Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google
Πέρασε ένας χρόνος από τη δολοφονία του Γιώργου Καραϊβάζ και με αφορμή το μνημόσυνο ο Γιώργος Παπαδάκης κατά τη διάρκεια της εκπομπής του αναφέρθηκε στον θάνατο του συναδέλφου του και ξέσπασε.

«Θα ήταν από την πλευρά τη δική μας αστοχία, να πούμε ότι αύριο συμπληρώνεται ένας χρόνος από τη δολοφονία του Γιώργου του Καραϊβάζ, του καλού συναδέλφου και φίλου. Ρε παιδιά, δεν έχει ακουστεί τίποτα; Δεν έχει γίνει τίποτα;

Κανένας δεν ευθύνεται για τη δολοφονία του Γιώργου Καραϊβάζ; Έναν χρόνο μετά… Έναν χρόνο μετά… Είχαν συγκλονιστεί όλοι! “Γρήγορα θα έχουμε την εξιχνίαση” αλλά δεν είχαμε τίποτα».
Πηγή: dedomeno.gr








