Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Η Κατερίνα Καινούργιου έκλεισε τα 39 και έβαλε πλώρη για… milf

«Ενας χρόνος πιο κοντά για να γίνω milf» έγραφε...

ΗΠΑ: Ποντικοί πειραματόζωα έσπασαν πλάκα με τους ερευνητές!

Ποντικοί εργαστηρίου που «τρέλαναν» τους ερευνητές κάνοντας επίτηδες λάθη...

Το μήνυμα της Μενεγάκη πριν από τις διακοπές του Πάσχα

Η ωραία Ελένη κάνει επικοινωνιακό παιχνίδι... στα μέσα κοινωνικής...

Βίαζε το βαφτιστήρι του από την ηλικία των 9 ετών έως τα...

Μια σοκαριστική υπόθεση βιασμού τριών παιδιών, ανάμεσα στα οποία...

Φανάρια, τέλος!

❱❱ Πατέντα επιτρέπει στα αυτοκίνητα να «μιλάνε» για να αποφεύγουν το μποτιλιάρισμα και βγάζει στη σύνταξη τον «Σταμάτη» και τον «Γρηγόρη»Τα αυτοκίνητα είναι πολύ κοντά στο να καταφέρνουν αυτό που δεν μπορούν να καταφέρουν οι οδηγοί ούτε με τη μεσολάβηση τροχονόμου: να συνεννοούνται μεταξύ τους για το ποιο θα περάσει πρώτο χωρίς την ανάγκη φαναριών! Και μάλιστα, αυτό που ακούγεται ως η απόλυτη συνταγή για κυκλοφοριακό κομφούζιο, όπως υπόσχονται οι ειδικοί, θα μειώσει εντυπωσιακά τον χρόνο που τρώει κάθε οδηγός κολλημένος στην κίνηση.

Ερευνητές του πανεπιστημίου Carnegie Mellon αναπτύσσουν ένα σύστημα που θα αντικαταστήσει τα κλασικά φανάρια με εικονικά, τα οποία θα εμφανίζονται ως κόκκινο και πράσινο στο παρμπρίζ κάθε αυτοκινήτου. Αυτό πρακτικά θα επιτρέπει σε κάθε οδηγό να διαθέτει ένα εξατομικευμένο φανάρι, μειώνοντας έτσι τον χρόνο αναμονής. «Οι οδηγοί πρέπει να δίνουν προσοχή στα φανάρια καθώς πλησιάζουν μια διασταύρωση» αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρία Virtual Traffic Lights (VTL), η οποία συστήθηκε από τους ερευνητές που θέλουν να προωθήσουν εμπορικά την τεχνολογία τους.

Διαχείριση της κίνησης

«Τι θα γινόταν, όμως, αν τα αυτοκίνητα μπορούσαν να συνομιλήσουν και να διαχειριστούν την κίνηση χωρίς υποδομή που να βασίζεται στα φανάρια;» προσθέτουν. Πρακτικά το σύστημά τους δουλεύει δείχνοντας στο παρμπρίζ κάθε αυτοκινήτου όταν αυτό πλησιάζει μια διασταύρωση σε ποια κατεύθυνση έχει πράσινο και σε ποια κόκκινο. «Είναι μια απρόσκοπτη διαδικασία στην οποία δεν εμπλέκεται η απόφαση της στιγμής του οδηγού» σχολιάζουν οι ερευνητές, που εξηγούν ότι το σύστημα βασίζεται στη δυνατότητα επικοινωνίας μεταξύ των αυτοκινήτων το οποίο και δοκιμάστηκε πρόσφατα κοντά στην πανεπιστημιούπολη του Πίτσμπουργκ.

Αυτό επιτρέπει την κοινή χρήση στοιχείων GPS, χαρτών, δεδομένων ταχύτητας αλλά και της κατεύθυνσης των αυτοκινήτων. Στη δοκιμή ο χρόνος της διαδρομής μειώθηκε από 30,7 λεπτά σε 18,3!

offer

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«TV Queen»: Το νέο ξινό φρούτο που σερβίρει στο Open ο Νίκος Κοκλώνης

Aυτό το ριάλιτι δίχως άλλο μόνο ο... Μένιος Φουρθιώτης...

«Ο Παράδεισος των κυριών»: Ο Ιωσήφ αντικρίζει πρώτη φορά τον Σίμο

Στο αποψινό επεισόδιο της σειράς «Ο παράδεισος των κυριών»...

Αυστραλία: Ψάρι «λαχνός» αξίας 930.000 ευρώ

Φτωχαδάκι ψαράς στην Αυστραλία έκανε την τύχη του καθώς...

Οσα θαυμαστά συμβαίνουν στο δωμάτιο του Δημήτρη Κόκοτα στο «Γεννηματάς»

Αχτίδες «αναστάσιμου φωτός» έχουν αρχίσει να πλημμυρίζουν εδώ και...

Η κόκα του Πειραιά και η ενέδρα θανάτου σε εστεμμένη κούκλα

Την ώρα που η παγκόσμια κοινή γνώμη προσπαθεί να...

Εξιχνιάστηκε η δολοφονία του συνταξιούχου στη Σάμο!

Επειτα από σχεδόν 21 μήνες εξιχνιάστηκε από την Αστυνομία...

Απόπειρα δολοφονίας αρχινονού έξω από την πίστα της Λιόλιου

Σε διαρκή πόλεμο για την ηγεμονία της νύχτας βρίσκεται...

Δύο ομοφυλόφιλοι επιδόθηκαν σε σεξουαλικές πράξεις σε προαύλιο εκκλησίας τη Μ. Τετάρτη

Ούτε ιερό ούτε όσιο δεν είχαν δύο ομοφυλόφιλοι άνδρες,...