Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

SHOWBIZ

Survivor: Το μήνυμα που έστειλε στην Ελευθερία Ελευθερίου ο πρώην σύντροφός της, Ανδρέας Γεωργίου (video)

11/02/2021 - 12:34 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Μετά το χθεσινό ντέρμπι που έδωσαν οι δύο αμάδες στο «Survivor» το τελικό αποτέλεσμα των μπλε και των κόκκινων ήρθε 10-9 με αποτέλεσμα οι νικητές να κερδίσουν το έπαθλο επικοινωνίας με αγαπημένα τους πρόσωπα και δυο μεγάλα κρουασάν.

Ένα πολύ γλυκό γράμμα έλαβε η Ελευθερία Ελευθερίου από τον πρώην σύντροφό της Ανδρέα Γεωργίου.

«Στις χαρές και στις λύπες μαζί. Θυμάσαι τι είπαμε πριν φύγεις; Να κοιτάς τον ορίζοντα και να σκέφτεσαι ποιοι άνθρωποι σε αγαπάνε για αυτό που είσαι για να παίρνεις δύναμη. Τα παιδιά δεν σε ξέρουν αν ήξεραν πόσο πιέζεσαι όταν πεινάς θα καταλάβαιναν περισσότερα. Εγώ σε ξέρω καλά πόσο γκρινιαρούλα γίνεσαι όταν πεινάς, δεν μπορώ να φανταστώ με τόση πείνα πώς είναι τα νεύρα σου. Σε βλέπω καθημερινά και είμαι πολύ περήφανος με την εξέλιξή σου στα αγωνίσματα. You are a fighter. Βάλε την ψυχή σου όλη, έχεις πολλή, δυνάμωσε όπως ξέρεις και συγκεντρώσου στον στόχο. Αγαπώ σε πολλά!», της έγραψε ο Ανδρέας Γεωργίου, με εκείνη να απαντά «Και εγώ σε αγαπώ Ανδρέα.»

Πηγή: dedomeno.gr