Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Η Ρίτα Αντωνοπούλου στον Κήπο του Μεγάρου

01/06/2025 - 18:00 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Την Τετάρτη 11 Ιουνίου η Ρίτα Αντωνοπούλου θα βρίσκεται στον Κήπο του Μεγάρου, μαζί με το πολυμελές και πολυσυλλεκτικό συγκρότημα Ρεβάνς, για να παρουσιάσουν ένα μουσικό αφιέρωμα στον σπουδαίο συνθέτη που άφησε ανεξίτηλο το ιδιαίτερα προσωπικό στίγμα του στην ελληνική μουσική.

Ο Θάνος Μικρούτσικος της εμπιστεύτηκε τα τραγούδια του, μοιραζόταν συχνά μαζί της τη σκηνή κι εκείνη τιμά διαχρονικά αυτήν την πολύτιμη «ψήφο εμπιστοσύνης» υπηρετώντας με συνέπεια το έργο του και μετά τον θάνατό του. Εχοντας πορευτεί στο πλάι του από το 2006 έως το τέλος, η Ρίτα Αντωνοπούλου παρουσιάζει πρώτη φορά ένα ολοκληρωμένο αφιέρωμα χωρίς τον ίδιο επί σκηνής. «Εφτασε η στιγμή» λέει η ίδια. «Τώρα νιώθω έτοιμη».