Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

Αναστάσιος Ράμμος για Black out: «Ήταν πολύ κουραστικό… πολλές ώρες αναμονή»

22/06/2022 - 18:00 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Οι τηλεοπτικές κάμερες πλησίασαν τον Αναστάσιο Ράμμο στα παρασκήνια του Mad και μεταξύ άλλων μίλησε και για το «Black out».

«Δεν νομίζω να υπάρχει το Black out του χρόνου, δεν έχω κάποια τέτοια ενημέρωση. Πολύ ωραία ήταν, θα το έκανα ξανά σίγουρα. Βέβαια ήταν πολύ κουραστικό.

Ήταν πάρα πολλές ώρες αναμονή… Δηλαδή μέχρι να φτιάξουν. Να στηθεί αυτό, να ξεστηθεί, να κυνηγάμε τις κατσαρίδες και τα φίδια. Ήταν κουραστικό. Θα ήθελα να κάνω το Μπαμ του Φερεντίνου και το Άλλα Κόλπα του Βλάση Μπονάτσου».




Πηγή: dedomeno.gr