Σάββατο, 20 Δεκεμβρίου, 2025

Γιώργος Γιαννόπουλος για το «Σόι σου»: «Είναι ευτυχία και ευλογία αυτή...

«Είναι ευτυχία και ευλογία η συγκυρία αυτής της σειράς»,...

Στο νοσοκομείο ο Λευτέρης Πανταζής

Ο Λευτέρης Πανταζής μία ανάσα πριν τα Χριστούγεννα μπήκε...

«Σκυταλοδρομία» προσφοράς με τη dream team του ΑΝΤ1

Για περισσότερα από 35 χρόνια ο ΑΝΤ1 ενημερώνει, ψυχαγωγεί αλλά  βάζει παράλληλα και στο επίκεντρο της αποστολής του την κοινωνική προσφορά.

Διπλή «βόμβα» στον ΑΝΤ1 με Μενεγάκη και Κορομηλά

Σαν βόμβα έπεσε στη μιντιακή αγορά η σοβαρή πιθανότητα...

Φανάρια, τέλος!

❱❱ Πατέντα επιτρέπει στα αυτοκίνητα να «μιλάνε» για να αποφεύγουν το μποτιλιάρισμα και βγάζει στη σύνταξη τον «Σταμάτη» και τον «Γρηγόρη»Τα αυτοκίνητα είναι πολύ κοντά στο να καταφέρνουν αυτό που δεν μπορούν να καταφέρουν οι οδηγοί ούτε με τη μεσολάβηση τροχονόμου: να συνεννοούνται μεταξύ τους για το ποιο θα περάσει πρώτο χωρίς την ανάγκη φαναριών! Και μάλιστα, αυτό που ακούγεται ως η απόλυτη συνταγή για κυκλοφοριακό κομφούζιο, όπως υπόσχονται οι ειδικοί, θα μειώσει εντυπωσιακά τον χρόνο που τρώει κάθε οδηγός κολλημένος στην κίνηση.

Ερευνητές του πανεπιστημίου Carnegie Mellon αναπτύσσουν ένα σύστημα που θα αντικαταστήσει τα κλασικά φανάρια με εικονικά, τα οποία θα εμφανίζονται ως κόκκινο και πράσινο στο παρμπρίζ κάθε αυτοκινήτου. Αυτό πρακτικά θα επιτρέπει σε κάθε οδηγό να διαθέτει ένα εξατομικευμένο φανάρι, μειώνοντας έτσι τον χρόνο αναμονής. «Οι οδηγοί πρέπει να δίνουν προσοχή στα φανάρια καθώς πλησιάζουν μια διασταύρωση» αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρία Virtual Traffic Lights (VTL), η οποία συστήθηκε από τους ερευνητές που θέλουν να προωθήσουν εμπορικά την τεχνολογία τους.

Διαχείριση της κίνησης

«Τι θα γινόταν, όμως, αν τα αυτοκίνητα μπορούσαν να συνομιλήσουν και να διαχειριστούν την κίνηση χωρίς υποδομή που να βασίζεται στα φανάρια;» προσθέτουν. Πρακτικά το σύστημά τους δουλεύει δείχνοντας στο παρμπρίζ κάθε αυτοκινήτου όταν αυτό πλησιάζει μια διασταύρωση σε ποια κατεύθυνση έχει πράσινο και σε ποια κόκκινο. «Είναι μια απρόσκοπτη διαδικασία στην οποία δεν εμπλέκεται η απόφαση της στιγμής του οδηγού» σχολιάζουν οι ερευνητές, που εξηγούν ότι το σύστημα βασίζεται στη δυνατότητα επικοινωνίας μεταξύ των αυτοκινήτων το οποίο και δοκιμάστηκε πρόσφατα κοντά στην πανεπιστημιούπολη του Πίτσμπουργκ.

Αυτό επιτρέπει την κοινή χρήση στοιχείων GPS, χαρτών, δεδομένων ταχύτητας αλλά και της κατεύθυνσης των αυτοκινήτων. Στη δοκιμή ο χρόνος της διαδρομής μειώθηκε από 30,7 λεπτά σε 18,3!

spot_img



ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κατερίνα Λέχου και Καλλιόπη Χάσκα έγιναν άνω κάτω στο πάρτι του Νίκου Ψαρρά

Μπορεί στη θρυλική «Μάγισσα» του ΑΝΤ1 να ένωσαν τις...

Νέες μπίζνες στη Σκιάθο για Ντάνο

Για τη μετακόμισή τους στη Σκιάθο και το μαγαζί...

Ο Έλληνας τραγουδιστής που «σαρώνει» τα βραβεία στο εξωτερικό!

Ο Ιορδάνης Αγαπητός, τα τελευταία δέκα χρόνια, έπειτα από πλήθος σπουδαίων συνεργασιών σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα

Η Κατερίνα χτυπά κόκκινο στα social media

Λίγο μετά την κυκλοφορία του «Ακούστε τι μου λέει»...

Διπλή «βόμβα» στον ΑΝΤ1 με Μενεγάκη και Κορομηλά

Σαν βόμβα έπεσε στη μιντιακή αγορά η σοβαρή πιθανότητα...







Μποζουκια Αθηνα