίνητα ο Ζουγανέλης

SHOWBIZ
ΞΕΚΑΡΔΙΣΤΙΚΟ SPOT TOY AUTODUDER ΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΟΝ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ

«Μάστορας» στα αυτοκίνητα ο Ζουγανέλης

❱❱ Aλλάζει δίσκο και πλατό στη διαφήμιση της πρώτης ηλεκτρονικής πλατφόρμας σύγκρισης συνεργείων της Αττικής

Από τη
Μαρία Μεϊμάρη

Ο Γιάννης Ζουγανέλης αφήνει για λίγο τις επιτυχημένες εμφανίσεις του στη σκηνή, φοράει τη... φόρμα του μηχανικού και αλλάζει δίσκο - πλατό αυτοκινήτου στην πιο οικονομική τιμή της αγοράς. Οχι στην πραγματικότητα, βέβαια, αλλά για τις ανάγκες του διαφημιστικού σποτ του autoduder, της πρώτης ηλεκτρονικής πλατφόρμας σύγκρισης συνεργείων της Αττικής, που μειώνει τα κόστη έως και 60%!

Στο βίντεο που προβάλλεται στο YouTube ο γνωστός τραγουδιστής προσφέρει άφθονο γέλιο ως... άρχοντας της πίστας και ως ιδιοκτήτης συνεργείου, σε έναν διπλό ρόλο «έκπληξη», που θα συζητηθεί! Με την ανεπανάληπτη κωμική ματιά του, που τον έχει κάνει αγαπητό στο ευρύ κοινό, υποδύεται έναν λαϊκό τραγουδιστή, ο οποίος «καίγεται» για... δίσκο και αναζητά το καλύτερο και οικονομικότερο συνεργείο της περιοχής του.

Με τη βοήθεια του autoduder βρίσκει τελικά τον μηχανικό που έψαχνε, τον οποίο ενσαρκώνει και σε αυτή την περίπτωση ο ίδιος! Η ξεκαρδιστική διαφήμιση τελειώνει με τον αγαπημένο ηθοποιό και μουσικό να αναφωνεί: «Ο,τι θέλει ο άρχων της πίστας. Εδώ λόγω autoduder δεν έχει δουλεμάν... Autoduder και μπαίνεις μαρκίζα πρώτο όνομα»!

Πολλαπλές εργασίες

«Η αρχική επιλογή μας στο πρόσωπο του Γιάννη ήταν αρκετά τεχνική. Αφενός εκτιμούμε εδώ και πολλά χρόνια το ταλέντο του, αλλά κυρίως ζητούσαμε έναν ηθοποιό να υποδύεται με ευκολία πολλαπλούς ρόλους που ταιριάζουν στις πολλαπλές εργασίες που παρέχουμε. Στη συνέχεια προέκυψαν η γνωριμία και η συνεργασία, η οποία ήταν άριστη, κάτι που φαίνεται και στο αποτέλεσμα» λέει για τη συνεργασία με τον πολυτάλαντο καλλιτέχνη ο Νίκος Κάζος. Ο ίδιος και ο Φοίβος Φαραντάκης είναι οι ιδρυτές της πρωτοποριακής πλατφόρμας ηλεκτρονικής αγοράς.

Εχοντας διαγράψει τις δικές τους επιτυχημένες πορείες στον χώρο των τραπεζών και του λογισμικού -χημικός μηχανικός ο πρώτος και με ανώτατες σπουδές στην πληροφορική ο δεύτερος-, οι δύο αυτοδημιούργητοι επιχειρηματίες δεν είχαν φανταστεί πως η λατρεία τους για τα αυτοκίνητα θα εξελισσόταν σε start-up!

«Η ιδέα να κάνουμε το χόμπι μας επιχείρηση γεννήθηκε τον Δεκέμβριο του 2016. Σε μία συζήτηση με φίλους για πλατφόρμες σύγκρισης και αγορών, όπως το booking.com και το ebay.com, ένας φίλος μας πρότεινε, μεταξύ σοβαρού και αστείου, να φτιάξουμε κάτι αντίστοιχο για τα συνεργεία αυτοκινήτων. Αυτό ήταν! Μέσα σε μόλις δύο μήνες είχαμε ερευνήσει πλήρως την αγορά και είχαμε καταστρώσει ένα αναλυτικό επιχειρηματικό σχέδιο» αναφέρει ο κ. Κάζος, συμπληρώνοντας ότι στην αρχή οι αντιδράσεις των «ειδικών» του χώρου ήταν αποθαρρυντικές.

Σήμερα οι δύο φίλοι και συνεταίροι όχι μόνο έχουν καταφέρει κάτι που σε πολλούς φάνταζε αδύνατο, αλλά μπορούν να υπερηφανεύονται ότι η εταιρία τους συνεργάζεται με ένα δίκτυο συνεργείων που ξεπερνούν τα 200 στην Αττική, με βλέψεις να φτάσουν τα 300 έως το τέλος του χρόνου! Μάλιστα, στο προσεχές διάστημα θα επεκτείνουν τη δραστηριότητά τους στη Θεσσαλονίκη, καθώς και σε άλλες δύο πόλεις της περιφέρειας.

«ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ»

Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσουν οι ενδιαφερόμενοι για να βρουν το συνεργείο που ψάχνουν είναι να μπουν στο autoduder.com από τον υπολογιστή ή το κινητό τους και να επιλέξουν δωρεάν το αυτοκίνητο, καθώς και ποια εργασία τούς ενδιαφέρει, συμπληρώνοντας και την περιοχή της επιλογής τους.

Στη συνέχεια η πλατφόρμα εμφανίζει τα συνεργεία που πληρούν τις ανάγκες τους, το κόστος που χρεώνει το καθένα από αυτά για τις συγκεκριμένες εργασίες, την απόστασή του από την περιοχή των χρηστών και τη βαθμολογία του από τις έως τώρα αξιολογήσεις άλλων χρηστών, που το έχουν επισκεφτεί.

Οι παρεχόμενες υπηρεσίες περιλαμβάνουν από εργασίες μικρού και μεγάλου service μέχρι φρένα, ιμάντα, συμπλέκτη, αναρτήσεις, ηλεκτρολογικά, κλιματισμό και ελαστικά. Σύντομα η πλατφόρμα θα καλύπτει και τους τομείς του σαλονιού, της φανοποιίας, των εξατμίσεων, της ταπετσαρίας και της κίνησης με υγραέριο. Γιατί, όμως, να ανατρέξει κάποιος στη συγκεκριμένη πλατφόρμα και να μην πάει κατευθείαν στο συνεργείο της περιοχής του;

Το κόστος

Σύμφωνα με τον κ. Κάζο, ο χρήστης όχι μόνο συγκρίνει αμέσως τιμές, αλλά ξέρει επίσης ότι η τιμή που επιλέγει είναι αυτή που θα πληρώσει στο συνεργείο χωρίς άλλες χρεώσεις, ενώ γνωρίζει εξαρχής και τις μάρκες ανταλλακτικών που θα τοποθετηθούν.

Επίσης, η εταιρία στέλνει συχνά δικό της εκπρόσωπο για να ελέγξει την πορεία των εργασιών στο συνεργείο ή αναλαμβάνει να παρέμβει σε περίπτωση που αλλάξει το κόστος ή παρουσιαστεί οποιοδήποτε ζήτημα. Οπως λέει ο κ. Κάζος, δεν χρειάζεται να διαθέτει κάποιος μηχανολογικές γνώσεις για να γνωρίζει τι service ή τι ανταλλακτικά χρειάζεται το όχημά του.

«Η επιλογή του αυτοκινήτου γίνεται μέσα από μια σειρά απλών ερωτήσεων που οι περισσότεροι γνωρίζουν λίγο πολύ. Οσον αφορά τις εργασίες, παρέχουμε online πληροφόρηση για τη συνιστώμενη συντήρηση από τον κατασκευαστή. Παραδείγματος χάριν, αν ένας χρήστης δεν γνωρίζει αν πρέπει να αλλάξει ή όχι μπουζί, τον πληροφορούμε κάθε πόσα χιλιόμετρα ή έτη προτείνει ο κατασκευαστής του Ι.Χ. την αλλαγή τους. Επιπλέον, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα είτε να μιλήσει μαζί μας στο live chat είτε να μας καλέσει καθημερινά στο τηλεφωνικό μας κέντρο 211-4118822 για να βοηθήσουμε» αναφέρει.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ