Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου, 2025

Ενοχλημένος ο Γιώργος Αμούτζας μετά από ερώτηση για την προσωπική του ζωή

Ο Γιώργος Αμούτζας παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Breakfast@star» και...

O Γιώργος Παπαγεωργίου στο Game Time στέλνει διπλά χαμόγελα στα παιδιά με...

O Γιώργος Παπαγεωργίου στο Game Time στέλνει διπλά χαμόγελα στα...

Κέλλυ Κελεκίδου: Η φωνή της έγινε σύμμαχος των πρωταγωνιστριών της «Vaginahood» σε...

To δικό της λιθαράκι στην τεράστια προσπάθεια, υπέρ οργανώσεων προστασίας γυναικών, που κάνει η ομάδα της παράστασης «Vaginahood», θέλησε να βάλει η Κέλλυ Κελεκίδου.

Επετειακή εκδήλωση: 15 χρόνια «δημοκρατία»

Η εφημερίδα «δημοκρατία» γιορτάζει 15 χρόνια κυκλοφορίας με μια...

Το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της «δημοκρατίας» για το… πάρτι στον ΟΣΕ

Καλοκαιρινή «βόμβα»

«Απευθείας αναθέσεις, διαγωνισμοί για “ημετέρους”, ιδιώτες που αντί να επενδύουν καρπώνονται κρατικό χρήμα εκατοντάδων εκατομμυρίων, υποβάθμιση και εγκατάλειψη του ελληνικού σιδηροδρόμου, περικοπή δρομολογίων κ.ά. συνθέτουν το σκηνικό γύρω από τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ)».

Με αυτά τα λόγια ξεκινούσε το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της εφημερίδας «δημοκρατία» για το χάλι που επικρατεί στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας ήδη από τις 7 Αυγούστου 2022. Φυσικά, οι αποκαλύψεις για το πάρτι αναθέσεων, τους κινδύνους που εγκυμονούν για πολίτες και εργαζομένους όπως φυσικά και για τα απίστευτα προβλήματα που προέκυπταν κάθε λίγο και λιγάκι άφηναν ασυγκίνητο τον τέως υπουργό Κώστα Α. Καραμανλή. Επαρση και αλαζονεία ή στοχευμένη προσπάθεια αποσιώπησης της αλήθειας; Στο ερώτημα αυτό δύσκολα μπορεί κάποιος να απαντήσει, όμως τα ντοκουμέντα μιλούν.

Στο αποκαλυπτικό του ρεπορτάζ ο Νίκος Τσακανίκας μιλά για το μωσαϊκό του ΕΣΥ. «Σήμερα έχει σπάσει σε τρία κομμάτια (ΟΣΕ, ΓΑΙΑ ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ), που παραμένουν δημόσια και έχουν δημιουργηθεί τέσσερις ιδιωτικές εταιρίες που διαθέτουν τα τρένα για τα δρομολόγια. Κάποτε ο ΟΣΕ είχε 13.000 εργαζομένους. Σήμερα έχει 770, όταν στο ΦΕΚ που υπογράφει το αρμόδιο υπουργείο και αναφέρεται στο οργανόγραμμα της επιχείρησης γίνεται λόγος για 2.300 εργαζομένους. Κάποτε είχε δρομολόγια σχεδόν σε όλη την ηπειρωτική χώρα. Τώρα είναι λιγότερα και… αραιότερα.

Για παράδειγμα, κάποτε η Πελοπόννησος καλυπτόταν σιδηροδρομικά σε όλη της την περίμετρο. Σήμερα καλύπτεται μόνο το βόρειο τμήμα, και αυτό μέχρι το Αίγιο» ανέφερε χαρακτηριστικά. Στο δημοσίευμα όμως του 2022 αναφέρεται και η σκανδαλώδης απόφαση ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που έγινε το 2016 από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με τη δικαιολογία πως το Δημόσιο πρέπει να πάψει να φορτώνεται τις ζημιές των σιδηροδρόμων.

«Επιβαρύνει το κράτος»

«Η εταιρία είναι πλέον ιδιωτική, ανήκει στον όμιλο των ιταλικών σιδηροδρόμων (FSI Trenitalia), αλλά συνεχίζει να επιβαρύνει το ελληνικό κράτος, αντί να επενδύει για την αναβάθμιση του ελληνικού σιδηροδρόμου. Στη νέα συμφωνία, που υπεγράφη τον περασμένο Απρίλιο μεταξύ Δημοσίου – FSI Trenitalia, προβλέπεται ότι το ελληνικό κράτος θα δώσει στον ιταλικό όμιλο επιχορήγηση 750.000.000. ευρώ για να εκτελεί σιδηροδρομικά δρομολόγια που ανήκουν στην “άγονη γραμμή” την επόμενη 15ετία, καθώς και για ανανέωση – εκσυγχρονισμό των επιβατικών συρμών». Ιδιαίτερη αναφορά όμως γίνεται και για τη διαδρομή Αθήνας – Θεσσαλονίκης με το «Λευκό Βέλος» και το «Ασημένιο Βέλος».

Είναι χαρακτηριστικό ότι το πρώτο πρόβλημα του «Ασημένιου Βέλους» καταγράφηκε λίγες ημέρες μετά τα εγκαίνια (15 Μαΐου 2022) της πρώτης διαδρομής του ETR (Elettro Treno Rapido) στον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα της χώρας. Το αποτέλεσμα ήταν λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη, στο Πλατύ, ο συρμός που εκτελούσε το βραδινό δρομολόγιο από τη Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα να συνεχίσει το ταξίδι με πολύ χαμηλές ταχύτητες για λόγους ασφαλείας, καθώς παρουσίασε αστοχία στα ηλεκτρικά συστήματα. Ολα τα παραπάνω έρχονται να επιβεβαιώσουν πως ο υπουργός Μεταφορών και η κυβέρνηση γνώριζαν πολύ καλά τα προβλήματα που αντιμετώπιζε το σιδηροδρομικό δίκτυο.

spot_img




ΔΗΜΟΦΙΛΗ

«Ο Γιάννης Λάτσιος είχε 15 χρόνια να δει τα πρώην πεθερικά του, βρέθηκαν στην ορκωμοσία του Άγγελου»

Μία αποκάλυψη έκανε ο Γιώργος Λιάγκας κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Το Πρωινό» της Πέμπτης.

Χώρισαν μια ανάσα από τα Χριστούγεννα – Αυλαία στη σχέση ζευγαριού της σόουμπιζ

Από κοινού αντιλήφθηκαν πως η σχέση ολοκληρώθηκε και αποφάσισαν να τραβήξουν χωριστούς δρόμους.

Ενοχλημένη η Καμπούρη με τη Μεσσαροπούλου: «Το λέει αυτό εκείνη που είναι γυναίκα και μητέρα;»

Η Δέσποινα Καμπούρη κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Το πρωινό» της Πέμπτης βλέποντας τα σχόλια της Τίνας Μεσσαροπούλου για το διαζύγιο της Σίσσυς Χρηστίδου πήρε θέση.

Ποιος είπε πως ο γάμος σκοτώνει τον έρωτα; Το πιο ερωτευμένο ζευγάρι της ελληνικής σόουμπιζ!

Είναι ζευγάρι πολλά χρόνια και η ευτυχία τους ολοκληρώθηκε με τον γάμο και τις δύο κόρες τους.

Γιάννης Βούρος: «Το τραγούδι που θέλω να ακούγεται στην κηδεία μου είναι…»

Ο Γιάννης Βούρος καλεσμένος της εκπομπής «Buongiorno» το πρωί της Τετάρτης μεταξύ άλλων εξομολογήθηκε ποιο τραγούδι θέλει να παίζει στην κηδεία του.

Αγνώριστος ο ηθοποιός πριν από 34 χρόνια

Ο νεαρός της φωτογραφίας είναι καταξιωμένος ηθοποιός της χώρας μας. Τον αναγνωρίσατε;





Μποζουκια Αθηνα