Ο «Πρίγκιπας της φωτιάς» είναι τραγικά επίκαιρος

TV GOSSIP

Ο «Πρίγκιπας της φωτιάς» είναι τραγικά επίκαιρος

❱❱ Ο Αλέκος Συσσοβίτης μιλά για τον ρόλο του και τα μηνύματα που περνά η καθημερινή σειρά του Open

Από τη
ΜΑΡΙΑ ΑΝΔΡΕΟΥ

O συναρπαστικός δεύτερος κύκλος της καθημερινής σειράς του Open «O πρίγκιπας της φωτιάς» άρχισε χθες στις 20.00 και έδωσε τη σκυτάλη στην... εκδίκηση! Στο σίριαλ ήδη έχει μπει νέο «αίμα» ηθοποιών, όπως ο Παναγιώτης Πετράκης, η Γιούλικα Σκαφιδά και η Μαριάννα Πολυχρονίδη.
Ωστόσο, η «Espresso», που βρέθηκε στα γυρίσματα, μίλησε με έναν από τους... παλιούς της σειράς του Γιώργου Κυρίτση, τον γοητευτικό Αλέκο Συσσοβίτη. Ο ηθοποιός υποδύεται με μαεστρία έναν ιδιότυπο «κακό», τον Ηρακλή, τον οποίο -όπως μας λέει ο ίδιος- δικαιολογούν οι τηλεθεατές λόγω των δυσάρεστων γεγονότων που έζησε στην παιδική ηλικία του.

Ο Αλέκος Συσσοβίτης, που αυτή την περίοδο τρέχει και δεν φθάνει, όχι μόνο για τα γυρίσματα του σίριαλ και για τον Πολυχώρο Τέχνης Faust που διατηρεί στο Μοναστηράκι, αλλά και για τη νέα θεατρική παράσταση του Νέου Κόσμου «Τα δάση στα γόνατα», αναφέρεται με ενθουσιασμό στον ρόλο του: «Οταν ο Γιώργος Κυρίτσης με πήρε τηλέφωνο για να πάρω μέρος στη σειρά και διάβασα το προφίλ του ρόλου είπα αμέσως το “ναι”, παρόλο που ποτέ δεν είχα πάρει μέρος σε καθημερινή σειρά, αλλά σε παραγωγές όπως η “10η εντολή”. Θεωρώ τον “Πρίγκιπα της φωτιάς” τραγικά επίκαιρο! Δεν ξέρω πώς αλλιώς θα μπορούσε να περιγράψει ο Γιώργος Κυρίτσης αυτή την τάση του ισχυρού να κατασπαράξει τον αδύνατο, να τον εξαφανίσει. Είναι μάλλον στη φύση του ανθρώπου να είναι άπληστος και να θέλει να ανέβει σε βάθρο με όλο και μεγαλύτερο θράσος. Δεν βλέπετε τι γίνεται σήμερα στη χώρα μας; Η μεσαία τάξη έχει εκλείψει και η ψαλίδα ανάμεσα στους πλούσιους και στους φτωχούς γίνεται ακόμη μεγαλύτερη. Για να μην πούμε τι γίνεται παγκοσμίως. Οκτώ οικογένειες κατέχουν τον πλούτο της γης».

Μεγάλη ανατροπή

Για τον ήρωα που υποδύεται, τον Ηρακλή, υπογραμμίζει: «Δεν ξέρω ως χαρακτήρας αν είναι θύτης ή θύμα. Είναι αμφίσημος και όχι μονοδιάστατος, και γι' αυτό μου αρέσει ως ρόλος. Μπορεί να πάρει το ρίσκο και να γίνει πολύ κακός, αλλά έχει εισπράξει βία ως παιδί και είχε βρεθεί στα δίχτυα μιας φοβερής πλεκτάνης. Κάθε φορά που παίρνω τα σενάρια στα χέρια μου νιώθω τη μεγάλη ανατροπή, όπως στα αστυνομικά μυθιστορήματα της Αγκάθα Κρίστι». Ακόμη, σχολιάζει και την προσπάθεια που κάνει το νεοσύστατο Open: «Εφερε στην αγορά έναν θεμιτό ανταγωνισμό προς το καλύτερο και το πιο απαιτητικό. Και μόνο που προσφέρει δουλειά σε τόσο κόσμο είναι πάρα πολύ θετικό για τον τομέα της ελληνικής μυθοπλασίας, τη στιγμή που η εγχώρια οπτικοακουστική βιομηχανία πέρασε τεράστια κρίση, καθώς οι τράπεζες που χρηματοδοτούσαν τα κανάλια έκλεισαν την κάνουλα».

Η συζήτησή μας περνά και στον Πολυχώρο Τέχνης Faust, τον οποίο διατηρεί με μεράκι, αλλά και τεράστιο αγώνα στο κέντρο της Αθήνας: «Μέσα σε μια οκταετία που διατηρώ αυτό το στέκι πολιτισμού έχουν φιλοξενηθεί 1.400 live μουσικές παραστάσεις από funky, ροκ, τζαζ και χιπ χοπ, τη στιγμή που ο Ελληνας βγαίνει παραδοσιακά μόνο το Σάββατο βράδυ, αφού τις άλλες ημέρες τρέχει σαν τρελός για το μεροκάματο. Δεν ξέρω ποιοι λένε ότι έχουμε βγει στις αγορές, αλλά εγώ θα σας πω, και ως επιχειρηματίας, ότι όλα αυτά είναι... τρίχες!»

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ