Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

Το μήνυμα της Μενεγάκη στον Κανάκη και στους «Ράδιο Αρβύλα»

06/12/2021 - 14:58 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Η Ελένη Μενεγάκη κατά τη διάρκεια της εκπομπής της αναφέρθηκε στον Αντώνη Κανάκη και στους «Ράδιο Αρβύλα».

Ο παρουσιαστής με τους συνεργάτες του είχαν αναφερθεί στη σειρά «Πάτερ Ημών» που έπαιζε η Ελένη Μενεγάκη και είχα πει μεταξύ άλλων: «Η πάντα όμορφη και κούκλα Ελένη. Νομίζω σήμερα είναι πιο όμορφη», είπε ο Αντώνης Κανάκης με τον Χρήστο Κιούση να συμπληρώνει: «Ο χρόνος είναι με το μέρος της. Ελπίζω να ακούει και να χαρεί με το σχόλιο μου».

Η παρουσιάστρια το μεσημέρι της Δευτέρας μεταξύ άλλων είπε για τους «Ράδιο Αρβύλα»:  «Τα φιλιά μου στον Αντώνη και στον Κιούση και σε όλη την παρέα. Άκουσα τα καλά σας λόγια ότι μεγαλώνω όμορφα. Merci. Κι εσύ, κι εσύ, κι εσύ Αντώνη και η υπόλοιπη παρέα».

https://vimeo.com/653673913

Πηγή: dedomeno.gr