Ο Κανάκης «άδειασε» τη Στάη για το βίντεο με τον Τσίπρα

TV GOSSIP
«Ε, ΟΧΙ ΚΑΙ ΥΠΟΚΛΟΠΗ»!

Ο Κανάκης «άδειασε» τη Στάη για το βίντεο με τον Τσίπρα

❱❱ Από το Web TV του Open πήραν οι «Ράδιο Αρβύλα» τους εκτός αέρα διαλόγους της με τον Τσίπρα

Ο Αντώνης Κανάκης «αδειάζει» την Ελλη Στάη, αλλά και το Open, για τη διαρροή του υλικού από την off air συνομιλία της δημοσιογράφου με τον Αλέξη Τσίπρα, μιλώντας ουσιαστικά για δική τους... γκάφα!

Η παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του σταθμού, με κείμενό της στο site της, κατηγόρησε το απόγευμα της Τρίτης τον παρουσιαστή και τους συνεργάτες του στο «Ράδιο Αρβύλα» για υποκλοπή υλικού, αναφερόμενη στο βίντεο που προβλήθηκε στην εκπομπή τους το βράδυ της Δευτέρας και ουσιαστικά ήταν τα παρασκήνια της συνέντευξης του πρωθυπουργού στη δημοσιογράφο, με διαλόγους του τύπου: «τα χέρια σου είναι παγωμένα», «δεν μου έχετε προτείνει να πολιτευτούμε μαζί» κ.λπ.

Η κυρία Στάη, μάλιστα, στο άρθρο της έβαλε εναντίον του Σκάι, των «Ράδιο Αρβύλα», αλλά και του καναλιού της, λέγοντας ότι θα πρέπει να αποδοθούν ευθύνες για το πώς διέρρευσε το υλικό. Χθες, λοιπόν, ο Αντώνης Κανάκης, με ανακοίνωσή του, εξήγησε ότι το υλικό που προβλήθηκε στην εκπομπή του όχι απλά δεν ήταν προϊόν υποκλοπής, αλλά είχε αναρτηθεί κανονικότατα στο Web TV του Open!

«Επειδή διατυπώθηκαν δημόσια (από έλλειψη ενημέρωσης για τα πραγματικά γεγονότα, θέλουμε να πιστεύουμε) αναληθείς ισχυρισμοί για θέματα στα οποία έχουμε ιδιαίτερη ευαισθησία, όπως η υποκλοπή ή η κλοπή υλικού, είμαστε υποχρεωμένοι -με πολύ καλή διάθεση προς όλους τους εμπλεκομένους- να αποκαταστήσουμε την αλήθεια σχετικά με την προέλευση του αποσπάσματος από τη συνέντευξη του πρωθυπουργού στο δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού Open, που προβλήθηκε στην εκπομπή μας τη Δευτέρα 11/2/19» ήταν η πρώτη τοποθέτηση του Αντώνη Κανάκη, ο οποίος συνέχισε: «Οπως όλα τα προηγούμενα χρόνια, έτσι και τώρα δεν έχει γίνει ποτέ χρήση κανενός προϊόντος υποκλοπής από την εκπομπή “Ράδιο Αρβύλα”. Η εκπομπή χρησιμοποιεί αποκλειστικά και μόνο υλικό που έχει ήδη δημοσιοποιηθεί, είτε στον Τύπο είτε στην τηλεόραση ή στο διαδίκτυο. Ενημερώνουμε, λοιπόν, πως και το εν λόγω απόσπασμα ήταν απολύτως “δημόσια εκτιθέμενο προϊόν” και πως καμία υποκλοπή δεν υπήρξε από κανέναν. Συγκεκριμένα, στις 10 Ιανουαρίου η συνέντευξη του πρωθυπουργού μαζί με το απόσπασμα αυτό δημοσιοποιήθηκε από τον τηλεοπτικό σταθμό Open στο Web TV του. Από εκεί, από το Web TV του Open δηλαδή, οι συνεργάτες μας αλίευσαν το ήδη δημοσιοποιημένο αυτό απόσπασμα, στις 11 η ώρα το πρωί της 10ης Ιανουαρίου» ανέφερε η ανακοίνωση, η οποία κάτι μας λέει ότι δημιούργησε νέο... πονοκέφαλο στoυς ιθύνοντες του καναλιού του Ιβάν Σαββίδη!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ