Σάββατο, 13 Δεκεμβρίου, 2025

Στη Λεμεσό διαπρέπει η Στέλλα Καπεζάνου

Η Edit Gallery στη Λεμεσό παρουσιάζει την έκθεση «Pretty Little Crimes», σηματοδοτώντας την τρίτη ατομική έκθεση της Στέλλας Καπεζάνου στην γκαλερί.

Η «Απαγωγή» – θρίλερ που κόβει την ανάσα διά χειρός Νικολούλη

Η οικοδέσποινα μιας από τις μακροβιότερες εκπομπές της ελληνικής τηλεόρασης, του «Φως στο τούνελ», θέλησε να ρίξει περισσότερο φως στο σκοτάδι, για αυτό έγραψε το έκτο της βιβλίο με τίτλο «Απαγωγή»,

Νίκος Βισκαδουράκης: «Ο καθρέφτης του κ. Χάιντ» τελευταία μέρα της έκθεσης στη...

Η Roma Gallery παρουσιάζει την ατομική έκθεση του Νίκου...

ΠΟΙΗΣΗ και ΧΡΩΜΑ από τον Κωνσταντίνο Σιδηρόπουλο στο χώρο τέχνης Αγκάθι -Καρτάλος

Μια συνεργασία -έκπληξη επιφύλαξαν για το φιλότεχνο κοινό ο...

Μοριοδοτούμενα Σεμινάρια Ειδικής Αγωγής

Η αξία της δια βίου μάθησης

Η Bright Academy (https://www.brightacademy.gr/) στα πλαίσια της διαρκούς εκπαίδευσης, και αφουγκραζόμενη τις εκπαιδευτικές ανάγκες, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου υλοποιεί μοριοδοτούμενα σεμινάρια στην Ειδική Αγωγή. Η έναρξη των μαθημάτων του πρώτου κύκλου είναι την Δευτέρα 8 Απριλίου 2024 (https://www.brightacademy.gr/programs/eidiki-agogi/). Προϋπόθεση, που τίθεται, ώστε να συμμετάσχει κάποιος/α στο προτεινόμενο πρόγραμμα είναι να είναι απόφοιτος ΑΕΙ ή πρώην ΤΕΙ. Η συνολική διάρκεια (σε αριθμό ωρών και αριθμό εβδομάδων) είναι 400 ώρες, 40 εβδομάδες, 9 μήνες. Η μέθοδος υλοποίησης και οι διαδικασίες παρακολούθησης είναι εξ αποστάσεως ασύγχρονη εκπαίδευση. Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα των σεμιναρίων ειδικής αγωγής είναι η αναβάθμιση των γνώσεων και των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών, παρέχοντας ευκαιρίες εξοικείωσης  με τις νέες τάσεις και τις καλύτερες πρακτικές στον τομέα αυτό. 

Σκοπός του εξ’ αποστάσεως μοριοδοτούμενου σεμιναρίου Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης είναι η αναλυτική παρουσίαση θεματικών περιοχών που συμπεριλαμβάνονται στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Μέσα από το περιεχόμενο του προγράμματος αναδεικνύεται ο ρόλος της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στη διασφάλιση ενός υποστηρικτικού περιβάλλοντος  για τους/τις μαθητές/τριες. Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην κατάρτιση των εκπαιδευόμενων τόσο με θεωρητικές όσο και με πρακτικές γνώσεις και δεξιότητες σε σύγχρονες θεματικές όπως η συμπερίληψη και η ισοτιμία στην εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η επίδραση των exergames στην εκπαίδευση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, κλπ. Η σύζευξη θεωρίας και πράξης διασφαλίζει στους εκπαιδευόμενους σύγχρονες πρακτικές γνώσεις για τη θεματική περιοχή της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. 

Οι επιμορφούμενοι/ες στο τέλος του προγράμματος αναμένεται να:

  • Έχουν αποκτήσει γνώσεις σε σχέση με το περιεχόμενο της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
  • γνωρίζουν το υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο και τις βασικές πολιτικές για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
  • Έχουν εμβαθύνει στα χαρακτηριστικά των κατηγοριών Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών και τη διαχείρισή τους στο σύγχρονο εκπαιδευτικό περιβάλλον,
  • Γνωρίζουν δράσεις και παρεμβάσεις για τη συμπερίληψη των ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες
  • Γνωρίζουν δράσεις και παρεμβάσεις σε επίπεδο πρόληψης, αξιολόγησης, συμβουλευτικής και υποστήριξης παιδιών και εφήβων,
  • Εφαρμόζουν ολοκληρωμένα σχέδια και παρεμβάσεις για τη διαχείριση προβλημάτων στο σχολικό περιβάλλον.

Πρόκειται για πρόγραμμα απολύτως εστιασμένο στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση,  το οποίο προσεγγίζεται μέσα από ένα διεπιστημονικό πρίσμα πολλών επιμέρους πεδίων όπως η Ειδική Αγωγή, η Ψυχολογία, η Συμβουλευτική, κοκ. Η εστίαση του προγράμματος στο γνωστικό αντικείμενο και η διεπιστημονικότητά του το διαφοροποιούν σημαντικά από άλλα υφιστάμενα επιμορφωτικά προγράμματα τα οποία καλύπτουν περισσότερο θεωρητικά θέματα. Επιπλέον η έμφαση δίνεται στην εφαρμογή ολοκληρωμένων σχεδίων και παρεμβάσεων στο πεδίο της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Έτσι το πρόγραμμα ανταποκρίνεται καλύτερα στις άμεσες επιμορφωτικές ανάγκες των ομάδων στόχου. 

Το προτεινόμενο πρόγραμμα απευθύνεται στις ακόλουθες ομάδες στόχους:

  • Εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και των βαθμίδων που επιθυμούν να αναπτύξουν τις γνώσεις τους στο αντικείμενο της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
  • Εκπαιδευτικούς που υπηρετούν ή θέλουν να υπηρετήσουν ως Στελέχη της Εκπαίδευσης, Σύμβουλοι Σχολικής Ζωής, Μέντορες και Συντονιστές Τάξεων/Γνωστικών Αντικειμένων
  • Απόφοιτους ΑΕΙ-ΤΕΙ οι οποίοι ενδιαφέρονται να σταδιοδρομήσουν ως εκπαιδευτικοί ή ως ειδικό επιστημονικό προσωπικό των σχολείων (σχολικοί ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, ειδικοί παιδαγωγοί, σχολικοί νοσηλευτές)
  • Ψυχολόγους οι οποίοι θέλουν να εξειδικευθούν στο πεδίο της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
  • Σχολικούς Ψυχολόγους που επιθυμούν να εμβαθύνουν στο συγκεκριμένο πεδίο
  • Στελέχη δομών Ψυχικής Υγείας ή Φροντίδας Παιδιών και Εφήβων του δημόσιου ή ιδιωτικού τομέα.
  • Στελέχη των κοινωνικών υπηρεσιών της Τ.Α. τα οποία συνεργάζονται στενά με τα σχολεία των οικείων δήμων

Οι εκπαιδευτικοί αποτελούν τον θεμέλιο λίθο για την παροχή αποτελεσματικής εκπαίδευσης. Για τον λόγο αυτό, είναι αναγκαίο να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την αποτελεσματική εφαρμογή των μεθόδων ειδικής αγωγής στην τάξη τους. Επιπρόσθετα μπορούν να μάθουν νέες μεθόδους διδασκαλίας, τεχνικές προσαρμογής του διδακτικού υλικού και προσεγγίσεις για την αποτελεσματική συνεργασία με τα παιδιά και τους γονείς. Επιπλέον, τα εν λόγω σεμινάρια προσφέρουν στους εκπαιδευτικούς την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις και εμπειρίες με άλλους επαγγελματίες στον τομέα. Η συνεργασία και ο διάλογος με συναδέλφους μπορεί να διευρύνει το φάσμα των γνώσεων και να παράσχει νέες ιδέες για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ακόμη, μπορούν να βοηθήσουν τους εκπαιδευτικούς να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις που μπορεί να αντιμετωπίσουν στην τάξη τους. Οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μπορεί να έχουν διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις, και η ορθή και στοχευμένη εκπαίδευση για την αντιμετώπιση αυτών των αναγκών είναι ζωτικής σημασίας. Τα σεμινάρια μπορούν να παράσχουν τις απαιτούμενες γνώσεις και εργαλεία για να ανταποκριθούν σ’ αυτές τις ανάγκες με αποτελεσματικότητα και ευαισθησία. Τέλος, η συμμετοχή σε σεμινάρια ειδικής αγωγής δείχνει ένα ενδιαφέρον για τη συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη και την προσήλωση στην ποιότητα της εκπαίδευσης. 

spot_img





ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πήγε να διασκεδάσει με τον νέο σύντροφό της στο νυχτερινό κέντρο που τραγουδάει ο πρώην της

Πήρε τον σύντροφό της και πήγαν να διασκεδάσουν στο μαγαζί που εμφανίζεται ο πρώην της σύντροφος

Κώστας Φραγκολιάς: «Η Δώρα έφυγε από το σπίτι μας και έχω κούτες στο σαλόνι και τις βλέπω»

Ο Κώστας Φραγκολιάς αναφέρθηκε σε δηλώσεις του στην πρώην σύντροφό του, Δώρα και εξομολογήθηκε πως θα ήθελε να τον βρει η νέα χρονιά.

«Πρώην σύντροφός μου, μου είπε να πάω σε ξενοδοχείο με έναν επιχειρηματία για 50.000 ευρώ»

Αποκάλυψε την ανήθικη πρόταση που της έκανε πρώην σύντροφός της.

Δε θα πιστέψετε ποιος γνωστός ηθοποιός είναι ο νονός της Ελεωνόρας Ζουγανέλη

«Ισχύει ότι έχω βαφτίσει την Ελεωνόρα Ζουγανέλη. Ως βαφτιστήρα είναι εξαιρετική, εγώ δεν είμαι καλός ως νονός»

Η εξομολόγηση της Νάντιας Κοντογεώργη για την υγεία της: «Πέρυσι ξεκίνησε η περιπέτειά μου»

Η Νάντια Κοντογεώργη αποκάλυψε την περιπέτεια υγείας της και πόσταρε φωτογραφία της έξω από το νοσοκομείο.

Τζένη Θεωνά – Δήμος Αναστασιάδης: Αυτό είναι το νέο τους σπίτι

Η Τζένη Θεωνά και ο Δήμος Αναστασιάδης λίγο καιρό...

Βρέθηκε η Ναταλία Λιονάκη – Δείτε πού βρίσκεται και τι κάνει;

Πολύς λόγος και ανησυχία υπήρξε το τελευταίο διάστημα για...




Μποζουκια Αθηνα