Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

SHOWBIZ

Ο Μίλτος Πασχαλίδης θετικός στον κορονοϊό

02/01/2022 - 09:42 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Θετικός στον κορονοϊό βρέθηκε ο Μίλτος Πασχαλίδης.

Τις τελευταίες ημέρες το ένα κρούσμα διαδέχεται το άλλο στη σόουμπιζ καθώς ο κορονοϊός σαρώνει τα πάντα. Ο ερμηνευτής ανακοίνωσε ότι νοσεί με ποστ του στο instagram ανήμερα της Πρωτοχρονιάς.

«Η Ευγενία στην Αθήνα και η Χριστίνα στο διπλανό δωμάτιο στη Λευκωσία. Αγκαλιά δεν μπορώ να τις πάρω για την προσεχή εβδομάδα γιατί είμαι θετικός χωρίς συμπτώματα. Να προσέχετε και να αγκαλιάζετε τους αγαπημένους σας όσο μπορείτε. Καλή χρονιά, υγεία, υγεία, υγεία. Και καλή αντάμωση».

Πηγή: dedomeno.gr