Μιχάλης Ρέππας: «Στα 47 έπαθα κρίση ηλικίας, τα έβλεπα όλα ασπρόμαυρα» (video)

O Μιχάλης Ρέππας με τον Θανάση Παπαθανασίου, παραμένουν από τα πιο πετυχημένα συγγραφικά δίδυμα.

Οι δυο τους έγιναν γνωστοί με τα τηλεοπτικά σήριαλ «Δις εξαμαρτείν» και «Τρεις Χάριτες», αλλά και με θεατρικά έργα, όπως το «Συμπέθεροι από τα Τίρανα», το οποίο θα γίνει σειρά και θα προβληθεί μέσα από τη συχνότητα του Mega.

O Μιχάλης Ρέππας παραχώρησε το βράδυ της Πέμπτης στο The 2Night Show και στον Γρηγόρη Αρναούτογλου, και μίλησε για τις επιτυχίες, τις αποτυχίες, αλλά και την περίοδο που τα έβλεπε όλα «ασπρόμαυρα».

Ο διάσημος σεναριογράφος μίλησε για την επιστροφή του στην τηλεόραση μετά από 25 χρόνια απουσίας, τόσο σε ρόλο κριτή στο YFSF All Star όσο και με τη νέα σειρά που ετοιμάζει στο Mega.

«Έχουμε 25 χρόνια να γράψουμε τηλεοπτικό σενάριο. Ο Θανάσης και εγώ δεν θα αφήναμε εύκολα τους εαυτούς μας να πνιγούν έτσι. Από τη στιγμή που ο κορωνοϊός έκλεισε την πόρτα του θεάτρου, είπαμε ότι θα κάνουμε τηλεόραση. Και επειδή θέλαμε να αισθανόμαστε δημιουργικοί και επειδή “τρέχαν” οι ανάγκες. Ήταν και ζήτημα ανάγκης. Δεν είμαι φιλοχρήματος αλλά πιστεύω στο χρήμα. Εγώ και ο Θανάσης δεν έχουμε διεκδικήσει ούτε μια δραχμή παραπάνω από αυτή που μας έδιναν. Είναι ένας δείκτης σοβαρός για τη ζωή το χρήμα. Η κοινωνία έχει ανάγκη το γέλιο και μου ζητάει να τη διασκεδάσω. Πολλές φορές ρωτάω τον Θανάση αν έχουμε κάνει και τίποτα πιο σημαντικό από τις “Τρεις Χάριτες”.

Αν δεν ήταν ο κορονοϊός μπορεί να και να μην γράφαμε για την τηλεόραση. Δεν το θεωρώ κακό. Η ζωή σε οδηγεί εδώ ή εκεί ή παραπέρα. Αυτή είναι η αλήθεια. Η τηλεόραση θεωρώ ότι σε όλα τα επίπεδα είναι απάνθρωπη σε ωράρια και ανταγωνισμό. Είναι ένας χώρος ανεξέλεγκτος, που μπορείς να προσβάλλεις τον οποιονδήποτε για ένα λόγο που δε φαντάζεσαι, είναι πολύ σκληρό πράγμα, αλλά είναι και το πιο επιδραστικό.»

Στη συνέχεια απoκάλυψε πως στην ηλικία των 47 βίωσε «κρίση ηλικίας», με αποτέλεσμα να πέσει σε μελαγχολία.

«Για κάθε άνθρωπο έρχονται κάποιες κομβικές στιγμές. Εγώ στα 47 έπαθα κρίση ηλικίας. Εκείνη είναι η στιγμή που αναγνωρίζεις τη φθαρτότητά σου, τη θνητότητά σου, ότι όλα κάποτε τελειώνουν και πρέπει να συμβιβαστείς ότι έχεις περάσει σε μια άλλη φάση. Για δύο – τρεις μήνες έπαθα μελαγχολία. Είναι η ξαφνική απώλεια νοήματος. Γίνονται όλα ασπρόμαυρα, δεν έχεις επιθυμία για τίποτα, χάνει το νόημα το καθετί. Και μετά σαν να πήραν από μόνα τους πάλι χρώμα, ένιωσα σαν να αντέδρασε το σώμα μου. Εγώ μπήκα στα 30 σε ένα ασανσέρ και αυτό δεν σταμάτησε ποτέ. Όταν έγινε και το “Safe Sex” είπα μέσα μου ότι έγιναν αυτά που ήθελα, τώρα;», είπε χαρακτηριστικά.

Ο κριτής του «Your Face Sounds Familiar» αναφέρθηκε και σε μία από τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής του. Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στους γονείς του και στην περίοδο που ο πατέρας του έμεινε χωρίς χρήματα και θα έπρεπε να δουλέψει, προκειμένου να μπορέσει να συνεχίσει τις σπουδές του.

«Όταν μου ανακοίνωσε ο μπαμπάς μου ότι, για να συνεχίσω τις σπουδές μου στο μαθηματικό, πρέπει να δουλέψω, ήταν η χειρότερη είδηση που άκουσα ποτέ. Εκείνη την ώρα αισθάνθηκα ότι η καρέκλα θα σπάσει από το βάρος μου. Το μόνο που χρεώνω στους γονείς μου είναι ότι δεν μας είχαν μάθει πως πρέπει να εργάζεσαι για να βγάζεις λεφτά. Αισθάνθηκα φοβερά άσχημα αλλά δεν το έδειξα. Είμαι ψυχρός στις αντιδράσεις μου κυρίως όταν στενοχωριέμαι. Η στενοχώρια δεν μου φέρνει δάκρυα, η ευτυχία μου φέρνει. Η πρώτη μου δουλειά ήταν γκαρσόν. Οι γονείς μου ήταν πολύ ακατάδεκτοι άνθρωποι. Δεν μου στερούσαν τίποτα και δεν θα ζητούσαν τίποτα από το παιδί τους», είπε χαρακτηριστικά, ενώ για την απόφασή του να μην γίνει πατέρας δήλωσε: «Δεν θέλησα να γίνω ποτέ μπαμπάς. Δεν μπορώ να έχω ευθύνη για κάτι ζωντανό, ακόμα και για τα λουλούδια».

Όσον αφορά την σχέση του με τον πολύ καλό του φίλο και συνεργάτη του Θανάση Παπαθανασίου, δήλωσε:

«Ο Θανάσης και εγώ ενώ έχουμε πολλά κοινά, είμαστε άνθρωποι εντελώς άλλου ρυθμού. Εγώ είμαι γρήγορος και ανυπόμονος ενώ εκείνος είναι “χαλαρά”. Ο Θανάσης νομίζω ότι είναι ο πιο μεγάλος θαυμαστής μου, δεν νομίζω ότι έχω άλλον. Ο ένας γνωρίζει τα πάντα για τον άλλον. Στο θέατρο είχαμε και αποτυχίες. Ο Θανάσης θέλει να δείχνει απαθής με τις αποτυχίες, εγώ στενοχωριέμαι. Εγώ πιστεύω πάρα πολύ στη στιγμή. Το “Safe Sex” δεν είναι η πιο ώριμη ταινία μας. Εγώ δεν θα το συνέκρινα με το “Αυστηρώς Κατάλληλο”. Το “Safe Sex” είχε όμως το αστέρι».

Τέλος, αναφέρθηκε στις καταγγελίες που αφορούν τον χώρο του θεάματος λέγοντας πως:

«Το θέατρο είναι μια κανονική δουλειά και αυτά συμβαίνουν και θα συμβαίνουν όπου υπάρχουν άνθρωποι και εξουσία και κατάχρηση. Όλοι οι άνθρωποι δεν έχουν την ποιότητα του χαρακτήρα να τη χειριστούν. Η εξουσία μας κρίνει. Όταν ανεβαίνει κάποιος δείχνει ποιος είναι πραγματικά. Τώρα έχει αλλάξει η γενιά. Έχουν θάρρος να διαμαρτυρηθούν και να μην δεχτούν κάποια πράγματα που εμείς σκύβαμε το κεφάλι και ανεχόμαστε».

{{-PCOUNT-}}19{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ