Τετάρτη, 15 Μαΐου, 2024

Η «Lady» και η… εκλεκτή παρέα της

Η «Lady» του ελληνικού πενταγράμμου Άντζελα Δημητρίου συναντιέται επί...

Η Καγιά κάνει το… φέσι μόδα στον Σκάι

Με αέρα από την Τουρκία το νέο ριάλιτι της...

Ο Μουτσινάς Σκάι… μύτη ξανά στην τηλεόραση

Στο... παρά πέντε φλερτάρει με τον Σκάι ο Νίκος...

Με φόρα και τρίωρο πρωινό η Σκορδά στο Mega

Τρίωρη πρωινή εκπομπή για τη Φαίη Σκορδά στο Mega!...

Εξώδικο του Star για να μην παίζονται spoilers του «GNTM» στην εκπομπή της Σκορδά

Χοντρό παρασκήνιο με εξώδικα και… spoilers πίσω από τα λαμπερά φώτα και τις πασαρέλες του «Greece’s Next Top Model»!

Η μάχη για την τηλεθέαση και ο σκληρός ανταγωνισμός των καναλιών ορισμένες φορές περνά και από νομικά γραφεία. Έτσι, όπως είναι σε θέση να γνωρίζει η «Espresso», το Star, που ποντάρει και φέτος πολλά στο reality των μοντέλων, βγήκε στην αντεπίθεση για να προστατέψει το τηλεοπτικό προϊόν του!

Η συνταγή με τα spoilers φέρνει νούμερα και κρατά το πρωινό τηλεοπτικό κοινό σε εγρήγορση. Αυτή τη συνταγή έχει υιοθετήσει και το «Πρωινό» του ΑΝΤ1, που εκτός από όσα θα επακολουθήσουν στις «Άγριες μέλισσες» έπαιζε μέχρι πρότινος και αποκλειστικά spoilers για το reality του Star με τα μοντέλα!

Σε αυτό το τηλεοπτικό ατού που λέγεται «Greece’s Next Top Model» επενδύει όμως σταθερά και η πρωινή εκπομπή του καναλιού της Κάτω Κηφισιάς «Στη φωλιά των Κου Κου», αφού εκτός από το να φιλοξενεί στο πλατό τα μοντέλα που έφυγαν από το σπίτι του reality παίζει στον αέρα και τα δικά του αποκλειστικά σπόιλερ.

Έτσι, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, η διοίκηση του Star αποφάσισε να μην επιτρέπει από δω και στο εξής να διαρρέει βίντεο και οποιοδήποτε υλικό στον ανταγωνισμό. Συγκεκριμένα, απαγόρευσε στο «Πρωινό» του ΑΝΤ1 και μάλιστα με εξώδικο να παίζει πλάνα και σπόιλερ που αφορούν το «GNTM».

Με αυτόν τον τρόπο λέγεται ότι το Star διασφαλίζει το προϊόν του από τον ανταγωνισμό αλλά και από τα… κακεντρεχή σχόλια στα πάνελ άλλων πρωινών εκπομπών. Αυτό έχει συμβεί και παλιότερα, και με άλλα κανάλια, που είχαν αποφασίσει να μη δίνουν εικόνα από εκπομπές τους σε άλλους σταθμούς για να γεμίζει ο ανταγωνισμός χρόνο με πρόγραμμα δικό τους που αναπαράγεται και ανακυκλώνεται συνεχώς!

Συνήθως τη συγκεκριμένη τακτική ακολουθούν τα κανάλια όταν ο ανταγωνισμός κορυφώνεται και η πίτα της τηλεθέασης και της διαφήμισης μικραίνει. Τότε καθένας προφυλάσσει το δικό του επιτυχημένο οπτικοακουστικό προϊόν και ρίχνει τα νομικά όπλα του στο τραπέζι.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Λίλιαν Αρχοντή ξαναβρήκε τον γιο της

Reunion για τη Λίλιαν Αρχοντή και τον τηλεοπτικό γιο...

Πού θα είναι του χρόνου η Τατιάνα Στεφανίδου;

Η ψυχαγωγία «έφαγε» την ενημέρωση στον Alpha. Οριστικό τέλος...

Η εγγονή του Ανδρέα Παπανδρέου, Φαίδρα, full in love με τον επιχειρηματία Παναγιώτη Νίκα

Το «επιχειρείν» και η πολιτική… ερωτεύτηκαν στο L.A.! Η...

«TV Queen»: Κοκλώνης με «φέσι» και «χαρέμι στούρνων»

Δεν περιμέναμε και πολλά 24ωρα για να μας επιβεβαιώσει...

«Zούλας travel» στη Eurovision! – Ο πρόεδρος της ΕΡΤ και η σύμβουλός του για… weekend στο Μάλμε!

Τα παρατράγουδα με την ελληνική αποστολή στη Eurovision καλά...

Με χιούμορ απάντησε ο Κουτσόπουλος στις φήμες για χωρισμό από τη Μιχαλοπούλου

Ποιος χώρισε; Ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος πάντως όχι. Παρά τις...

Ο Λύρας και ο «άσχημος» Αυγουστίδης

Την παράσταση «Ο άσχημος» με τον Ορφέα Αυγουστίδη και...