Κυριακή, 21 Δεκεμβρίου, 2025

O τελευταίος αποχαιρετισμός του Αλμπέρτου Εσκενάζυ

Ιούλιος του 2025, σε ένα στημένο θεατράκι σε ανοιχτό...

Γιώργος Γιαννόπουλος για το «Σόι σου»: «Είναι ευτυχία και ευλογία αυτή...

«Είναι ευτυχία και ευλογία η συγκυρία αυτής της σειράς»,...

Στο νοσοκομείο ο Λευτέρης Πανταζής

Ο Λευτέρης Πανταζής μία ανάσα πριν τα Χριστούγεννα μπήκε...

«Σκυταλοδρομία» προσφοράς με τη dream team του ΑΝΤ1

Για περισσότερα από 35 χρόνια ο ΑΝΤ1 ενημερώνει, ψυχαγωγεί αλλά  βάζει παράλληλα και στο επίκεντρο της αποστολής του την κοινωνική προσφορά.

Ανεμος (ριζικής) ανανέωσης στον σχεδιασμό και τη λειτουργία του Facebook

Τι ανακοίνωσε ο Ζούκερμπεργκ.

Μεγάλες αλλαγές στον σχεδιασμό  και τη λειτουργία του Facebook ανακοίνωσε ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ σε μια προσπάθεια να ανανεώσει την εικόνα της δημοφιλούς ιστοσελίδας αλλά και το ενδιαφέρον των χρηστών. Ετσι ο «κολοσσός» της κοινωνικής δικτύωσης δίνει (ακόμη) μεγαλύτερο βάρος στις φωτογραφίες και τα βίντεο που ανεβάζουν τα μέλη του, ενώ παράλληλα πραγματοποιεί «στροφή» στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά των smartphones και των tablets.

Οι τροποποιήσεις στο Facebook παρουσιάστηκαν σε ειδική εκδήλωση από τον ίδιο τον Ζούκερμπεργκ και χαρακτηρίζονται από παρατηρητές του Διαδικτύου ως οι σημαντικότερες από το 2006. Συγκεκριμένα, γνώμονας των αλλαγών υπήρξε η παρουσίαση των φωτογραφιών, αφού, όπως ανέφερε ο ιδρυτής του διάσημου κοινωνικού δικτύου, στην πλειονότητά τους οι αναρτήσεις στο Facebook περιλαμβάνει οπτικό υλικό και εικόνες. Πλέον τα φωτογραφικά άλμπουμ εμφανίζονται σε μεγαλύτερο μέγεθος και (συνεχίζουν να) θεωρούνται πιο σημαντικά από ένα απλό status update με κείμενο, αφού έχουν ξεχωριστή θέση στο μενού. Επίσης στην αριστερή πλευρά της σελίδας έχει προστεθεί  ένα μενού-μπάρα με εικονίδια που συνοδεύει τον χρήστη κατά τις περιηγήσεις του, ενώ δεξιά υπάρχει ένα μενού που ομαδοποιεί ό,τι νέο προέκυψε από φίλους, γνωστούς, φίλους φίλων κ.λπ. 

Η νέα παρουσίαση των φωτογραφιών και γενικότερα του οπτικού υλικού αποτελεί μέρος της γενικότερης ανανέωσης στη δομή της ροής πληροφοριών (News Feed), με στόχο  το Facebook να αποτελέσει μια «προσωποποιημένη εφημερίδα», σύμφωνα με τον Ζούκερμπεργκ. Πλέον ο χρήστης μπορεί να επιλέγει συγκεκριμένο feed προς προβολή, έτσι ώστε να βλέπει και το επιθυμητό περιεχόμενο.

spot_img



ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διπλή «βόμβα» στον ΑΝΤ1 με Μενεγάκη και Κορομηλά

Σαν βόμβα έπεσε στη μιντιακή αγορά η σοβαρή πιθανότητα...

Στο νοσοκομείο ο Λευτέρης Πανταζής

Ο Λευτέρης Πανταζής μία ανάσα πριν τα Χριστούγεννα μπήκε...

Κατερίνα Λέχου και Καλλιόπη Χάσκα έγιναν άνω κάτω στο πάρτι του Νίκου Ψαρρά

Μπορεί στη θρυλική «Μάγισσα» του ΑΝΤ1 να ένωσαν τις...

Η Κατερίνα χτυπά κόκκινο στα social media

Λίγο μετά την κυκλοφορία του «Ακούστε τι μου λέει»...

Νέες μπίζνες στη Σκιάθο για Ντάνο

Για τη μετακόμισή τους στη Σκιάθο και το μαγαζί...

Ο Έλληνας τραγουδιστής που «σαρώνει» τα βραβεία στο εξωτερικό!

Ο Ιορδάνης Αγαπητός, τα τελευταία δέκα χρόνια, έπειτα από πλήθος σπουδαίων συνεργασιών σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα







Μποζουκια Αθηνα