Κυριακή, 14 Δεκεμβρίου, 2025

TV Όσκαρ με νότες – Η συγκινητική βράβευση του Γιώργου Παπαστεφάνου

Τον άνθρωπο που δημιούργησε τις τηλεοπτικές μουσικές εκπομπές στην...

Τα γιορτινά καλέσματα της high society

Πολλά είναι τα glam X-mas dinners που οργανώνονται στις επαύλεις των βόρειων και νοτίων προαστίων με λίγους και εκλεκτούς καλεσμένους - επιχειρηματίες και εφοπλιστές και δεν βλέπουν ποτέ το φως της δημοσιότητας.

Αντριάνα Μπάστα: Μια κυρία στο… μπουζούκι!

Η Αντριάνα Μπάστα είναι μια καλλιτέχνιδα που έχει καταφέρει να ξεχωρίσει όχι μόνο με τη ζεστή, ταξιδιάρικη φωνή της, αλλά και με την εντυπωσιακή δεξιοτεχνία της στο μπουζούκι.

Δυναμικό comeback από τον Φέρρη με σύγχρονη λαϊκή μπαλάντα

Ο Θοδωρής Φέρρης επιστρέφει δυναμικά με το ολοκαίνουργιο τραγούδι του «Είπες», μια σύγχρονη λαϊκή μπαλάντα γεμάτη συναίσθημα και ένταση

«TikTok»… βόμβα στα χέρια παιδιών!

Τον κώδωνα του κινδύνου κρούουν η ΕΚΠΟΙΖΩ και οι Ενώσεις Καταναλωτών μέλη της ΠΟΜΕΚ «Η Παρέμβαση» για το ΤikΤok, καθώς έχει παρατηρηθεί ότι το πρωτότυπο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο κάνει θραύση στις νεότερες ηλικίες, δεν προστατεύει τα παιδιά και τους εφήβους από ακατάλληλο περιεχόμενο!

Σε μια προσπάθεια να μπει ένα φρένο στις παράτυπες πρακτικές της ιδιαίτερα δημοφιλούς πλατφόρμας αυτοδημιούργητων βίντεο, οι ενώσεις κατέθεσαν καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ζητώντας την άμεση διεξαγωγή έρευνας. Η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Καταναλωτών (BEUC), της οποίας η ΕΚΠΟΙΖΩ είναι μέλος, υπέβαλε σχετική καταγγελία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω του δικτύου για τη συνεργασία μεταξύ των κρατών-μελών της Ε.Ε. στον τομέα της προστασίας καταναλωτών.

Με βάση τα ευρήματα της νέας έρευνας της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Καταναλωτών (BEUC), το TikTok παραβιάζει πολλαπλώς την ευρωπαϊκή νομοθεσία προστασίας του καταναλωτή και δεν προστατεύει τα παιδιά από κρυφές διαφημίσεις και ακατάλληλο περιεχόμενο.

Οπως τονίζεται, οι όροι παροχής υπηρεσιών της πλατφόρμας είναι ασαφείς, αόριστοι και εις βάρος των χρηστών του. Εξίσου αθέμιτοι είναι οι όροι πνευματικής ιδιοκτησίας, καθώς παρέχουν στο TikTok απεριόριστη άδεια χρήσης, μετάδοσης, διανομής και αναπαραγωγής των βίντεο που δημοσιεύουν οι χρήστες, χωρίς οικονομικό αντάλλαγμα.

Ενα αρκετά δημοφιλές χαρακτηριστικό του ΤikΤok είναι ότι οι χρήστες μπορούν να εξαγοράσουν κέρματα, τα οποία χρησιμοποιούν για εικονικά δώρα απευθυνόμενα σε διασημότητες του TikTok, των οποίων οι επιδόσεις αρέσουν στους χρήστες. Ωστόσο, η Πολιτική Εικονικού Αντικειμένου της δημοφιλούς πλατφόρμας που διαχειρίζεται την εν λόγω λειτουργία περιέχει αθέμιτους όρους και παραπλανητικές πρακτικές. Το TikTok διεκδικεί, για παράδειγμα, το αποκλειστικό δικαίωμα τροποποίησης της συναλλαγματικής ισοτιμίας μεταξύ των νομισμάτων και των δώρων, παρακάμπτοντας ηθελημένα για δικό της όφελος τη χρηματοοικονομική συναλλαγή. Την ίδια ώρα, έχει αποδειχθεί ότι το ΤikΤok δεν προστατεύει τα παιδιά και τους εφήβους από κρυφές διαφημίσεις και τυχόν επιβλαβές περιεχόμενο στην πλατφόρμα του.

Οι χρήστες παρακινούνται, για παράδειγμα, να συμμετάσχουν σε διάφορες προσκλήσεις επώνυμων ετικετών, όπου ενθαρρύνονται να δημιουργήσουν περιεχόμενο για συγκεκριμένα προϊόντα. Καθώς, όμως, οι δημοφιλείς «influencers» είναι συχνά το σημείο εκκίνησης τέτοιων προσκλήσεων, η πρόθεση της εμπορικής εκμετάλλευσης συνήθως καλύπτεται από τους χρήστες.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, το ΤikΤok έχει αποτύχει να επιδείξει τη δέουσα επιμέλεια όσον αφορά την προστασία των παιδιών από ακατάλληλο περιεχόμενο, όπως βίντεο που δείχνουν προκλητικό περιεχόμενο, τα οποία βρίσκονται μέσα στην ίδια ενότητα της ιστοσελίδας που κάνει χρήση εκείνη τη στιγμή ο χρήστης. Τέλος, δεν ενημερώνει με τρόπο κατανοητό για τα προσωπικά δεδομένα που συλλέγονται, για ποιο σκοπό και σε ποια νόμιμη βάση.

«Τα παιδιά αγαπούν το TikTok, αλλά η εν λόγω εταιρία έχει αποτύχει να τα προστατεύσει. Δεν θέλουμε τα νέα παιδιά να εκτίθενται σε διαδεδομένες κρυφές διαφημίσεις και εν αγνοία τους να μετατρέπονται σε “διαφημιστικές πινακίδες”, όταν προσπαθούν απλώς να διασκεδάσουν» ανέφερε σε δηλώσεις της η αντιπρόεδρος της ΕΚΠΟΙΖΩ Παναγιώτα Καλαποθαράκου.

spot_img





ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Γιώργος Λιάγκας – Μαρία Αντωνά: Η συγκατοίκηση και το ταξίδι στο Ντουμπάι

Σοβαρεύει το πράγμα για τον Γιώργο Λιάγκα και τη Μαρία Αντωνά. Το πολυσυζητημένο ζευγάρι, που έχει πάψει εδώ και καιρό να παίζει «κρυφτό» με τους παπαράτσι, μοιράζεται πλέον την ίδια στέγη.

Πήγε να διασκεδάσει με τον νέο σύντροφό της στο νυχτερινό κέντρο που τραγουδάει ο πρώην της

Πήρε τον σύντροφό της και πήγαν να διασκεδάσουν στο μαγαζί που εμφανίζεται ο πρώην της σύντροφος

Κώστας Φραγκολιάς: «Η Δώρα έφυγε από το σπίτι μας και έχω κούτες στο σαλόνι και τις βλέπω»

Ο Κώστας Φραγκολιάς αναφέρθηκε σε δηλώσεις του στην πρώην σύντροφό του, Δώρα και εξομολογήθηκε πως θα ήθελε να τον βρει η νέα χρονιά.

Σήλια Κριθαριώτη – Νίκος Τσάκος: Γενέθλια για τον μοναχογιό τους

Πλαισιωμένος από τους γονείς του, Νίκο Τσάκο και Σήλια Κριθαριώτη, και τις καλλονές δίδυμες αδερφές του, Ειρήνη και Ελισάβετ, έσβησε τα κεράκια της κόκκινης τούρτας του o Παναγιώτης Τσάκος.

Δε θα πιστέψετε ποιος γνωστός ηθοποιός είναι ο νονός της Ελεωνόρας Ζουγανέλη

«Ισχύει ότι έχω βαφτίσει την Ελεωνόρα Ζουγανέλη. Ως βαφτιστήρα είναι εξαιρετική, εγώ δεν είμαι καλός ως νονός»

«Πρώην σύντροφός μου, μου είπε να πάω σε ξενοδοχείο με έναν επιχειρηματία για 50.000 ευρώ»

Αποκάλυψε την ανήθικη πρόταση που της έκανε πρώην σύντροφός της.

Ένας… άλλος «Άγιος Έρωτας»: Το ερωτικό πάθος ανάμεσα σε δύο γυναίκες που έγινε viral

Σε μια τηλεοπτική πραγματικότητα όπου κυριαρχούν τα ετερόφυλα ζευγάρια και ιστορίες γύρω από άντρες ομοφυλόφιλους, είναι πραγματικά ξεχωριστό να βλέπουμε μια σειρά εποχής να τολμά να παρουσιάσει έναν γυναικείο έρωτα.




Μποζουκια Αθηνα