Τετάρτη, 27 Μαρτίου, 2024

Το δυσβάσταχτο κόστος για τις σειρές οδηγεί τα τηλεοπτικά κανάλια στις… πρόχειρες...

Τέλος εποχής για την πανάκριβη και ποιοτική εγχώρια μυθοπλασία,...

«Next please» μόνο τα Σαββατοκύριακα

Τέλος η Αννίτα Πάνια τις καθημερινές από το ψυχαγωγικό...

Η Ναταλία ετοιμάζει εκπλήξεις για το «Secret song»

H Ναταλία θα δείξει τη δύναμή της! Ονόματα πρώτης...

Η χλιδάτη απόδραση της Σκορδά, την ώρα που το τηλεοπτικό μέλλον της...

Η Φαίη στο Ντουμπάι και οι τηλεοπτικοί μνηστήρες αναστενάζουν!...

Δικαίωση για τον Γεράσιμο Σκιαδαρέση για το δημοσίευμα της Εspresso με τίτλο «Σε όργια με κόκες ο Σκιαδαρέσης»

«Στο με αριθμό 1474 της 10.10.2017 φύλλο της εφημερίδας μας δημοσιεύθηκε άρθρο που αποτέλεσε και το κύριο θέμα αυτής με τίτλο «ΣΕ ΟΡΓΙΑ με κόκες ο Σκιαδαρέσης» και υπότιτλο: Ο σύζυγος της Μπέσυς Μάλφα στο κρεβάτι με νεαρά κορίτσια on camera» και φωτογραφίες του από τη συγκεκριμένη τηλεοπτική σειρά.

Ο δημοφιλής ηθοποιός θεώρησε ότι η συγκεκριμένη αναφορά στην πρώτη σελίδα της εφημερίδας μας ήταν προσβλητική για το πρόσωπό του, καθώς στους αναγνώστες δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι επρόκειτο για σκηνές από την προσωπική του ζωή και όχι από επαγγελματική σκηνή. Για το λόγο αυτό κατέθεσε σε βάρος της εφημερίδας μας αγωγή με την οποία ζητούσε την καταδίκη μας για συκοφαντική δυσφήμησή του.

Επί της αγωγής του αυτής εκδόθηκε αρχικά η με αριθμό 987/2019 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών και ακολούθως η με αριθμό 3280/2020 απόφαση του Εφετείου Αθηνών. Με τις αποφάσεις αυτές κρίθηκε μεταξύ άλλων και ότι: «Την 10/10/2017, η εφημερίδα «Espresso» … κυκλοφόρησε (αριθμ. φύλλου 1474) με κεντρικό πρωτοσέλιδο, που έφερε τον τίτλο «ΣΕ ΟΡΓΙΑ με κόκες ο Σκιαδαρέσης» (η φράση «σε όργια» γραμμένη με κεφαλαία, έντονους χαρακτήρες «bold» και ευμεγέθη γραμματοσειρά) και δεύτερο τίτλο, άνωθεν του κύριου τίτλου, «Ο σύζυγος της Μπέσσυς Μάλφα στο κρεβάτι με νεαρά κορίτσια on camera».

Στο πρωτοσέλιδο, κυριαρχούσε έγχρωμη φωτογραφία, που απεικονίζει τον ενάγοντα γυμνό σε ένα τεραστίων διαστάσεων κρεβάτι, περιστοιχισμένο από, ομοίως, γυμνές, νεαρές γυναίκες, που επιδίδονται σε ερωτικές περιπτύξεις ή ακόμη και σε ασελγείς πράξεις, ενώ στη δεξιά πλευρά της φωτογραφίας υπάρχουν δύο μικρότερες φωτογραφίες, που εστιάζουν στο πρόσωπο του ενάγοντος και τον απεικονίζουν η μία να κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών και συγκεκριμένα να εισπνέει από τη μύτη κοκαΐνη και η δεύτερη σε ημιαναίσθητη κατάσταση, στην αγκαλιά μιας γυναίκας, της οποίας διακρίνονται μόνο τα χέρια.

Ουδεμία αναφορά ή έστω νύξη γίνεται στο εν λόγω πρωτοσέλιδο ότι το φωτογραφικό υλικό είναι φωτογραφικά στιγμιότυπα από τηλεοπτική σειρά, στην οποία συμμετέχει ο ενάγων και οι συγκεκριμένες εικόνες οργίων και χρήσης ναρκωτικών είναι αναπαράσταση τέτοιων πράξεων, στο πλαίσιο του τηλεοπτικού του ρόλου. Συγκεκριμένα, ο ενάγων συμμετείχε στην τηλεοπτική σειρά παραγωγής του συνδρομητικού καναλιού Netflix, με τίτλο «SUBBURA», βασισμένη στο μυθιστόρημα των Κάρλο Μπονίνι και Τζανκάρλο Ντε Κατάλντο «SUBBURA – Ρώμη, πρωτεύουσα της μαφίας», υποδυόμενος έναν καρδινάλιο της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας, που ρέπει στα όργια και τη χρήση ναρκωτικών.

Εν τούτοις, κατά τον τρόπο, που είναι δομημένο το πρωτοσέλιδο, προκαλείται η εντύπωση ότι ο ενάγων κατελήφθη να συμμετέχει σε όργια και να κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών στην ιδιωτική του ζωή, έχοντας επιπλέον τη διαστροφή να βιντεοσκοπεί τις δραστηριότητές του αυτές και ότι το σχετικό υλικό -με κάποιον τρόπο- διέρρευσε, η δε εφημερίδα το αποκαλύπτει. Στο εσωτερικό της εφημερίδας, δημοσιεύεται ανυπόγραφο ρεπορτάζ, το οποίο τιτλοφορείται «Σε όργια με κόκες ο Σκιαδαρέσης», έχει δε υπέρτιτλο «Σκηνές-σοκ με πρωταγωνιστή τον σύζυγο της Μπέσσυς Μάλφα στη νέα ιταλική σειρά «Subburrα»», στο οποίο διευκρινίζεται ότι οι φωτογραφίες αφορούν τον προαναφερόμενο τηλεοπτικό ρόλο.

Στο σημείο αυτό, πρέπει να τονιστεί ότι το πρωτοσέλιδο και το ρεπορτάζ στο εσωτερικό είναι, από άποψη περιεχομένου, ασύνδετα μεταξύ τους, καθώς το πρωτοσέλιδο δεν προϊδεάζει τον αναγνώστη για όσα αναγιγνώσκει στο ρεπορτάζ, μιας και παραπέμπει στην αποκάλυψη σκανδάλου, στο οποίο εμπλέκεται ο ενάγων, και όχι στην περιγραφή τηλεοπτικού ρόλου, που ενσαρκώνει ο τελευταίος.»

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η γαλαζοαίματη Ολυμπία και η «χρυσή» κληρονόμος Ευγενία Νιάρχου έβαλαν στο μάτι τον ίδιο άντρα

Η πρόσφατη «γκράντε» εμφάνιση της πριγκίπισσας Ολυμπίας, κόρης του...

Η χλιδάτη απόδραση της Σκορδά, την ώρα που το τηλεοπτικό μέλλον της παραμένει αβέβαιο

Η Φαίη στο Ντουμπάι και οι τηλεοπτικοί μνηστήρες αναστενάζουν!...

Σάλος με τους «ΛΟΑΤΚΙ ήρωες» του 1821 – Ακυρώθηκε το πάρτι-παρωδία σε gay club της Αθήνας

Την ηρωίδα της Επανάστασης του 1821 Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα χλευάζει...

Φωτογράφος ήρθε μια ανάσα με τον φακό της με το φερόμενο ως τέρας του Λοχ Νες

Την πιο καθαρή και πιο κοντινή φωτογραφία από το...