Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

Θετική στον κορονοϊό η Μπέττυ Μαγγίρα – Βγήκε στην εκπομπή μέσω skype

27/06/2022 - 11:58 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Η Μπέττυ Μαγγίρα βρέθηκε θετική στον κορονοϊό και βγήκε στην εκπομπή «Ποιος είναι πρωινιάτικα;» μέσω skype το πρωί της Δευτέρας.

Είχε καταφέρει να μη νοσήσει για δύο χρόνια αλλά φαίνεται πως ήρθε η στιγμή να το περάσει κι εκείνη.

«Καλημέρα σε όλους! Δόξα τω Θεώ είμαι καλά. Σήμερα το πρωί βγήκα θετική κι εγώ, έπεσε το τελευταίο κάστρο, το τελευταίο οχυρό έπεσε κι αυτό.

Την είχα γλιτώσει δυο χρόνια, αλλά να που ήρθε και η σειρά μου», είπε στην έναρξη της εκπομπής.




Πηγή: dedomeno.gr