Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

SHOWBIZ

Μέγκι Ντρίο: Δέχθηκα πρόταση από το Survivor για τη θέση της Κάτιας

19/01/2021 - 18:56 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Μετά την απρόσμενη αποχώρηση της Κάτιας Ταραμπάνκο από το «Survivor» σύμφωνα με πληροφορίες ήδη ψάχνουν να βρουν την αντικαταστάτρια της. Η παραγωγή του ριάλιτι επιβίωσης στράφηκε σε ακόμη ένα πρόσωπο που γνωρίσαμε μέσα από την συμμετοχή του στο «GNTM» την Μέγκι Ντρίο. Όπως αποκάλυψε η ίδια, αρνήθηκε να συμμετάσχει λόγω προβλήματος υγείας.

«Ξαναδέχτηκα μια πρόταση την προηγούμενη εβδομάδα. Το γεγονός ότι η Κάτια αρρώστησε και θα ήμουν η αντικαταστάτριά της λογικά. Έχω όμως μερικά προβλήματα υγείας με το έντερο. Θα έπαιρνα 3,500- 4,000 ευρώ την εβδομάδα. Η Κάτια πήγε στο Survivor για να φτιάξει την εικόνα της. Εγώ την έμαθα από εκεί, δεν την ήξερα».

Πηγή: dedomeno.gr