Δευτέρα, 22 Δεκεμβρίου, 2025

Η Άντζυ Λουπέσκου μιλά αποκλειστικά στην «Espresso» για την περιβόητη συνέντευξη με...

Η «σιδηρά κυρία» της διαίσθησης, ψυχολόγος και κλινική υπνοθεραπεύτρια Αντζυ Λουπέσκου, μιλά για πρώτη φορά, μέσα από την «Espresso», για τον σάλο που προκάλεσε η συνέντευξη του Πάνου Ρούτσι στην τηλεοπτική της εκπομπή «Το ταξίδι της ζωής».

Γιορτινό styling από τον Λάκη Γαβαλά στο MadWalk Gifting Lounge by ΣΚΡΑΤΣ...

Τι θα φορεθεί φέτος τις γιορτές; Η ερώτηση που κυριαρχεί...

Μαρίνα Ψάλτη για «Άγιο έρωτα»: «Κλείνει ένας κύκλος. Το αγάπησα πολύ αυτό...

Η Μαρίνα Ψάλτη μίλησε στην εκπομπή «Super Κατερίνα» για τον ρόλο της στη σειρά «Άγιος έρωτας» αλλά και για τον χαρακτήρα της.

«Tracker»: Η σειρά που «σαρώνει» έρχεται στον ALPHA σε πρώτη τηλεοπτική προβολή

Μια από τις μεγαλύτερες τηλεοπτικές επιτυχίες των τελευταίων ετών...

Φανάρια, τέλος!

❱❱ Πατέντα επιτρέπει στα αυτοκίνητα να «μιλάνε» για να αποφεύγουν το μποτιλιάρισμα και βγάζει στη σύνταξη τον «Σταμάτη» και τον «Γρηγόρη»Τα αυτοκίνητα είναι πολύ κοντά στο να καταφέρνουν αυτό που δεν μπορούν να καταφέρουν οι οδηγοί ούτε με τη μεσολάβηση τροχονόμου: να συνεννοούνται μεταξύ τους για το ποιο θα περάσει πρώτο χωρίς την ανάγκη φαναριών! Και μάλιστα, αυτό που ακούγεται ως η απόλυτη συνταγή για κυκλοφοριακό κομφούζιο, όπως υπόσχονται οι ειδικοί, θα μειώσει εντυπωσιακά τον χρόνο που τρώει κάθε οδηγός κολλημένος στην κίνηση.

Ερευνητές του πανεπιστημίου Carnegie Mellon αναπτύσσουν ένα σύστημα που θα αντικαταστήσει τα κλασικά φανάρια με εικονικά, τα οποία θα εμφανίζονται ως κόκκινο και πράσινο στο παρμπρίζ κάθε αυτοκινήτου. Αυτό πρακτικά θα επιτρέπει σε κάθε οδηγό να διαθέτει ένα εξατομικευμένο φανάρι, μειώνοντας έτσι τον χρόνο αναμονής. «Οι οδηγοί πρέπει να δίνουν προσοχή στα φανάρια καθώς πλησιάζουν μια διασταύρωση» αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρία Virtual Traffic Lights (VTL), η οποία συστήθηκε από τους ερευνητές που θέλουν να προωθήσουν εμπορικά την τεχνολογία τους.

Διαχείριση της κίνησης

«Τι θα γινόταν, όμως, αν τα αυτοκίνητα μπορούσαν να συνομιλήσουν και να διαχειριστούν την κίνηση χωρίς υποδομή που να βασίζεται στα φανάρια;» προσθέτουν. Πρακτικά το σύστημά τους δουλεύει δείχνοντας στο παρμπρίζ κάθε αυτοκινήτου όταν αυτό πλησιάζει μια διασταύρωση σε ποια κατεύθυνση έχει πράσινο και σε ποια κόκκινο. «Είναι μια απρόσκοπτη διαδικασία στην οποία δεν εμπλέκεται η απόφαση της στιγμής του οδηγού» σχολιάζουν οι ερευνητές, που εξηγούν ότι το σύστημα βασίζεται στη δυνατότητα επικοινωνίας μεταξύ των αυτοκινήτων το οποίο και δοκιμάστηκε πρόσφατα κοντά στην πανεπιστημιούπολη του Πίτσμπουργκ.

Αυτό επιτρέπει την κοινή χρήση στοιχείων GPS, χαρτών, δεδομένων ταχύτητας αλλά και της κατεύθυνσης των αυτοκινήτων. Στη δοκιμή ο χρόνος της διαδρομής μειώθηκε από 30,7 λεπτά σε 18,3!

spot_img



ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μελέτης Ηλίας: Ο γιος του έπαιξε στο «Σόι σου» και κέρδισε τις εντυπώσεις

Ο Μελέτης Ηλίας «συστήθηκε» στο ευρύ κοινό ως «Σάββας» στη σειρά «Το σόι σου» και αγαπήθηκε από τους τηλεθεατές.

Διπλή «βόμβα» στον ΑΝΤ1 με Μενεγάκη και Κορομηλά

Σαν βόμβα έπεσε στη μιντιακή αγορά η σοβαρή πιθανότητα...

Στο νοσοκομείο ο Λευτέρης Πανταζής

Ο Λευτέρης Πανταζής μία ανάσα πριν τα Χριστούγεννα μπήκε...

O τελευταίος αποχαιρετισμός του Αλμπέρτου Εσκενάζυ

Ιούλιος του 2025, σε ένα στημένο θεατράκι σε ανοιχτό...

Glam δείπνο αγάπης και αλληλεγγύης

Ήταν μια βραδιά λάμψης, αλλά κυρίως αλληλεγγύης και έργου,...

Αθανασία Τσουμελέκα: Η ανήθικη πρόταση στην πρωταθλήτρια, που πλέον είναι ηθοποιός

«Από χρυσή ολυμπιονίκης, στα “Κόκκινα φανάρια» θα μπορούσε να ήταν ο τίτλος ζωής, σήμερα, για τη σπουδαία πρωταθλήτρια του βάδην και χρυσή ολυμπιονίκη Αθανασία Τσουμελέκα

Κατερίνα Λέχου και Καλλιόπη Χάσκα έγιναν άνω κάτω στο πάρτι του Νίκου Ψαρρά

Μπορεί στη θρυλική «Μάγισσα» του ΑΝΤ1 να ένωσαν τις...






Μποζουκια Αθηνα