«Χαλαρά» σε όλο τον κόσμο

❱❱ Ινδός που λάτρεψε τη Θεσσαλονίκη τη διαφημίζει σε 62 χώρες

Διάσημη σε όλο τον πλανήτη κάνει την περιβόητη θεσσαλονικιώτικη έκφραση «χαλαρά» ένας Ινδός φοιτητής του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδας, ο οποίος επισκέφθηκε την πόλη για σπουδές, την ερωτεύτηκε και ενθουσιάστηκε με τον τρόπο ζωής των κατοίκων της.

Ο 26χρονος Κουσάλ Μέτα (Kushal S Mehta) από το Τζαϊσαλμέρ της Ινδίας έχει κυκλοφορήσει ήδη το πρώτο ηλεκτρονικό περιοδικό δικής του επινόησης στα αγγλικά, με θέμα τη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τον ίδιο, το έχουν «ξεφυλλίσει» μέχρι στιγμής περίπου 5.000 άτομα από 62 διαφορετικές χώρες.

«Ήρθα στη Θεσσαλονίκη πριν από περίπου δύο χρόνια για να κάνω το μεταπτυχιακό μου στον Τουρισμό στο Διεθνές Πανεπιστήμιο και αγάπησα αυτή την πόλη, αλλά διαπίστωσα ότι, δυστυχώς, είναι άγνωστη στους περισσότερους ξένους, οι οποίοι γνωρίζουν από την Ελλάδα μόνο την Αθήνα, τη Σαντορίνη και τη Μύκονο».

Το στίγμα

Ο νεαρός φοιτητής ενθουσιάστηκε αρχικά με την ομορφιά της Θεσσαλονίκης, ενώ στην πορεία λάτρεψε και τους χαλαρούς ρυθμούς με τους οποίους ζουν οι κάτοικοί της.

«Με μια ομάδα περίπου 15 ανθρώπων από την Ελλάδα και το εξωτερικό στήσαμε το περιοδικό προσπαθώντας να δώσουμε ένα στίγμα της Θεσσαλονίκης και να εμπνεύσουμε και άλλους, ώστε να την επισκεφθούν. Στόχος μου είναι να κάνω γνωστή την πόλη σε ακόμη περισσότερες χώρες, γιατί πραγματικά το αξίζει» τονίζει ο κ. Μέτα.

Στο περιοδικό προβάλλονται σχεδόν όλα τα θετικά χαρακτηριστικά της πόλης, τα οποία, σύμφωνα με τον Κουσάλ Μέτα, είναι η καθαριότητα και η ασφάλεια. «Και για να προλάβω τις ενστάσεις περί καθαριότητας και ασφάλειας, κάνετε τις συγκρίσεις όχι με άλλες ευρωπαϊκές πόλεις, αλλά, για παράδειγμα, με ασιατικές.

Όσο για την ασφάλεια, όταν μιλάω με ντόπιους και μου λένε ότι δεν αισθάνονται ασφαλείς, γελάω, γιατί πραγματικά δεν γνωρίζουν τι σημαίνει να αισθάνεσαι ανασφάλεια να κυκλοφορήσεις στον τόπο σου».

offer

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ