Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

SHOWBIZ

Σάντρα Βουτσά: «Δακούλη μου θα σε θυμάμαι πάντα, σ’αγαπώ»

30/05/2022 - 16:18 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Με ένα συγκινητικό μήνυμα αποχαιρέτησε τον Δάκη η Σάντρα Βουτσά.

Πόσταρε φωτογραφία στο instagram από το ξεκίνημα της καριέρας του και έγραψε: «Από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου ο Δάκης, (ο Δακουλης μου)ήταν μέλος της οικογένειάς μου….Πέρα από καλλιτεχνικό μέλος στο τρίδυμο Αδελφες Μπρογερ κ Δάκης, ήταν κ κολλητός φίλος της μαμάς μου, από πάντα.

Σήμερα τα ξημερώματα έφυγε από την ζωή….Ένας υπέροχος, γλυκός, χαριτωμένος, όμορφος, καλός, μοναδικός άνθρωπος κ ένας καλλιτεχνης με βελούδινη φωνή…Δακουλη μου,θα σε θυμάμαι πάντα…Κ θα έχεις πάντα μια θέση στην καρδιά μου….Σ’ αγαπω!».

Πηγή: dedomeno.gr