Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου, 2025

Η Άντζυ Λουπέσκου μιλά αποκλειστικά στην «Espresso» για την περιβόητη συνέντευξη με...

Η «σιδηρά κυρία» της διαίσθησης, ψυχολόγος και κλινική υπνοθεραπεύτρια Αντζυ Λουπέσκου, μιλά για πρώτη φορά, μέσα από την «Espresso», για τον σάλο που προκάλεσε η συνέντευξη του Πάνου Ρούτσι στην τηλεοπτική της εκπομπή «Το ταξίδι της ζωής».

Γιορτινό styling από τον Λάκη Γαβαλά στο MadWalk Gifting Lounge by ΣΚΡΑΤΣ...

Τι θα φορεθεί φέτος τις γιορτές; Η ερώτηση που κυριαρχεί...

Μαρίνα Ψάλτη για «Άγιο έρωτα»: «Κλείνει ένας κύκλος. Το αγάπησα πολύ αυτό...

Η Μαρίνα Ψάλτη μίλησε στην εκπομπή «Super Κατερίνα» για τον ρόλο της στη σειρά «Άγιος έρωτας» αλλά και για τον χαρακτήρα της.

«Tracker»: Η σειρά που «σαρώνει» έρχεται στον ALPHA σε πρώτη τηλεοπτική προβολή

Μια από τις μεγαλύτερες τηλεοπτικές επιτυχίες των τελευταίων ετών...

Παγκόσμιο Fashion TV κάτω από την Ακρόπολη

Λάμψη και μόδα με θέα την Ακρόπολη

Λάμψη και μόδα με θέα την Ακρόπολη, με παρέλαση σταρ στο Annual Fashion TV World’s Excellence Gala για τα 25α γενέθλια του Fashion TV, του μεγαλύτερου τηλεοπτικού δικτύου μόδας παγκοσμίως, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου στον εμβληματικό χώρο του Dionysos Zonar’s!

Aπό την Ελενα Φάκου

Σε μια διοργάνωση-υπερπαραγωγή, το διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο Fashion TV, εκτός από την επέτειο των 25 χρόνων λειτουργίας του και συμβολής του στον τομέα της μόδας, ανακοίνωσε και το λανσάρισμα του Fashion TV Greece, με την Ελλάδα να εντάσσεται πλέον επίσημα στις χώρες που συμπεριλαμβάνονται στο δίκτυό του, αναβαθμίζοντας έτσι τη θέση της χώρας μας στον παγκόσμιο χάρτη της μόδας.

Αυτό το εγχείρημα και η διοργάνωση ανήκουν στον Δημήτρη Μελισσανίδη και τον γιο του Γιώργο, καθώς και στον Ευάγγελο Πούλιο, οι οποίοι πιστεύουν στη δύναμη της ελληνικής μόδας και στόχος τους είναι να την κάνουν περισσότερο εξωστρεφή, παρουσιάζοντας σε ολόκληρο τον πλανήτη τις δυνατότητες και το ταλέντο των Ελλήνων σχεδιαστών. Άλλωστε, η Ελλάδα ως προορισμός αξίζει να προβληθεί παγκοσμίως κατακτώντας τη θέση που δικαιωματικά της αξίζει, και αυτός είναι ο στόχος του Fashion TV Greece.

Παρέλαση σχεδιαστών

Η «Espresso» δεν θα μπορούσε να λείψει από το λαμπερό event, το οποίο παρουσίασε ο Νίκος Κοκλώνης με την παγκόσμια «φωνή» του Fashion TV Ania J Jasinska, με την ελληνική μόδα να δίνει βροντερό «παρών» στην πασαρέλα, «γαρνιρισμένη» και με τις επιτυχίες του Κωνσταντίνου Αργυρού, ο οποίος έδωσε με την παρουσία του μια άλλη νότα στη βραδιά, ενώ η Master KG – Jerusalema [Feat. Nomcebo ξεσήκωσε τους καλεσμένους!

Έλληνες και ξένοι designers, εγχώρια top models αλλά και ιέρειες της μόδας από το εξωτερικό (άλλες να περπατούν στην πασαρέλα και άλλες να θαυμάζουν τις δημιουργίες των σχεδιαστών), άνθρωποι της τηλεόρασης και του επιχειρηματικού κόσμου αλλά και της πολιτικής, που λατρεύουν τη μόδα, αποτέλεσαν ένα ξεχωριστό μωσαϊκό σε ένα event που πέρασε στην ιστορία! Αυτό, άλλωστε, δήλωσε και στην «Espresso» ο Ευάγγελος Πούλιος, συνδιοργανωτής του Fashion TV Greece: «Κάνουμε μια προσπάθεια για να αναδείξουμε την Ελλάδα τόσο στον τομέα του fashion όσο και σε αυτούς του destination και luxury, κάτι που πιστεύω ότι έλειπε από τη χώρα!

Κατά τη γνώμη μου, όταν γίνονται γεγονότα όπως αυτό, μπορούν και βλέπουν σε όλο τον κόσμο τις δυνατότητες των εγχώριων designers και έτσι δημιουργείται μια γενικότερη εξωστρέφεια, η οποία μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να αποφέρει».

Οι επιδείξεις

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο line up των επιδείξεων είδαμε συλλογές από σπουδαίους Ελληνες και ξένους fashion designers: Catalin Botezatu, Monalisa Bouvier, Atelier Zuhra, Vassilis Zoulias & Pericles Kondylatos, BSB, Chara Lebessi, KENDALL + KYLIE και άλλοι ανέδειξαν τις δημιουργίες τους εισπράττοντας το χειροκρότημα όλων, ενώ παράλληλα έλαβε χώρα και το sustainable fashion show του ETHICAL ODE με τίτλο #OnlyUnitedWeWin, με concept director τον Δημήτρη Γραμματικογιάννη και τους σχεδιαστές Ecoh Studio, Melissanthi Spei, Musa Collection, Wear your Origin.

Tα παπούτσια του show ήταν από τη Buffalo/New Cult, τα οποία είναι όλα vegan, ενώ οι τσάντες είχαν την υπογραφή της Asspasia Tagliente. Τα κοσμήματα ήταν της Νίκης Στυλιανού, η οποία έδειξε παράλληλα για πρώτη φορά την πρώτη της συλλογή ρούχων. Ο Δημήτρης Γραμματικογιάννης, concept director του sustainable show, μίλησε αποκλειστικά στην «Espresso», τονίζοντας μεταξύ άλλων: «H πρόθεσή μου ήταν να δείξω νέους sustainable designers».

Το show ξεκίνησε με τα παιδάκια που φορούσαν ρούχα AKO SHOP και θέλησαν να αφυπνίσουν το κοινό σχετικά με την κλιματική αλλαγή και κρατούσαν πλακάτ με κοινωνικά και οικολογικά μηνύματα, σκιαγραφώντας το όλο εγχείρημα από τη δική του πλευρά!

spot_img



ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μελέτης Ηλίας: Ο γιος του έπαιξε στο «Σόι σου» και κέρδισε τις εντυπώσεις

Ο Μελέτης Ηλίας «συστήθηκε» στο ευρύ κοινό ως «Σάββας» στη σειρά «Το σόι σου» και αγαπήθηκε από τους τηλεθεατές.

Αθανασία Τσουμελέκα: Η ανήθικη πρόταση στην πρωταθλήτρια, που πλέον είναι ηθοποιός

«Από χρυσή ολυμπιονίκης, στα “Κόκκινα φανάρια» θα μπορούσε να ήταν ο τίτλος ζωής, σήμερα, για τη σπουδαία πρωταθλήτρια του βάδην και χρυσή ολυμπιονίκη Αθανασία Τσουμελέκα

Glam δείπνο αγάπης και αλληλεγγύης

Ήταν μια βραδιά λάμψης, αλλά κυρίως αλληλεγγύης και έργου,...

Διπλή «βόμβα» στον ΑΝΤ1 με Μενεγάκη και Κορομηλά

Σαν βόμβα έπεσε στη μιντιακή αγορά η σοβαρή πιθανότητα...

Η Νατάσα Θεοδωρίδου στην πίστα με πρώην και νυν ανάμεσα στους θαμώνες

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η special guest live εμφάνιση που...

Στο νοσοκομείο ο Λευτέρης Πανταζής

Ο Λευτέρης Πανταζής μία ανάσα πριν τα Χριστούγεννα μπήκε...

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας για τη Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου

ΚΡΙΟΣ: Αποδείξτε την αξία σας και ζητήστε την ανάλογη...






Μποζουκια Αθηνα