«Χρυσάφι» στα πόδια Ελληνίδας

SHOWBIZ

«Χρυσάφι» στα πόδια Ελληνίδας

❱❱ Η Μάρθα Καλιφατίδη μετά το reality «Married at first sight 2019» αποτελεί την πιο αγαπημένη γυναίκα των διαφημιστικών εταιριών

Στο χρήμα κολυμπάει μετά την έξοδό της από το reality που την έκανε διάσημη η ελληνικής καταγωγής Μάρθα Καλιφατίδη, η οποία είναι γνωστή και ως «Κιμ Καρντάσιαν της Αυστραλίας».

Η 30χρονη με τις καμπύλες που κόβουν την ανάσα όχι μόνο δεν κρύβει τη χλιδή στην οποία πλέον ζει, αλλά την επιδεικνύει στο Instagram δημοσιεύοντας φωτογραφίες από τη νέα Lamborghini που απέκτησε με τα χρήματα που ρίχνουν στα πόδια της μεγάλες εταιρίες για να τις διαφημίσει στα social media.

Η Καλιφατίδη, που γεννήθηκε στη Μελβούρνη και χρησιμοποιεί επίσης το καλλιτεχνικό όνομα Μάρθα Μαφς, είχε κάνει καριέρα ως μακιγιέζ και μοντέλο πριν συμμετάσχει στο reality «Married at first sight 2019» (Παντρεμένοι με την πρώτη ματιά) της Αυστραλίας. Μπορεί να έγινε μία από τις πιο μισητές παίκτριες στον γυναικείο πληθυσμό της Αυστραλίας με τα πικρόχολα σχόλιά της, παράλληλα όμως έγινε η πιο αγαπημένη γυναίκα των διαφημιστικών εταιριών.

Παντρεύτηκαν

Η 30χρονη, που ζει ακόμη με τον σύζυγό της Μάικλ Μπρουνέλι, με τον οποίο παντρεύτηκε στο reality, δέχεται τη μία προσφορά για διαφημίσεις μετά την άλλη.

«Είναι η χρονιά των Διδύμων... και δεν αστειευόμαστε» έγραψε στο σχόλιο που συνόδευε φωτογραφία της στο Instagram, την ώρα που ποζάρει δίπλα από τη νέα Lamborghini Huracan Spyder που απέκτησε. Οταν μάλιστα κάποιος πικρόχολος σχολίασε ότι το πιθανότερο είναι να την ενοικίασε, η ομογενής απάντησε με emoji που τον διέψευδε.

Η «Ελληνίδα θεά», όπως την αποκαλεί η έκδοση της «Daily Mail» στην Αυστραλία, μετά την ολοκλήρωση του reality, πριν από λίγους μήνες, άρχισε να ποστάρει συχνά στο Instagram, όπου έχει 277.000 followers, φωτογραφίες της με πανάκριβα ρούχα και τσάντες, και να επιδεικνύει τη χλιδάτη ζωή που κάνει.

Ενδεικτικό των χρημάτων που κερδίζει είναι ότι ο ατζέντης Μαξ Μάρκσον που εκπροσωπεί διάφορες παίκτριες του «Married At First Sight» αποκάλυψε ότι οι πελάτισσές του μπορεί να βγάλουν μέχρι και 9.000 ευρώ από μία και μόνο διαφημιστική συμφωνία για τα social media.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ