Ο Τρύφωνας Σαμαράς τα… πέταξε και πόζαρε (μαζί με τη Χριστίνα Αλούπη) με εσώρουχα γνωστού οίκου μόδας

Τα μοντέλα στην Ελλάδα τρώνε φέτος τη… σκόνη του Τρύφωνα Σαμαρά! Τι εννοούμε; Ο hair stylist των celebrities δέχεται βροχή προτάσεων από διάφορες εταιρίες προκειμένου να διαφημίσει τα προϊόντα τους.
Ετσι, μετά τη φωτογραφική καμπάνια που έκανε για γνωστή φίρμα με τσάντες και ακόμη μία για λογαριασμό ενός brand κοσμημάτων, ο δημοφιλής κομμωτής πέταξε τα ρούχα του και πόζαρε στον φωτογραφικό φακό μόνο με τα εσώρουχα του οίκου Guy Laroche. Μαζί του φωτογραφήθηκε και η Χριστίνα Αλούπη, η οποία θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί το έτερον ήμισυ του Τρύφωνα στο μόντελινγκ, αφού συνεργάστηκαν και στις τρεις διαφημιστικές καμπάνιες, στις οποίες πρωταγωνίστησε εκείνος φέτος.

Ο Τρύφωνας, εξάλλου, συνηθίζει να έχει σταθερούς συνεργάτες σε όλα τα πρότζεκτ που «τρέχει» κατά καιρούς. Πρόσφατα, λοιπόν, που φωτογραφήθηκε σχεδόν τσίτσιδος, εμπιστεύτηκε ακόμη μία φορά τον Βαγγέλη Μιχελή, ο οποίος επιμελήθηκε το art direction του shooting, και τον Φρέντυ Καλομπράτσο, που υπέγραψε το μακιγιάζ.

Οσο για το αποτέλεσμα; Τους άφησε όλους ικανοποιημένους και -όπως πιθανολογείται- είναι θέμα χρόνου να δούμε τον Τρύφωνα ως μοντέλο και σε επόμενες διαφημιστικές καμπάνιες, ενδεχομένως και τηλεοπτικές. Ποιος ξεχνάει, άλλωστε, το σποτ-υπερπαραγωγή γνωστής αλυσίδας πολυκαταστημάτων στο οποίο πρωταγωνίστησε πριν από δύο χρόνια, βγαίνοντας μέσα από μία αχιβάδα, πλαισιωμένος από αχινούς!

«Δεν δηλώνω μοντέλο. Απλώς επιλέγω να παίρνω μέρος σε διαφημιστικά πρότζεκτ που μου ταιριάζουν» διευκρίνισε ο ίδιος μιλώντας στην «Espresso» πριν από λίγο καιρό. Ωστόσο, το μόντελινγκ δεν είναι το μόνο καλλιτεχνικό μονοπάτι που έχει βαδίσει ο hair stylist των celebrities. Στο παρελθόν δοκιμάστηκε με επιτυχία στην υποκριτική, την παρουσίαση, αλλά και στον χορό, μέσα από το «Dancing with the stars» του ΑΝΤ1.

offer

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ