❱❱ Αφού έχει σαρώσει στις «χρυσές σφαίρες», κρίνει σαν να έχει το αλάθητο του ΠάπαΠερί «ήθους του trash» και «πήχη στα πατώματα» έκανε λόγο η κυρία -κριτής των πάντων- Ελενα Ακρίτα, κατακεραυνώνοντας τον Μάρκο Σεφερλή σε κριτική της με αφορμή την ακύρωση της παράστασης «Ζητείται ψεύτης» στο Παλλάς.
Με την άνεση και την ασφάλεια που της προσφέρει το πληκτρολόγιό της, έριξε εύκολα στη φωτιά -ή, ακόμα χειρότερα, στον σκουπιδοτενεκέ- την προσπάθεια, τον κόπο, τη δημιουργικότητα και τη δουλειά ενός ανθρώπου που δεν ταιριάζει η τέχνη του στα δύσκολα και κουλτουριάρικα γούστα της. Μα ποια είστε, τέλος πάντων, κυρία Ακρίτα; Ποιος σας έχει χρίσει επικριτή παντός επιστητού; Εχετε το αλάθητο όπως ο Πάπας; Είστε θεά μήπως; Και αναρωτιόμαστε: Από πού πηγάζει τόση αμετροέπεια; Να σας θυμίσουμε, κυρία Ακρίτα, πως και το δικό σας ήθος στην τέχνη δεν ήταν πάντα τόσο υψηλό.
Το «Γόβα στιλέτο», για παράδειγμα, παρότι… στιλέτο, δεν… έκοψε και την Ακρόπολη στη μέση από άποψη ήθους και σοβαρότητας. Ούτε οι εύπεπτες σαπουνόπερες «Βέρα στο δεξί» και «Τα μυστικά της Εδέμ»… σάρωσαν στις Χρυσές Σφαίρες. Και, εν πάση περιπτώσει, κριτής κάθε καλλιτέχνη είναι το κοινό. Ο κόσμος. Οχι εσείς, όχι εμείς, όχι οι δηλώσεις ούτε οι στήλες ειδικού βάρους. Οι απλοί άνθρωποι που πληρώνουν εισιτήρια, που χειροκροτούν, που φτιάχνουν και χαλάνε ονόματα και αστέρια. Αυτοί μετράνε και το ήθος.