Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

SHOWBIZ

Ο Αντώνης Βλοντάκης θετικός στον κορονοϊό – Είχε κάνει και τις τρεις δόσεις

28/12/2021 - 10:00 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Μετά τη Μαρία Λεκάκη και τον Μιχάλη Χατζηγιάννη βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό και ο Αντώνης Βλοντάκης.

Ο πρώην πολίστας αν και είχε κάνει και τις τρεις δόσεις εμβολίου ωστόσο δεν κατάφερε να αποφύγει τον ιό και βρίσκεται σε καραντίνα όπως ανακοίνωσε ίδιος με μήνυμά του στο instagram.

«Μετά από αμέτρητα rapid test, μοριακούς ελέγχους, τρία εμβόλια και μεγάλη προσοχή, ήρθε η ώρα να νοσήσω. Ενώ λοιπόν εγώ θα αλλάξω χρόνο μόνος μου, εύχομαι όλοι εσείς εκεί έξω να περάσετε υπέροχα με τους αγαπημένους σας. Πάντα με προσοχή και ασφάλεια. Χρόνια πολλά, καλή χρονιά».

Πηγή: dedomeno.gr