Οργή του Έρικ Κλάπτον για τις σοβαρές παρενέργειες που είχε από το AstraZeneca

Aποκάλυψε ότι «αχρηστεύτηκαν» τα χέρια και τα πόδια του

Έξαλλος με την «προπαγάνδα» αναφορικά με την ασφάλεια των εμβολίων είναι ο Έρικ Κλάπτον, ο οποίος ισχυρίζεται ότι εκδήλωσε «καταστροφικές παρενέργειες» μετά το εμβόλιο της AstraZeneca, που τον έκαναν να φοβηθεί ότι ίσως να μην καταφέρει να παίξει ξανά μουσική.

Ο θρυλικός κιθαρίστας και σκεπτικιστής σε ό,τι αφορά τα lockdowns αποκάλυψε ότι «αχρηστεύτηκαν» τα χέρια και τα πόδια του. Σε μήνυμά του προς τον παραγωγό του έγραψε: «Εκανα την πρώτη δόση του ΑstraΖeneca και αμέσως εκδήλωσα σοβαρές παρενέργειες που διήρκεσαν 10 ημέρες».

Αν και ο 76χρονος καλλιτέχνης ανάρρωσε, εκδήλωσε περισσότερες και σοβαρότερες παρενέργειες, έξι εβδομάδες μετά τη δεύτερη δόση. «Τα χέρια και τα πόδια μου ήταν είτε παγωμένα είτε μουδιασμένα ή έκαιγαν. Ηταν σχεδόν άχρηστα επί δύο εβδομάδες. Φοβήθηκα ότι δεν θα μπορούσα να παίξω ξανά. Δεν έπρεπε να είχα πλησιάσει βελόνα. Ομως, η προπαγάνδα έλεγε ότι το εμβόλιο ήταν ασφαλές για όλους» συμπλήρωσε.

{{-PCOUNT-}}4{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ