Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

Η απουσία του Δημήτρη Ουγγαρέζου από την εκπομπή και η ανακοίνωση της Ελένης Μενεγάκη

12/01/2024 - 15:17 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος απουσίαζε από την εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη το μεσημέρι της Παρασκευής.

Η παρουσιάστρια κοιτάζοντας την κάμερα είπε απευθυνόμενης στους τηλεθεατές: «Είναι Παρασκευή χωρίς τον Δημήτρη Ουγγαρέζο. Θα του πούμε περαστικά. Ήρθε και η δικιά του ώρα, έτσι, λίγο να μην μπορεί να ανταπεξέλθει στην καθημερινότητα της εργασίας.

Αρρώστησε, περαστικά να είναι, εύκολα και γρήγορα. Ελπίζω από την Δευτέρα να είναι κοντά μας. Όχι, δεν αρρώστησε με covid, μια ιωσούλα όμως που δεν μπορείς να βγεις από το σπίτι. Καταλαβαίνετε, χωρίς λόγια».