Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου, 2025

Ο Έλληνας τραγουδιστής που «σαρώνει» τα βραβεία στο εξωτερικό!

Ο Ιορδάνης Αγαπητός, τα τελευταία δέκα χρόνια, έπειτα από πλήθος σπουδαίων συνεργασιών σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα

MadWalk 2025: H μόδα χόρεψε στον ρυθμό του “Ατελιέ” στο act του...

Η πιο πολυσυζητημένη βραδιά μόδας, όπου η υψηλή αισθητική...

Η υπευθυνότητα ως δέσμευση των παρόχων τυχερών παιγνίων και ως στάση ζωής...

Το μήνυμα που έστειλαν οι συμμετέχοντες στην Ημερίδα Υπεύθυνου...

Ορθάνοιχτες οι πόρτες για συνεργασία Καγιά με Σκάι

Στον αέρα του Σκάι θα κάνει την επόμενη εμφάνισή...

Στα άδυτα της ομορφιάς

Οι ανάγκες του Ελληνα καταναλωτή σε σχέση με τα προϊόντα περιποίησης στο 1ο Athens Beauty Conference

«Η ομορφιά πηγάζει εκ των έσω, πρόκειται για μια ολιστική υπόθεση με βάση το είναι, όχι το φαίνεσθαι, και έχει πλέον απέναντί της έναν έξυπνο Ελληνα καταναλωτή, ο οποίος ψάχνει για αυθεντικότητα και συμμετοχή σε κάθε επαφή του με brands και προϊόντα ομορφιάς».

Αυτό επιβεβαίωσε το 1ο Athens Beauty Conference, μια συνδιοργάνωση της Fidel & Fortis – Σύμβουλοι Επιχειρήσεων με το Fashion Daily και Marketing Week της Boussias Communications.

Οι Ελληνες και ξένοι ομιλητές του συνεδρίου κατέληξαν στο ότι το μέλλον της βιομηχανίας ομορφιάς έγκειται στο να αφουγκραστεί τις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών και να τις υποστηρίξει με έγκυρη επιστημονική έρευνα και καινοτόμο τεχνολογία, παρά με κλασικές πρακτικές μάρκετινγκ.

«Ο καταναλωτής παίρνει πλέον το παιχνίδι της ομορφιάς και της προσωπικής περιποίησης στα χέρια του» υπογράμμισε ο Δημήτρης Κατσαχνιάς, κεντρικός ομιλητής και ειδικός σε θέματα στρατηγικής και επικοινωνίας για προϊόντα ομορφιάς και luxury goods σε διεθνές επίπεδο.

Ανάμεσα στους 20 Ελληνες που μίλησαν στη διοργάνωση ήταν και η Λένα Χαριζόπουλος, η γνωστή lifestyle editor, η οποία μέσα από το site της www.lenasblackbook.com μοιράζεται την τεράστια εμπειρία της με τους «επισκέπτες» της σελίδας της, έχοντας ως επίκεντρο την πολυτέλεια.

Διαφημιστικές καμπάνιες

Ωστόσο, μαζί με τις beauty editors που παρευρέθηκαν και μίλησαν στο συνέδριο -όπως οι Λένα Ιωαννίδου, Μάνια Μπούσμπουρα, Μαρία Παμπουκίδη- υποστήριξαν ότι ευθύνη του δημοσιογράφου ήταν και παραμένει να υπηρετεί με σεβασμό, συνέπεια και αντικειμενικότητα τον αναγνώστη.

Παρότρυναν τις εταιρίες να δίνουν βαρύτητα στην ποιότητα και την εγκυρότητα του περιεχομένου – και όχι σε εφήμερα χιλιάδες likes περιεχομένου.

Επισήμαναν, τέλος, την ανάγκη προσεκτικής επιλογής από τις εταιρίες των «προσώπων» που ηγούνται τις διαφημιστικές καμπάνιες των προϊόντων τους.

spot_img



ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κατερίνα Λέχου και Καλλιόπη Χάσκα έγιναν άνω κάτω στο πάρτι του Νίκου Ψαρρά

Μπορεί στη θρυλική «Μάγισσα» του ΑΝΤ1 να ένωσαν τις...

Το πάρτι που οργάνωσε η Αννα Βίσση για τα γενέθλια της αδελφής της

Γενέθλια, ντουέτα και γλεντοκόπι έως τα ξημερώματα. Μια ξεχωριστή...

Νέες μπίζνες στη Σκιάθο για Ντάνο

Για τη μετακόμισή τους στη Σκιάθο και το μαγαζί...

Βγαίνει στο σφυρί γράμμα της Νταϊάνα σε Τσιγγάνα μέντιουμ

Στο σφυρί βγαίνει χειρόγραφη επιστολή που έγραψε «από καρδιάς»...

Πήγε να διασκεδάσει με τον νέο σύντροφό της στο νυχτερινό κέντρο που τραγουδάει ο πρώην της

Πήρε τον σύντροφό της και πήγαν να διασκεδάσουν στο μαγαζί που εμφανίζεται ο πρώην της σύντροφος

Βράβευση για την Παλιοσπύρου και τη γιατρό της Μαρία Καλοφώνου

Eνα βραβείο που της δίνει δύναμη για να συνεχίσει...




Μποζουκια Αθηνα