Παρασκευή, 19 Δεκεμβρίου, 2025

Η Κατερίνα χτυπά κόκκινο στα social media

Λίγο μετά την κυκλοφορία του «Ακούστε τι μου λέει»...

Ελένη Κοκκίδου: «Σκυλομαμά» σε safe mode

Μια άνω τελεία στα επαγγελματικά της έβαλε η Ελένη...

Χριστούγεννα με εκπλήξεις* από το XMAS Calendar του opaponline.gr

Η Χριστουγεννιάτικη διάθεση μεγαλώνει ακόμα περισσότερο με το XMAS Calendar...

ΟΠΑΠ: Φρέσκια και δυναμική καμπάνια για το Υπεύθυνο Παιχνίδι με Χριστουγεννιάτικη διάθεση

Η προστασία των παικτών και η υπεύθυνη διασκέδαση στο...

Ο Άδωνις Γεωργιάδη κάνει πλάκα με τα χάλια του click away

Το black χιούμορ του υπουργού Ανάπτυξης Άδωνη Γεωργιάδη την ώρα που τα μικρομάγαζα αργοπεθαίνουν εν μέσω lockdown.

  • Από την Βίβιαν Μπενέκου

Την ώρα που τα μικρομάγαζα αργοπεθαίνουν και οι πολίτες στήνονται μέσα στη βροχή με τις μάσκες στο πρόσωπο, μπας και δώσουν ανάσα σε κάποια από αυτά, ο υπουργός Ανάπτυξης κάνει πλάκα με το ανεκδιήγητο «click away», ίσως και προσωπικής του έμπνευσης. Ο Άδωνις Γεωργιάδης δεν δίστασε να ποστάρει μια φωτογραφία που διακινείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης -αποτελώντας προϊόν photoshop- και δείχνει τον ίδιο με… κοντό παντελονάκι, και πάντως όχι στο νούμερό του, να λέει ότι έκανε τα ψώνια του με «click away». Χιούμορ μεν, αλλά πολύ black…

«Το χιούμορ πάντα μου άρεσε και μου αρέσει… Ήρθαν έτσι τα πράγματα και ακούω και αυτά… Ας πάνε όλα καλά κι ας μου τα λέτε… Επί της ουσίας, η “παράδοση εκτός” επιτρέπει εκ των νόμων την επιστροφή της παραγγελίας και την αντικατάστασή της, αν έχει γίνει λάθος στο νούμερο» έγραψε ο υπουργός στο twitter. Oμως αυτό που λοιδορεί ο ίδιος είναι η πραγματικότητα της αγοράς σήμερα. Είναι βέβαιο ότι αυτός που εισηγήθηκε το «click away» δεν γνωρίζει καθόλου την αγορά – και δη το λιανεμπόριο – αλλά και την ελληνική καταναλωτική κουλτούρα. Αυτό το μέτρο, μαζί με το άλλο απίθανο, το λεγόμενο «drive through», είναι «παρηγοριά στον άρρωστο μέχρι να βγει η ψυχή του», που λέει κι ο λαός. Και με αυτόν τον πόνο η κυβέρνηση κάνει χιούμορ.

Πόσο, μάλιστα, που είδαμε αυτές τις πρώτες ημέρες εφαρμογής του μέτρου γυναίκες να στέκονται στο ένα πόδι δοκιμάζοντας παπούτσια στο πεζοδρόμιο και άντρες να γδύνονται φορώντας παντελόνια έξω από τα μαγαζιά. Απίθανες εικόνες, από μια αγορά που, ακριβώς επειδή δεν είναι ηλεκτρονικά ενημερωμένη, αδυνατεί να ανταποκριθεί στο «click away». Μόνο οι μεγάλες αλυσίδες συμμετέχουν… ανέξοδα σε όλο αυτό και το ομολόγησε στη Βουλή και ο ίδιος ο υπουργός: «Κερδίζει ο “μεγάλος”; Προφανώς, ο μεγάλος και ο οργανωμένος θα κερδίσουν περισσότερα, γιατί έχουν ξοδέψει και περισσότερα χρήματα για να είναι έτοιμοι» ήταν η κυνική παραδοχή του Άδωνη Γεωργιάδη για το «click away».

Οι υπόλοιποι, υπουργέ μου; Θα στήνονται στα πεζοδρόμια, θα… κόβουν με το μάτι το ρούχο από τη βιτρίνα, θα επιστρέφουν να κάνουν τηλεφωνικά την παραγγελία κι ύστερα θα ξαναστήνονται για να το αγοράσουν… «Click away-δες», εντελώς δηλαδή…

spot_img


ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κατερίνα Λέχου και Καλλιόπη Χάσκα έγιναν άνω κάτω στο πάρτι του Νίκου Ψαρρά

Μπορεί στη θρυλική «Μάγισσα» του ΑΝΤ1 να ένωσαν τις...

Νέες μπίζνες στη Σκιάθο για Ντάνο

Για τη μετακόμισή τους στη Σκιάθο και το μαγαζί...

Ο Έλληνας τραγουδιστής που «σαρώνει» τα βραβεία στο εξωτερικό!

Ο Ιορδάνης Αγαπητός, τα τελευταία δέκα χρόνια, έπειτα από πλήθος σπουδαίων συνεργασιών σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα

Βράβευση για την Παλιοσπύρου και τη γιατρό της Μαρία Καλοφώνου

Eνα βραβείο που της δίνει δύναμη για να συνεχίσει...

Το πάρτι που οργάνωσε η Αννα Βίσση για τα γενέθλια της αδελφής της

Γενέθλια, ντουέτα και γλεντοκόπι έως τα ξημερώματα. Μια ξεχωριστή...



Μποζουκια Αθηνα