Πέμπτη, 16 Μαΐου, 2024

Πέφτει οριστικά αυλαία για τη «Μουρμούρα»

Tέλος η «Μουρμούρα»! Στο κατώφλι της 12ης σεζόν, η...

Αθλητικές Ακαδημίες ΟΠΑΠ: Έμπρακτα δίπλα σε 80.000 παιδιά

Όνειρο κάθε παιδιού που ασχολείται με το άθλημα που...

Οταν ο Βενιζέλος συνάντησε τον Νιόνιο

Διονύσης Σαββόπουλος και Ευάγγελος Βενιζέλος, το «νέο αχτύπητο δίδυμο»...

Στη στενή για ακόμα έξι μήνες

Με απόφαση του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Αθηνών παρατείνεται για άλλο...

Καταπέλτης ο υπάλληλος του ΟΣΕ που είχε βάρδια με τον σταθμάρχη Λάρισας το μοιραίο βράδυ

Για κακούργημα ο σταθμάρχης-μακελάρης των Τεμπών Βασίλης Σαμαράς! Τι διεμήνυσε μέσω του δικηγόρου του

Τα εγκληματικά λάθη του άπειρου σταθμάρχη Λάρισας, που οδήγησαν στον θάνατο τους επιβάτες του μοιραίου τρένου στα Τέμπη, καταγγέλλουν συνάδελφοί του σιδηροδρομικοί.traina

Αποκαλυπτικός είναι ο υπάλληλος του ΟΣΕ που είχε βάρδια με τον σταθμάρχη Λάρισας το μοιραίο βράδυ της περασμένης Τρίτης, καταγγέλλοντας πως ο συλληφθείς ξέχασε να γυρίσει τα κλειδιά στις γραμμές. «Οταν το τρένο φεύγει από τον σταθμό, για να πάει αντίθετα, το βλέπουμε στον πίνακα ηλεκτρονικά, που γυρίζουμε ψαλίδια. Τα κλειδιά που λέμε. Ξέχασε να γυρίσει τα κλειδιά στην ευθεία. Πήγαιναν αυτοί ανάποδα» τόνισε.

sygkrousi

Ο σιδηροδρομικός έριξε μερίδιο της ευθύνης για τη σύγκρουση των τρένων και στον νεκρό μηχανοδηγό που κινούνταν ανάποδα στη γραμμή. «Μηχανοδηγός έμπειρος ο σκοτωμένος. Θα έβγαινε στη σύνταξη το παιδί. Δεν περίμενα να την πατήσει αυτός. Αντε, ο σταθμάρχης έκανε το λάθος, ξέχασε να γυρίσει τα κλειδιά. Εσύ πού πας; Γιατί πας ανάποδα;» διερωτήθηκε ο σιδηροδρομικός.

treno536

Οπως ανέφερε ο υπάλληλος του ΟΣΕ, ο μηχανοδηγός του τρένου που ήταν ανάποδα στη γραμμή θα μπορούσε να προλάβει το κακό. «Ακόμα κι αν δεν υπήρχε άλλο κλειδί, στην πορεία θα μπορούσε απλά να έχει σταματήσει. Να έχουν σταματήσει και τα δύο τρένα. Να σταματήσει έξω από τον σταθμό, στα 500 μέτρα. Αν έλεγε ο μηχανοδηγός “γιατί μας βάζεις στην κάθοδο;”, θα έπαιρνε χαμπάρι πιστεύω και θα το γλίτωνε… Συνωμότησε το σύμπαν και για μια μα@@@@α σκοτώθηκε τόσος κόσμος» παρατήρησε.

kentriki

Αναφερόμενος στην επάρκεια του σταθμάρχη Λάρισας, διηγήθηκε ό,τι του είχε πει, εμμέσως πλην σαφώς, δηλαδή ότι δεν έπρεπε να έχει πάει σε αυτό το πόστο, καθώς πριν ήταν αχθοφόρος. Του είχε πει «πού πας; Τι σταθμάρχης θέλεις να γίνεις εσύ, 58, 60 χρονών». «Τριάντα χρόνια έχω που δουλεύω μάχιμος, κυκλοφορία κάνω. Αυτή είναι η δουλειά μας που κάνουμε, σταθμάρχης και τρέμει η ψυχή μου… Τώρα αυτός που είναι χθεσινός…» συμπλήρωσε με νόημα.

Διαβάστε επίσης: Τραγωδία στα Τέμπη – Ταυτοποιήθηκε η σορός της Αναστασίας Αδαμίδου

Άπειρος

Ενα βήμα παραπάνω προχώρησε ο συνταξιούχος μηχανικός – εκπαιδευτής μηχανοδηγών Νίκος Τσουρίδης, υποστηρίζοντας πως δεν έπρεπε να τοποθετήσουν στη Λάρισα έναν άπειρο σταθμάρχη. «Ηταν εκπαιδευμένος πράγματι, αλλά ήταν άπειρος. Δεν έπρεπε να τον είχαν βάλει σε έναν κεντρικό σταθμό όπως η Λάρισα μόνο του να κάνει κυκλοφορία. Οταν κάνουμε κυκλοφορία δεν βάζουμε έναν άπειρο άνθρωπο, γιατί όλη η κυκλοφορία και η ευστροφία που έχει κάποιος άνθρωπος όταν κάνει την κυκλοφορία βασίζονται στην πείρα.

Διαβάστε επίσης: Τραγωδία στα Τέμπη – Οι λυγμοί πατέρα αγνοούμενης έκαναν το «Πρωινό» να βυθιστεί στα δάκρυα

treno4586

Δεν μπορείς να βάλεις έναν άνθρωπο 30 ημερών, που μόλις έχει τελειώσει την εκπαίδευσή του και έχει αναλάβει. Δεν το διακινδυνεύεις αυτό» τόνισε στην ΕΡΤ ο κ. Τσουρίδης. «Ο σταθμάρχης έκανε ένα λάθος. Το αναγνώρισε ο ίδιος, αλλά δεν πρέπει να υπάρχει μια δικλίδα ασφαλείας να το καλύψει;» διερωτήθηκε ο εκπαιδευτής μηχανοδηγών, καταλήγοντας πως δεν θα είχε γίνει το δυστύχημα αν υπήρχε τηλεδιοίκηση.

«Το μερίδιο ευθύνης που μου αναλογεί»

Το μερίδιο της ευθύνης που του αναλογεί αναλαμβάνει ο 59χρονος Βασίλης Σαμαράς, που οδήγησε στον θάνατο δεκάδες επιβάτες αλλά και συναδέλφους του σιδηροδρομικούς. Αυτό ανέφερε χθες μιλώντας στους δημοσιογράφους ο συνήγορος υπεράσπισής του Στέφανος Παντζαρτζίδης, υποστηρίζοντας ότι ο εντολέας του «αναλαμβάνει το μερίδιο ευθύνης στα πλαίσια που του αναλογεί».

Βασίλης Σαμαράς

«Θα πρέπει να μην κοιτάμε μόνο το δέντρο και να χάνουμε το δάσος» συμπλήρωσε, προϊδεάζοντας για την υπερασπιστική γραμμή που θα ακολουθήσει ο σταθμάρχης, ο οποίος οδηγήθηκε χθες στον εισαγγελέα Λάρισας, που άσκησε εναντίον του ποινική δίωξη για διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών σε βαθμό κακουργήματος, ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή και σωματικές βλάβες από αμέλεια κατά συρροή. Ο 59χρονος έλαβε προθεσμία για να απολογηθεί αύριο, Σάββατο, στην ανακρίτρια που χειρίζεται την υπόθεση της τραγωδίας στα Τέμπη.

Ο κατηγορούμενος οδηγήθηκε χθες στα δικαστήρια της Λάρισας κάτω από δρακόντεια μέτρα ασφαλείας, ενώ εκκενώθηκε ο πρώτος όροφος του δικαστικού μεγάρου, όπου είναι το γραφείο του εισαγγελέα στον οποίον προσήχθη. Εκεί παρέμεινε για περίπου 10 λεπτά, μέχρι να του απαγγελθούν τα αδικήματα για τα οποία διώκεται. Στα δικαστήρια ήταν παρόντα μέλη της οικογένειάς του, που είναι στο πλευρό του αυτές τις δύσκολες στιγμές της ζωής του.

Το αποδέχτηκε

Υπενθυμίζεται πως κατά τη διάρκεια της μαραθώνιας προανακριτικής απολογίας του στους αστυνομικούς, που κράτησε περίπου τέσσερις ώρες και ολοκληρώθηκε γύρω στις 9 το βράδυ της Τετάρτης, παρουσία εισαγγελέα, λόγω της βαρύτητας της υπόθεσης, φέρεται ότι αποδέχτηκε πως εκείνος ευθύνεται που οδηγήθηκε η επιβατική αμαξοστοιχία στη γραμμή της καθόδου προς Αθήνα.

Διαβάστε επίσης: Τραγωδία στα Τέμπη – Νεκρός ο Βάιος Βλάχος

Αρχικά, ο κατηγορούμενος είχε αποδώσει το δυστύχημα στην «κακιά ώρα» και σε λάθος του συστήματος. Ομως, όταν οι αστυνομικοί συγκέντρωσαν στοιχεία που έδειχναν ότι το σύστημα λειτουργούσε κανονικά, τότε παραδέχτηκε ότι τροχοδρόμησε την επιβατική αμαξοστοιχία σε λάθος ράγες… Υποστήριξε ότι δεν διόρθωσε το λάθος, καθώς κατάλαβε τι είχε κάνει όταν πληροφορήθηκε τη φονική σύγκρουση, λίγο μετά τις 11 το βράδυ της Τρίτης. Ηταν ήδη αργά…

treno15

Αξίζει να σημειωθεί πως, σύμφωνα με τη δικογραφία που έχει σχηματιστεί, τον 59χρονο «έκαψαν» με τις καταθέσεις τους τρεις συνάδελφοί του στον ΟΣΕ, υποδεικνύοντας τον ως υπαίτιο για την τραγωδία. Οπως προέκυψε από την προανάκριση, η επιβατική αμαξοστοιχία και η εμπορική κινούνταν στην ίδια ράγα για περίπου 10-15 λεπτά, διανύοντας μια απόσταση περίπου 20 χλμ. επί της ουσίας στα… τυφλά, χωρίς οι μηχανοδηγοί να έχουν μπροστά τους κάποια σήμανση μέχρι τη μοιραία σύγκρουση. Ο 59χρονος πρώην αχθοφόρος, μετέπειτα υπάλληλος του υπουργείου Παιδείας και εδώ και μόλις έναν μήνα σταθμάρχης μένει στη Λάρισα. Είναι πατέρας μιας κόρης, ενώ πρόσφατα έγινε παππούς.

{{-PCOUNT-}}23{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Με χιούμορ απάντησε ο Κουτσόπουλος στις φήμες για χωρισμό από τη Μιχαλοπούλου

Ποιος χώρισε; Ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος πάντως όχι. Παρά τις...

Η Λίλιαν Αρχοντή ξαναβρήκε τον γιο της

Reunion για τη Λίλιαν Αρχοντή και τον τηλεοπτικό γιο...

Με φόρα και τρίωρο πρωινό η Σκορδά στο Mega

Τρίωρη πρωινή εκπομπή για τη Φαίη Σκορδά στο Mega!...

Πού θα είναι του χρόνου η Τατιάνα Στεφανίδου;

Η ψυχαγωγία «έφαγε» την ενημέρωση στον Alpha. Οριστικό τέλος...

Αχιλλέας Πλακίδας: Η κραυγή απόγνωσης του ιδιοκτήτη του γνωστού μπαρ στα Λαδάδικα

Υπό διωγμό φαίνεται πως είναι το υγιές επιχειρείν από...

Ο Λύρας και ο «άσχημος» Αυγουστίδης

Την παράσταση «Ο άσχημος» με τον Ορφέα Αυγουστίδη και...

«Δράκος» στα στενά της Σακελλαροπούλου – Η επίθεση το βράδυ της Παρασκευής σε 19χρονη!

Σοκ, ανατριχίλα και έντονο προβληματισμό προκαλεί η αποκάλυψη που...

«TV Queen»: Κοκλώνης με «φέσι» και «χαρέμι στούρνων»

Δεν περιμέναμε και πολλά 24ωρα για να μας επιβεβαιώσει...