Στο χιονοδρομικό κέντρο Βελουχίου η Σοφία Ζαχαράκη

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google
Χαλαρές στιγμές για την υφυπουργό Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη, που πέρασε την Ημέρα Χιονιού στο χιονοδρομικό κέντρο Βελουχίου.
Στο χιονισμένο Βελούχι, η υφυπουργός, ντυμένη με στολή σκιέρ, αφού κάνει σκι, περνάει την καλύτερη περίοδο της υπουργικής θητείας της. Τέτοιες ημέρες χαράς στο Παιδείας δεν υπήρξαν, ενώ στο Τουρισμού ο… τουρισμός καλά κρατεί!
Πηγή: dedomeno.gr





