Παιδιά vegan

ΥΓΕΙΑ

Παιδιά vegan

❱❱ Οδηγίες για γονείς που στρέφουν τα βλαστάρια τους στη χορτοφαγία

Ολο και περισσότεροι γονείς τα τελευταία χρόνια, εξαιτίας της ανησυχίας τους να έχουν τα παιδιά τους μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή, τα στρέφουν προς τη χορτοφαγία. 

Ωστόσο, οι επιστήμονες τονίζουν πως αυτό όταν συμβαίνει πρέπει να γίνεται με προσοχή και ιατρική παρακολούθηση. Οπως αναφέρει ο οργανισμός British Nutrition Foundation (BNF), τα παιδιά πρέπει να τρώνε τουλάχιστον τρεις μερίδες πρωτεΐνη την ημέρα, ώστε να προσλαμβάνουν αρκετό ψευδάργυρο και σίδηρο.

Ο Οργανισμός αναφέρει ότι, ενώ τα παιδιά που ακολουθούν vegan διατροφή μπορούν να έχουν έναν υγιεινό τρόπο ζωής, συνιστάται στους γονείς να επισκέπτονται ειδικό, για να τους παρέχει συμβουλές σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο θα λαμβάνουν τις κατάλληλες ποσότητες θρεπτικών ουσιών τα τέκνα τους.

Επιπλέον, σύμφωνα με την Ακαδημία Διατροφής και Διαιτολογίας, δεν υπάρχει κανένας λόγος μια δίαιτα vegan να μην παρέχει σε ένα παιδί την κατάλληλη ποσότητα θρεπτικών ουσιών. «Η Ακαδημία Διατροφής και Διαιτολογίας υποστηρίζει ότι ισορροπημένες χορτοφαγικές και vegan δίαιτες είναι υγιεινές, διατροφικά επαρκείς και μπορούν να προσφέρουν οφέλη για την πρόληψη και τη θεραπεία ορισμένων ασθενειών».

Αυτές οι δίαιτες είναι κατάλληλες για όλα τα στάδια της ζωής, συμπεριλαμβανομένης της εγκυμοσύνης, της γαλουχίας, της νηπιακής ηλικίας, της παιδικής ηλικίας, της εφηβείας και της τρίτης ηλικίας.

Καθοδήγηση

Σύμφωνα με τη διατροφολόγο Lily Soutter, εάν συγκεκριμένες ομάδες τροφίμων έχουν αφαιρεθεί από τη δίαιτα ενός παιδιού, είναι σημαντικό να υπάρχει καθοδήγηση από διατροφολόγο.

«Τα παιδιά που μεγαλώνουν έχουν υψηλότερες απαιτήσεις σε θρεπτικά συστατικά και ενέργεια σε σύγκριση με τους ενήλικες» εξηγεί η Soutter και συμπληρώνει: «Ωστόσο, οι δίαιτες των vegan μπορούν συχνά να είναι θρεπτικές και με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, κάτι που σημαίνει ότι τα παιδιά μπορεί να αισθάνονται πλήρη προτού καταναλώσουν αρκετές θερμίδες ή θρεπτικά συστατικά».

Επιπλέον, σύμφωνα με τις νέες οδηγίες του BNF, είναι σκόπιμο τα παιδιά να τρώνε πέντε ή περισσότερες μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα, τρεις μερίδες γαλακτοκομικών και δύο μερίδες πρωτεϊνών.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ