Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

«Survivor»: Μετά το Πάσχα επιστρέφουν τρεις παίκτες στο ριάλιτι επιβίωσης (video)

20/04/2021 - 15:59 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Λίγο μετά το Πάσχα θα επιστρέψουν παίκτες στο «Survivor» στον Άγιο Δομίνικο.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εκπομπής «Ευτυχείτε» θα επιστρέψουν γύρω στις 15 Μαΐου τρεις παίκτες που έχουν αποχωρήσει από το ριάλιτι επιβίωσης. Πρόκειται για μια γυναίκα και δύο άντρες και θα γίνει μετά την πρώτη εβδομάδα, αφού θα έχει γίνει ατομικό το αγώνισμα.

Δεν θα επιστρέψουν για να διαγωνιστούν αλλά θα μπουν για μια μέρα για μια γιορτή που ετοιμάζει ο Αντζούν. Επικρατέστερο όνομα γυναίκας που θα επιστρέψει ακούγεται αυτό της Ανθής Σαλαγκούδη.

Πηγή: dedomeno.gr