Τετάρτη, 17 Απριλίου, 2024

Η Μαρίνα Σάττι μίλησε για όλους και για όλα πριν από...

«Ζαριά» με τους δημοσιογράφους έριξε η Μαρίνα Σάττι και......

Το φιλί στο στόμα της Βίσση και του ΛεΠα στην πίστα 35...

Η φιλία, η σχέση, η εκτίμηση και ο σεβασμός...

«Επίσημη» Μαλέσκου στο Open

Σας έλειψε η Μαλέσκου; Αν ναι, τότε θα δείτε...

Βασάλος και Αγγελόπουλος «μονομαχούν» για το ριάλιτι «Exathlon» που έρχεται στην TV

Kαλέ, τι μονομαχία είναι αυτή για το νέο ριάλιτι...

Το (ελληνικό) ρομπότ Lego που δεν χρειάζεται βοήθεια από κομπιούτερ

Την πρώτη θέση σε διεθνή εκπαιδευτικό διαγωνισμό απέσπασε το πρωτοποριακό παιχνίδι που δημιουργήθηκε από Ελληνα ειδικό και το οποίο επιτρέπει σε παιδιά να μαθαίνουν προγραμματισμό από πολύ μικρή ηλικία, χωρίς τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή!

Την πρώτη θέση σε διεθνή εκπαιδευτικό διαγωνισμό απέσπασε το πρωτοποριακό παιχνίδι που δημιουργήθηκε από Ελληνα ειδικό και το οποίο επιτρέπει σε παιδιά να μαθαίνουν προγραμματισμό από πολύ μικρή ηλικία, χωρίς τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή!

Το ξεχωριστό παιχνίδι ονομάζεται «Cubes Coding» και βασίστηκε στη διδακτορική διατριβή του ερευνητή της Παιδαγωγικής Σχολής του ΑΠΘ Θεοδόση Σαπουνίδη. Απευθύνεται σε παιδιά άνω των 3 ετών και αποτελείται από 44 κύβους που κρύβουν στο εσωτερικό τους μικροεπεξεργαστές. Η καινοτομία του συνίσταται στο γεγονός ότι τα παιδιά μπορούν να προγραμματίσουν τη συμπεριφορά ενός ρομπότ NXT Lego συνδέοντας απλά τους κύβους-παιχνίδια, χωρίς τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή.
rr234r234r234 2Κάθε κύβος ενσωματώνει μια εντολή προς το ρομπότ (π.χ. «κινήσου», «στρίψε» κ.ο.κ.) και η αλληλουχία τους δημιουργεί το πρόγραμμα. Με το πάτημα ενός κουμπιού το σύνολο των παιδικών εντολών περνά στο ρομπότ που αρχίζει να συμπεριφέρεται ανάλογα. «Το όφελος για τα παιδιά είναι ότι αφενός μαθαίνουν τις βασικές αρχές του προγραμματισμού και αφετέρου αποκτούν και άλλες δεξιότητες, όπως λογική» υποστηρίζει ο δρ Σαπουνίδης.

Ο διδάκτορας του ΑΠΘ και οι δύο συνεργάτες του, ο Αναστάσιος Τσίμπλινας και η Δανάη Σκουρνέτου, παρουσίασαν το «Cubes Coding» στον διεθνή διαγωνισμό εκπαιδευτικής καινοτομίας Open Education Challenge. Στον διαγωνισμό συμμετείχαν άλλες 600 ομάδες από 77 χώρες, όμως η ελληνική πρόταση όχι απλώς ξεχώρισε, αλλά βραβεύτηκε ως μία από τις εννέα κορυφαίες. Η ομάδα του ΑΠΘ κέρδισε το χρηματικό έπαθλο των 20.000 ευρώ ως αρχικό κεφάλαιο για την εμπορική αξιοποίηση της ιδέας, καθώς και τη δυνατότητα να την παρουσιάσει σε διακεκριμένους επενδυτές σε Παρίσι, Λονδίνο, Βερολίνο και Ελσίνκι.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Ολα στον αέρα» από τη Ζευγαρά

Η Λένα Ζευγαρά, η οποία παρασύρει με τις ερμηνείες...

Η περιπέτεια του πατέρα του Τζέιμς Καφετζή

Ποιος Τζέιμς; Ο πατέρας του, ο Λευτέρης, είναι ο...

Η μισή ελληνική τηλεόραση (από παρουσιαστές μέχρι ηθοποιούς) φλερτάρει με την Ευρωβουλή!

«Φώτα, κάμερα, πάμε!» είναι το σύνθημα των ευρωεκλογών 2024...

«Σύμμαχος» του Καρβέλα ο Λαζόπουλος

Τη περιβόητη συνέντευξη του Νίκου Καρβέλα στη Νίκη Λυμπεράκη...

Διπλός Λιάγκας στον ΑΝΤ1

Ο Γιώργος Λιάγκας όλα τα σφάζει, όλα τα μαχαιρώνει!...