Παρασκευή, 12 Δεκεμβρίου, 2025

Οι αποκαλύψεις του Νικολά Σαρκοζί για την φυλάκισή του – «20...

Σκέτη «κόλαση» ήταν η παραμονή είκοσι ημερών του Νικολά...

Ένας… άλλος «Άγιος Έρωτας»: Το ερωτικό πάθος ανάμεσα σε δύο γυναίκες που...

Σε μια τηλεοπτική πραγματικότητα όπου κυριαρχούν τα ετερόφυλα ζευγάρια και ιστορίες γύρω από άντρες ομοφυλόφιλους, είναι πραγματικά ξεχωριστό να βλέπουμε μια σειρά εποχής να τολμά να παρουσιάσει έναν γυναικείο έρωτα.

Πένθος για τον Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη

Δύσκολες ώρες περνάει ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης.Ο ηθοποιός έχασε τον...

Δημήτρης Γιώτης: Τιμά τη μνήμη του Γιώργου Τσοπάνη – Θα ερμηνεύσει τραγούδι...

Σε λίγες ημέρες κυκλοφορεί το νέο τραγούδι του Δημήτρη Γιώτη οποίος σε στίχους του αείμνηστου Γιώργου Τσοπάνη, ο οποίος, δυστυχώς, έφυγε πρόωρα από τη ζωή, πριν από τρία χρόνια!

Στην αίτηση αποφυλάκισής του ο μοιραίος σταθμάρχης Λάρισας απαλλάσσει τον εαυτό του από τις ευθύνες για την τραγωδία στα Τέμπη

«Οχι εγώ! Οι άλλοι»

Να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα επιχείρησε ο μοιραίος σταθμάρχης Λάρισας στην αίτηση αποφυλάκισης που κατέθεσε για να εξηγήσει τι συνέβη και συγκρούστηκαν τα δύο τρένα στα Τέμπη, με αποτέλεσμα τον θάνατο 57 ανθρώπων. Αν και έχει περάσει ενάμισης χρόνος από την τραγωδία και έχουν έρθει στο φως τα πορίσματα των πραγματογνωμόνων για τις συνθήκες και τα αίτια του σιδηροδρομικού δυστυχήματος, ο Βασίλης Σαμαράς επιμένει πως έκανε σωστά τη δουλειά του, γυρίζοντας τα «κλειδιά», αν και ως… διά μαγείας οι δύο αμαξοστοιχίες βρέθηκαν να κινούνται αντίθετα στην ίδια γραμμή.

«Μέχρι σήμερα δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω πώς έγινε το συμβάν. Θυμάμαι ότι, όταν γύρισα τα κλειδιά, αφού εισήλθε η αμαξοστοιχία 2597 στον πίνακα, οι λυχνίες ήταν λευκές σταθερά. Το μόνο που μπορώ να εικάσω είναι ότι το κλειδί κούμπωσε στιγμιαία και στη συνέχεια ξεκούμπωσε και γύρισε στην παρακαμπτήριο, δίχως όμως να αλλάξουν οι λυχνίες στον πίνακα» ισχυρίστηκε στην αίτηση αποφυλάκισής του, που έγινε δεκτή την 1η Αυγούστου από τον ειδικό εφέτη ανακριτή, ο οποίος αντικατέστησε την προσωρινή του κράτηση με τους όρους της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και του κατ’ οίκον περιορισμού.

Βλάβες και προβλήματα

Στην αίτηση αποφυλάκισής του ο μοιραίος σταθμάρχης απαλλάσσει τον εαυτό του από τις ευθύνες, ρίχνοντας σε άλλους το… μπαλάκι των ευθυνών. «Κλήθηκα να αντιμετωπίσω αποκλειστικά μόνος μου έναν τεράστιο και πιεστικό φόρτο εργασίας, που συνοδευόταν από διάφορες βλάβες και προβλήματα» υποστηρίζει, επιρρίπτοντας ευθύνες στους συναδέλφους του, που έφυγαν από την απογευματινή βάρδια πριν από τη λήξη της. «Από τις 24/02/2023 έως τις 28/02/2023 μου ανατέθηκε από τον κ. Νικολάου υπηρεσία νυχτερινής βάρδιας, από ώρα 22.00 έως 07.00 στον σταθμό της Λάρισας, ως μοναδικού σταθμάρχη. Η συγκεκριμένη νυχτερινή βάρδια είναι δύσκολη, διότι κατά τη διάρκειά της διέρχονταν από τον σταθμό Λάρισας 13 δρομολόγια, εκ των οποίων τα εφτά από ώρα 22.00 έως 23.00 και δύο μεταξύ των ωρών 23.00 με 00.30.

Ο μοιραίος σταθμάρχης Βασίλης Σαμαράς

(…) Περί τις 22.10 με 22.15 ο Χ.Π. Αποχώρησε, χωρίς να ζητήσει την άδεια κανενός, και έκατσε απέναντι στην αποβάθρα. Το ωράριό του ήταν μέχρι τις 23.00. Λίγο μετά, περί ώρα 22.20 με 22.25, αναχώρησε και ο Κ.Π., ενώ είχε λάβει ειδική εντολή από τον επιθεωρητή Λάρισας Νικολάου Δημητρίου, καθώς και από τον κεντρικό σταθμάρχη Λάρισας Ζ.Γ., να παραμείνει στο πόστο μέχρι να φύγει η αμαξοστοιχία 62 και μέχρι να ομαλοποιηθεί η κυκλοφορία». Υπενθυμίζεται ότι ο επιθεωρητής Δημήτρης Νικολάου είναι βασικός κατηγορούμενος στην υπόθεση, καθώς είχε ορίσει τον άπειρο Β. Σαμαρά ως μοναδικό σταθμάρχη στη νυχτερινή βάρδια. Και αυτός είχε προφυλακιστεί, αλλά αφέθηκε ελεύθερος τον περασμένο Μάρτιο, έπειτα από αίτηση αποφυλάκισης που είχε καταθέσει στο Συμβούλιο Εφετών Λάρισας, με τους όρους του κατ’ οίκον περιορισμού και εγγύησης 20.000 ευρώ. Στην αίτηση αποφυλάκισης ο Βασίλης Σαμαράς σημείωσε πως ο ίδιος διαχειριζόταν τέσσερα τρένα το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου 2023, επιρρίπτοντας ευθύνες σε άλλους συναδέλφους του.

Ανέφερε χαρακτηριστικά: «Στις 23.02, που αφίχθη η αμαξοστοιχία 62 στον σταθμό, ήμουν στο γραφείο κινήσεως. Βγήκα για να δω το τρένο, που έμπαινε μέσα εκείνη την ώρα, προτού σταματήσει, και ξαναμπήκα στο σταθμαρχείο για να ενημερώσω τον σταθμό Παλαιοφαρσάλων ότι η αμαξοστοιχία 62 αφίχθη και πλέον ήταν η γραμμή ελεύθερη για να αναχωρήσει η αμαξοστοιχία 1564 από Παλαιοφάρσαλο για Λάρισα. Ενημέρωσα τον σταθμάρχη Παλαιοφαρσάλων, μέσω σταθερού τηλεφώνου. Λόγω της προηγούμενης κατάστασης, δεν πρόλαβα να κάνω χάραξη για είσοδο της αμαξοστοιχίας 62. Το σταθερό τηλέφωνο και το GSM-R χτυπούσαν συνέχεια. Στα δύο τηλέφωνα με καλούσε συνέχεια ο ρυθμιστής κυκλοφορίας και με ρωτούσε επίμονα τι θα γίνει με το εμπορικό τρένο, που μετέφερε σωλήνες και ήταν στον σταθμό Παλαιοφαρσάλων και έπρεπε να πάει στη Θεσσαλονίκη. Εγώ του απαντούσα ότι έπρεπε να φύγουν πρώτα τα επιβατικά τρένα και μετά να διευθετήσουμε το εμπορικό. Εκείνος επέμενε να το διώξουμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε, γιατί ήταν επείγον. Διαχειριζόμουν εκείνη τη στιγμή ταυτόχρονα τέσσερα τρένα».

«Εγώ ήμουν απασχολημένος, δεν είδα τον πίνακα ελέγχου»

Ευθύνες στον νεκρό μηχανοδηγό της μοιραίας επιβατικής αμαξοστοιχίας ρίχνει ο σταθμάρχης Βασίλης Σαμαράς, υποστηρίζοντας ότι ο ίδιος ήταν… απασχολημένος, ενώ τα δύο τρένα είχαν χαράξει τροχιά σύγκρουσης. «Οταν έκλεισαν οι πόρτες της αμαξοστοιχίας 62 και ήταν έτοιμη να αναχωρήσει, ο μηχανοδηγός μέσω ραδιοτηλεφώνου μού είπε: “Λάρισα, ακούει την 62;” εγώ απάντησα: “Ακούει και με νούμερο 47 περνάτε κόκκινο φωτόσημο, ως φωτόσημο εισόδου Νέων Πόρων”, χωρίς να του αναφέρω ότι κινείται ελεύθερα στη γραμμή ανόδου. Η αμαξοστοιχία αναχώρησε 23.04 προς Νέους Πόρους. Ο μηχανοδηγός μού είπε “εντάξει” και είμαι σίγουρος ότι επανέλαβε το τηλεγράφημα 47.

Ομως, δεν μου έδωσε δικό του νούμερο τηλεγραφήματος, ως όφειλε» ανέφερε. Ως προς το μοιραίο λάθος με τα «κλειδιά», που οδήγησαν τα δύο τρένα στην ίδια γραμμή, υποστήριξε: «Παλαιότερα, τον Νοέμβριο ή τον Δεκέμβριο, είχα ενημερωθεί ότι το κλειδί 101Α και 101β δεν γυρνούσε ηλεκτρικά και πήγε ο κλειδούχος για να το γυρίσει χειροκίνητα. Το κούμπωνε χειροκίνητα και μόλις γυρνούσε την πλάτη του, εκείνο γυρνούσε από μόνο του. Η λυχνία στον πίνακα ελέγχου στην περίπτωση εκείνη αναβόσβηνε συνέχεια. Δεν αντιλήφθηκα εάν είχε βλάβη ο πίνακας ελέγχου κατά την αναχώρηση της αμαξοστοιχίας ή, έστω, και μετά την αναχώρηση της αμαξοστοιχίας. Εάν έδειξε κάτι τέτοιο, ήμουν απασχολημένος και δεν το πρόσεξα. Δεν διαπίστωσα κάποια βλάβη στον πίνακα ελέγχου που να αφορά το κλειδί 118».

spot_img




ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Πρώην σύντροφός μου, μου είπε να πάω σε ξενοδοχείο με έναν επιχειρηματία για 50.000 ευρώ»

Αποκάλυψε την ανήθικη πρόταση που της έκανε πρώην σύντροφός της.

Πήγε να διασκεδάσει με τον νέο σύντροφό της στο νυχτερινό κέντρο που τραγουδάει ο πρώην της

Πήρε τον σύντροφό της και πήγαν να διασκεδάσουν στο μαγαζί που εμφανίζεται ο πρώην της σύντροφος

Βρέθηκε η Ναταλία Λιονάκη – Δείτε πού βρίσκεται και τι κάνει;

Πολύς λόγος και ανησυχία υπήρξε το τελευταίο διάστημα για...

«Σύννεφα» στη σχέση τους λίγο καιρό μετά την πρώτη δημόσια εμφάνισή τους

Η Αλεξάνδρα Παναγιώταρου και ο Αλέξανδρος Λυκούδης περνούν κρίση...

Μυστική νοσηλεία για την Έλενα Παπαρίζου πριν από έναν μήνα

Θρίλερ επικρατεί γύρω από την κατάσταση της υγείας της Έλενας Παπαρίζου, η οποία συνεχίζει να νοσηλεύεται σε ιδιωτικό θεραπευτήριο.

Τσιμτσιλή: «Στον Alpha η Κωνσταντίνα ήταν αρκετά ισχυρή» – Μεσσαροπούλου: «Γιατί δεν το λες;»

Τις τελευταίες ημέρες ήρθε στο προσκήνιο ο Αντώνης Λουδάρος και πόσα χρήματα έπαιρνε όταν συμπαρουσίαζε εκπομπή με την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου.

Κλασική «χαζογιαγιά» η γνωστή ηθοποιός – «Ανυπομονώ να κρατήσω αγκαλιά αυτό τον άγγελο τα Χριστούγεννα»

Η 67χρονη ανυπομονεί να περάσει τις γιορτές των Χριστουγέννων με τα εγγόνια της. Δημοσίευσε φωτογραφία με το μικρότερο εγγόνι και έγραψε:




Μποζουκια Αθηνα