Χειρόφρενο στον «σκαραβαίο»

❱❱ «Ταξίδεψε» από τη ναζιστική Γερμανία έως τα κινηματογραφικά studio της Disney και αγαπήθηκε από μικρούς και μεγάλους όσο κανένα άλλο μοντέλο αυτοκινήτου. Ο «σκαραβαίος» ή «Χέρμπι» ή «Βeetle», όπως αποκαλούνταν, τραβάει χειρόφρενο μετά την απόφαση της αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen να σταματήσει οριστικά την παραγωγή του το 2019, αφού ρίξει στην αγορά δύο τελευταία μοντέλα για «να τιμήσει την πλούσια κληρονομιά» ενός οχήματος που συνδέθηκε άρρηκτα με την ιστορία του αυτοκινήτου.

«Η απώλεια του “σκαραβαίου” έπειτα από τρεις γενιές και σχεδόν επτά δεκαετίες θα προκαλέσει πολλά συναισθήματα στους πολυάριθμους αφοσιωμένους οπαδούς του» παραδέχτηκε ο Χίνριχ Βέκμπεν, ο πρόεδρος-γενικός διευθυντής της Volkswagen Βόρειας Αμερικής, προσθέτοντας ότι η εταιρία σκοπεύει να επικεντρωθεί στο μέλλον στα μεγαλύτερα, οικογενειακού τύπου αυτοκίνητα καθώς και στα ηλεκτροκίνητα οχήματα.

Γνωστός και ως «αυτοκίνητο του λαού», ο πρώτος «σκαραβαίος» σχεδιάστηκε από τον Αδόλφο Χίτλερ και τον Φέρντιναντ Πόρσε τη δεκαετία του ’30. Το αστείο, καμπυλωτό σχέδιό του απέκτησε διεθνή φήμη στα 60s και τα 70s μέσα από τις θρυλικές ταινίες της Disney «Κατσαριδάκι, αγάπη μου» και «Κατσαριδάκι για πάντα», με θέμα τον Χέρμπι, ένα αγωνιστικό με προσωπικότητα. Η παραγωγή του σταμάτησε και άρχισε ξανά πολλές φορές στο πέρας των δεκαετιών, με τη VW να αλλάζει πολλές φορές το σχέδιό του, χωρίς ωστόσο να αλλοιώνει τον αρχικό χαρακτήρα του.

offer

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ