Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

SHOWBIZ

Η μητέρα της Κάτιας Ταραμπάνκο μιλάει πρώτη φορά μετά την αποχώρησή της από το Survivor

19/01/2021 - 12:13 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Η κάμερα της εκπομπής «Ευτυχείτε» συνάντησε την μητέρα της Κάτιας Ταραμπάνκο και μίλησε για την πορεία της κόρης της στο «Survivor». Η Κάτια Ταραμπάνκο ήταν αδιαμφησβήτητα από τις καλύτερες παίκτριες στο παιχνίδι επιβίωσης. Το αγαπημένο μοντέλο παρόλο την επιτυχημένη πορεία του στο παιχνίδι αντιμετώπισε προβλήματα με την υγεία του και αποφάσισε  να αποχωρήσει από το παιχνίδι.

«Είμαι περήφανη για εκείνη και ευχαριστώ τον κόσμο. Την περιμένω να έρθει, δεν έχουμε επικοινωνήσει καθόλου. Δεν ξέρω τι έχει η Κάτια, δεν μου λένε τι ακριβώς. Δεν καταλαβαίνω, γιατί δεν ξέρω καλά ελληνικά. Η ζωή είναι ρόδα και γυρνάει. Με πείραξαν τα σχόλια που έκαναν για την Κάτια. Πιστεύω ότι έκανε φίλους μέσα στο παιχνίδι. Της είπα καλή τύχη όταν μου ανακοίνωσε ότι θα πάει στο Survivor. Η άλλη ομάδα είναι επαγγελματίες, η Κάτια είναι μοντέλο. Είχε πείσμα και στόχο!» δήλωσε η μητέρα της Κάτιας.

Πηγή: dedomeno.gr