Κυριακή, 21 Δεκεμβρίου, 2025

Γιώργος Γιαννόπουλος για το «Σόι σου»: «Είναι ευτυχία και ευλογία αυτή...

«Είναι ευτυχία και ευλογία η συγκυρία αυτής της σειράς»,...

Στο νοσοκομείο ο Λευτέρης Πανταζής

Ο Λευτέρης Πανταζής μία ανάσα πριν τα Χριστούγεννα μπήκε...

«Σκυταλοδρομία» προσφοράς με τη dream team του ΑΝΤ1

Για περισσότερα από 35 χρόνια ο ΑΝΤ1 ενημερώνει, ψυχαγωγεί αλλά  βάζει παράλληλα και στο επίκεντρο της αποστολής του την κοινωνική προσφορά.

Διπλή «βόμβα» στον ΑΝΤ1 με Μενεγάκη και Κορομηλά

Σαν βόμβα έπεσε στη μιντιακή αγορά η σοβαρή πιθανότητα...

Οσα λένε οι πιλότοι και δεν θέλουν να τα ξέρουμε

Οσα δεν θα μπορούσαν να μας πουν ποτέ οι πιλότοι, αλλά θα θέλαμε να τα ξέρουμε έβγαλαν στη φόρα οι χρήστες εξειδικευμένης ιστοσελίδας.

Οσα δεν θα μπορούσαν να μας πουν ποτέ οι πιλότοι, αλλά θα θέλαμε να τα ξέρουμε έβγαλαν στη φόρα οι χρήστες εξειδικευμένης ιστοσελίδας. Οσοι συμμετείχαν στο topic του Quora για τις αεροπορικές πτήσεις, ανάμεσά τους και πιλότοι, αποκάλυψαν σημαντικές λεπτομέρειες που δεν γνωρίζαμε.

Παρόλο που νομίζουμε ότι τα αεροπλάνα δεν αντιμετωπίζουν τεχνικά προβλήματα εν ώρα πτήσης, συχνά γίνεται το αντίθετο. Τα καταγεγραμμένα προβλήματα αφορούν τη διακοπή ρεύματος στο πιλοτήριο, τη δυσλειτουργία της μπαταρίας, μέχρι και πτήση μόνο με τη μισή ισχύ των μηχανών. Το προσωπικό, όμως, τα λύνει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού χωρίς συνέπειες ή αφότου προσγειωθεί το αεροσκάφος.

Η καλύτερη στιγμή για να πετάξει κανείς είναι το πρωί, διότι ο άνεμος είναι λιγότερο δυνατός, με αποτέλεσμα να υπάρχουν λιγότερες αναταράξεις. Οταν η προσγείωση είναι απότομη, αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ο πιλότος έχει κάνει λάθος χειρισμό. Αντίθετα, όταν βρέχει, είναι μια εσκεμμένη ενέργεια για να μη γλιστρήσει το αεροπλάνο. Ο πιλότος πρέπει να το προσγειώσει αρκετά απότομα, ώστε να σπάσει τον «φλοιό» που έχει δημιουργήσει το νερό στον διάδρομο προσγείωσης.

Λίγοι γνωρίζουν ότι το οξυγόνο που έχουν οι μάσκες αρκεί μόνο για 15 λεπτά. Είναι αρκετά, όμως, για να κατεβάσει ο πιλότος το αεροπλάνο σε χαμηλότερο ύψος, όπου οι μάσκες δεν είναι απαραίτητες. Επιπρόσθετα, δεν είναι σπάνιο να χτυπηθεί αεροπλάνο από κεραυνό, καθώς στατιστικά κάθε αεροσκάφος θα πληγεί μια φορά τον χρόνο από κεραυνό. Τις περισσότερες φορές, όμως, οι ζημιές που προκαλεί είναι αμελητέες.
Οι μισοί πιλότοι συνήθως κοιμούνται κατά τη διάρκεια των πολύωρων πτήσεων. Αφήνουν, όμως, στη θέση τους τον δεύτερο πιλότο. Το γεύμα τους είναι διαφορετικό από αυτό των επιβατών της οικονομικής θέσης, ενώ για να αποφευχθεί η περίπτωση δηλητηρίασης του πιλότου και του συγκυβερνήτη τρώνε διαφορετικά γεύματα.


spot_img



ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κατερίνα Λέχου και Καλλιόπη Χάσκα έγιναν άνω κάτω στο πάρτι του Νίκου Ψαρρά

Μπορεί στη θρυλική «Μάγισσα» του ΑΝΤ1 να ένωσαν τις...

Διπλή «βόμβα» στον ΑΝΤ1 με Μενεγάκη και Κορομηλά

Σαν βόμβα έπεσε στη μιντιακή αγορά η σοβαρή πιθανότητα...

Ο Έλληνας τραγουδιστής που «σαρώνει» τα βραβεία στο εξωτερικό!

Ο Ιορδάνης Αγαπητός, τα τελευταία δέκα χρόνια, έπειτα από πλήθος σπουδαίων συνεργασιών σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα

Νέες μπίζνες στη Σκιάθο για Ντάνο

Για τη μετακόμισή τους στη Σκιάθο και το μαγαζί...

Η Κατερίνα χτυπά κόκκινο στα social media

Λίγο μετά την κυκλοφορία του «Ακούστε τι μου λέει»...

Στο νοσοκομείο ο Λευτέρης Πανταζής

Ο Λευτέρης Πανταζής μία ανάσα πριν τα Χριστούγεννα μπήκε...







Μποζουκια Αθηνα