Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

Η Ελεονώρα Μελέτη εκτός εκπομπής – Νοσεί για δεύτερη φορά με κορονοϊό

11/02/2022 - 12:17 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Θετική για δεύτερη φορά στον κορονοϊό η Ελεονώρα Μελέτη.

meleti koronoios

Η παρουσιάστρια εμφανίστηκε μέσω skype στην εκπομπή της το πρωί της Παρασκευής καθώς διεγνώσθη θετική στον κορονοϊό. Για δεύτερη φορά νοσεί με κορονοϊό αλλά όπως είπε το περνάει πολύ ήρεμα αυτή τη φορά και από συμπτώματα έχει μόνο ένα μπούκωμα στη μύτη.meleti koronoios

«Καλημέρα σας! Πώς είστε αγαπημένα μου φιλαράκια και αγαπημένοι μου τηλεθεατές; Σήμερα θα σας υποδεχτώ από το σπίτι μου γιατί δύο στα δύο. Είμαι δεύτερη φορά θετική στον κορονοϊό και πρέπει να τηρήσουμε το πρωτόκολλο.

meleti koronoiosΤο περνάω πολύ ήπια. Εκτός από μπούκωμα δεν έχω κάτι άλλο. Νομίζω ότι πολύ σύντομα θα είμαστε μαζί».

Πηγή: dedomeno.gr