❱❱ Διάφανες τουαλέτες, τολμηρά κορσέ και οπίσθια φόρα παρτίδα στο φεστιβάλ κινηματογράφουΑπό την
Πετρίνα Καλαμβοκίδη
Από το κόκκινο χαλί του Palais du Festival μέχρι τα διάφορα events που διοργανώνονται στο περιθώριο του κινηματογραφικού φεστιβάλ αλλά και τα πολυτελή γιοτ που βρίσκονται αγκυροβολημένα στην Κρουαζέτ, οι Κάννες θεωρούνταν ανέκαθεν το place to be για τολμηρές στιλιστικές επιλογές.
Από τις πιο «ατρόμητες» της φετινής διοργάνωσης αποδεικνύεται μέχρι στιγμής η Κένταλ Τζένερ και, μάλιστα, με διαφορά. Το 22χρονο μοντέλο έκανε την εμφάνισή του στο κόκκινο χαλί της πρεμιέρας του «Girls of the Sun» με μια διάφανη λευκή τουαλέτα του οίκου Schiaparelli επιλέγοντας να μη φορέσει σουτιέν, μια μέρα μετά το event του οίκου κοσμημάτων Chopard, όπου επίσης δεν είχε αφήσει τίποτα στη φαντασία του κοινού.
Για τη δεξίωση η νεαρή σταρ του ριάλιτι «Keeping up with the Kardashians» είχε διαλέξει μια εξίσου διάφανη μίνι δημιουργία Alexandre Vauthier, αφήνοντας και τότε το εσώρουχό της στο ξενοδοχείο της.
Στο ίδιο event λίγο έλειψε, ωστόσο, να της κλέψει τα φλας και τη δόξα της πιο γυμνής εμφάνισης η συνάδελφός της Στέλα Μάξγουελ, η οποία εμφανίστηκε με έναν τολμηρό κορσέ του οίκου Aadnevik. Το νεαρό μοντέλο μπόρεσε μετά μεγάλης δυσκολίας να κρατήσει το στήθος του του εντός του ρούχου κατά τη διάρκεια της βραδιάς, κάνοντας μικρές και προσεχτικές κινήσεις.
Σκίσιμο στο φόρεμα
Λιγότερο εσκεμμένα ήταν, ωστόσο, τα αποκαλυπτήρια της Βικτόρια Σίλβστεντ. Η 43χρονη Σουηδέζα, η οποία έγινε παγκοσμίως γνωστή μετά τον διαγωνισμό «Miss World Beauty», στον οποίο συμμετείχε το 1993, απέδειξε ότι μπορεί να κάνει ακόμα τον ανδρικό πληθυσμό να παραληρεί, βγαίνοντας από το σκάφος της για να πάει για φαγητό στο πολυτελές «Hotel du Cap Eden Roc» στο κοντινό Αντίμπ.
Λίγο το αεράκι, λίγο το μεγάλο σκίσιμο του λευκού φορέματος που φορούσε, έδωσε άθελά της την ευκαιρία στους φωτογράφους να την απαθανατίσουν σε στιγμές Μέριλιν Μονρόε, οι οποίες συζητήθηκαν πολύ.
Αλυσίδα από 82 πρωταγωνίστριες για ισότητα στους μισθούς
«Πάμε!», «Ας ανεβούμε!». Πιάνοντας η μία το χέρι της άλλης και σχηματίζοντας μια ανθρώπινη αλυσίδα, 82 πρωταγωνίστριες και εκπρόσωποι της 7ης Τέχνης, επικεφαλής των οποίων ήταν η Κέιτ Μπλάνσετ και η Ανιές Βαρντά, έκαναν συμβολική κατάληψη στο κόκκινο χαλί του Φεστιβάλ των Καννών διεκδικώντας τη «μισθολογική ισότητα» στη μεγάλη οθόνη. Πρόκειται για μια άνευ προηγουμένου πρωτοβουλία στην ιστορία του φεστιβάλ, η οποία απαθανατίστηκε σε ένα φωτογραφικό στιγμιότυπο, στο οποίο δεσπόζουν η Σάλμα Χάγιεκ, η Κλαούντια Καρντινάλε, η Κρίστεν Στιούαρτ, η Μαριόν Κοτιγιάρ, η Λεά Σεϊντού και δεκάδες άλλες ηθοποιοί, όπως επίσης παραγωγοί, μοντέρ, διακοσμήτριες, υπεύθυνες διανομής ρόλων.
Ο αριθμός τους κάθε άλλο παρά τυχαίος ήταν, καθώς το 82 συμβόλιζε τις ταινίες που δημιουργήθηκαν από γυναίκες και συμμετείχαν στο φεστιβάλ από την έναρξή του έως σήμερα.
Πρόκειται ουσιαστικά για ποσοστό μικρότερο από το 5% στα 70 χρόνια του θεσμού. Στην ίδια περίοδο 1.645 ταινίες που συμμετείχαν στο φεστιβάλ σκηνοθετήθηκαν από άνδρες.
«Προκαλούμε τις κυβερνήσεις και τις δημόσιες Αρχές να εφαρμόσουν τους νόμους για την επίτευξη της μισθολογικής ισότητας. Ζητάμε την ισότητα και την πραγματική ποικιλομορφία στα επαγγελματικά περιβάλλοντά μας. Είναι καιρός όλοι οι δρόμοι στη βιομηχανία μας να είναι προσβάσιμοι για εμάς. Πάμε!» δήλωσε η Γαλλίδα σκηνοθέτιδα Ανιές Βαρντά παίρνοντας τον λόγο στο πλευρό της Αυστραλής πρωταγωνίστριας και προέδρου της κριτικής επιτροπής Κέιτ Μπλάνσετ (ντυμένες και οι δύο στα μαύρα).