Πέμπτη, 9 Μαΐου, 2024

«Σασμός»: Οι Σταματάκηδες ζουν με την αγωνία πως η Μαρίνα θα «δώσει»...

Όσα θα δούμε στο αποψινό επεισόδιο του «Σασμού».Οι Σταματάκηδες...

Εurovision 2024: Δίχασε ο Σουηδός με το παλαιστινιακό μαντίλι

Ο πόλεμος στην Ουκρανία μπορεί να παίζει στη Εurovision,...

Ντάνη Γιαννακοπούλου: Γέννησε η γνωστή ηθοποιός

Η Ντάνη Γιαννακοπούλου σήμερα το πρωί έφερε στον κόσμο...

Oι σχολιαστές της Eurovision Καλούτα και Αλευράς τα… άκουσαν από χρήστες...

Θανάσης Αλευράς και Ζερόμ Καλούτα... τζάμπα τα λεφτά! «Καθόλου...

Ελληνική η πρώτη ηλεκτρική formula

Το μονοθέσιο των φοιτητών του Πανεπιστημίου Πατρών κέρδισε την προηγούμενη σεζόν σε δύο διαγωνισμούς

Το μονοθέσιο των φοιτητών του Πανεπιστημίου Πατρών κέρδισε την προηγούμενη σεζόν σε δύο διαγωνισμούς

Το πρώτο ηλεκτρικό μονοθέσιο Formula Student με ελληνική τεχνογνωσία εξελίσσουν φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών.
Η ομάδα UoP Racing των φοιτητών, που δημιουργήθηκε το 2002 και έχει ως έδρα το Εργαστήριο Συστημάτων Παραγωγής και Αυτοματισμού του Πανεπιστημίου Πατρών, είχε από το 2011 την ιδέα για τη μετάβαση στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης.

«Ημασταν μια από τις πρώτες ομάδες Formula Student στην Ευρώπη που έκαναν αυτή τη μετάβαση» ανέφερε σε δηλώσεις του ο συντονιστής της ομάδας Χάρης Μπίκας, επισημαίνοντας ότι για να πετύχει ένα όχημα στο εν λόγω Παγκόσμιο Πρωτάθλημα υψηλές επιδόσεις αλλά και βαθμολογία πρέπει να συνδυάζει τις επιδόσεις ταυτόχρονα με το χαμηλό κόστος.

«Η εργασία της UoP Racing εξασφάλισε ήδη στην ομάδα τις πρώτες επιτυχίες της, αφού στην προηγούμενη αγωνιστική σεζόν κέρδισε και στους δύο διαγωνισμούς στους οποίους συμμετείχε, το επονομαζόμενο Cost and Manufacturing Event, το οποίο έχει να κάνει με την κοστολόγηση του αυτοκινήτου» σημείωσε ο κ. Μπίκας.

Νέα τάση

Η μετάβαση σε ηλεκτρικό μονοθέσιο έγινε με τη σύμφωνη γνώμη των φοιτητών, αλλά και των υπεύθυνων ακαδημαϊκών, όταν παρατηρήθηκε η νέα τάση της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας να προχωρήσει στην παραγωγή ηλεκτρικών και υβριδικής τεχνολογίας κίνησης αυτοκινήτων, και να επιβραδύνει την εξέλιξη της τεχνολογίας των κινητήρων εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιούνται τα τελευταία 150 χρόνια.

«Θελήσαμε να είμαστε μπροστά στο τρένο των εξελίξεων κι έτσι κάναμε τη στροφή αυτήν από τους κινητήρες βενζίνης στους ηλεκτροκινητήρες» επεσήμανε ο συντονιστής της ομάδας και κατέληξε: «Γίνεται έρευνα σε πάρα πολλά επίπεδα αυτή τη στιγμή. Ψάχνουμε να βρούμε αυτό που θα μας κάνει να ξεχωρίσουμε από τις υπόλοιπες ομάδες (στόχος), ένα μεγαλύτερο ποσοστό προστιθέμενης αξίας».

offer

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Γαμπρός στην Κρήτη

Με μια «σπορ θερινή» φωτογραφία ευχαρίστησε για τις ευχές...

Vips με γιοτ και σούβλες σε Σπέτσες και Μύκονο

Τις παλιές, ένδοξες εποχές του θυμίζει από το βράδυ...

Ταχτσίδης-Θεοδωροπούλου: «Βόμβα» χωρισμού με τρίτο πρόσωπο

«Μια φορά μονάχα φτάνει, να ραγίσει το γυαλί, η...

Δέσποινα Στυλιανοπούλου: Αγωνία για την «αδελφή» της Αλίκης

Αγωνία για την εξαφανισμένη πρωταγωνίστρια της χρυσής εποχής του...

Aννα Παναγιωτοπούλου: Η νόσος του αιώνα «τσάκισε» τη «Μανταμ Σουσου»

Το φευγιό της σπουδαίας Aννας Παναγιωτοπούλου στα 76 της...

Ο Γιώργος δεν είναι πονηρός

Με ένα μοναδικό εθιμοτυπικό που θύμιζε άλλες εποχές, έχοντας...

Πασχαλινοί Mykonians!

Αλλο που δεν ήθελαν οι... Mykonians για να βρεθούν...